Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

EverythingEnds sorar:
Garajdaki anketler sizce nasıl ?
  • iyi
  • saçma
  • kötü
  • hiç olmasa daha iyi

"Silent Hill" oyun serisinin müziklerini besteleyen Akira Yamaoka için ne düşünüyorsunuz?

Yapan: GaripGri
Başlama tarihi: 4 Temmuz 2008
Toplam oy: 64
Tam bir müzik dehası
 %22 [14 oy]  
Şarkılarını hep aynı kalıpta yazmış
 %11 [7 oy]  
Bence sadece oyunun prodüktörü olarak kalsın
 %6 [4 oy]  
Oyun için yazdığı şarkılarda özel olan bir şey yok
 %3 [2 oy]  
Tanımıyorum / Dinlemedim
 %50 [32 oy]  
Diğer
 %8 [5 oy]  

Anket

hail_and_glory sorar:
Chatiment de la Rose..?
  • Mükemmel bir şarkı
  • Dinlenebilir
  • İğrenç, zaten black metalle de aram yok
  • Diğer

Anket

blackdoom sorar:
Draconian ilk çıktığı zamanlarda ki gibi melodic death yaparkenmi daha iyi şimdi ki gibi gotik doom yaparkenmi?
  • melodic death
  • gotik doom

Anket

mental patient sorar:
Evanescence'ın şarkılarında ağırlıklı olan duygu desem !?
  • bunalım - melankoli
  • nefret - kin
  • üzüntü
  • bunalım - nefret - üzüntü