| Evet, kurulmasını isterdim.Farklı ve güzel olurdu | ||
| %25 [184 oy] | ||
| Hayır, başımızda zaten birsürü saçma grup var | ||
| %29 [215 oy] | ||
| Olabilir, pop kızları canımı sıkıyordu zaten | ||
| %15 [110 oy] | ||
| Çok isterim.Şimdiye kadar sürekli erkek rock grupları çıktı | ||
| %6 [42 oy] | ||
| Erkek rock grupları kadar iyi olabilirse neden olmasın | ||
| %25 [199 oy] | ||