Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

theparadox sorar:
Megadeth Türkiye de oluşmuş bir grup olsa Megadeth olur muydu
  • Tabii ki de olurdu.
  • Hayır olamazdı.
  • Zorlanır bırakırlardı.
  • Bir şekide olurlardı.

Ülkemizde yeni bir kız rock grubunun kurulmasını ister miydiniz? Bu konuda neler düşünüyorsunuz?

Yapan: Carnmine
Başlama tarihi: 23 Ağustos 2008
Toplam oy: 750
Evet, kurulmasını isterdim.Farklı ve güzel olurdu
 %25 [184 oy]  
Hayır, başımızda zaten birsürü saçma grup var
 %29 [215 oy]  
Olabilir, pop kızları canımı sıkıyordu zaten
 %15 [110 oy]  
Çok isterim.Şimdiye kadar sürekli erkek rock grupları çıktı
 %6 [42 oy]  
Erkek rock grupları kadar iyi olabilirse neden olmasın
 %25 [199 oy]  

Anket

coreytaylor sorar:
En İyi System Of a Down Şarkısı ?
  • Chop-Suey!
  • B.Y.O.B.
  • Aerials
  • Toxicity
  • Forest
  • A.T.W.A
  • Cigaro
  • Lonely Day

Anket

CATatonic Eyes sorar:
Heaven Shall Burn dinliyor musunuz ?
  • Evet
  • Hayır

Anket

City BASİST sorar:
Siz kim olmak isterdiniz?
  • Şebnem Ferah
  • Ari (Duman)
  • İbrahim Tatlıses
  • Erkin Koray
  • Deniz Seki
  • Petek Dinçöz
  • Barış Manço
  • Elvis