Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

amugagorum sorar:
Favori drive pedalınız?
  • Tubescreamer
  • DS-1

Ülkemizde yeni bir kız rock grubunun kurulmasını ister miydiniz? Bu konuda neler düşünüyorsunuz?

Yapan: Carnmine
Başlama tarihi: 23 Ağustos 2008
Toplam oy: 750
Evet, kurulmasını isterdim.Farklı ve güzel olurdu
 %25 [184 oy]  
Hayır, başımızda zaten birsürü saçma grup var
 %29 [215 oy]  
Olabilir, pop kızları canımı sıkıyordu zaten
 %15 [110 oy]  
Çok isterim.Şimdiye kadar sürekli erkek rock grupları çıktı
 %6 [42 oy]  
Erkek rock grupları kadar iyi olabilirse neden olmasın
 %25 [199 oy]  

Anket

exorcise_me sorar:
"south park"taki en sevdiğiniz karakter hangisi?
  • kenny
  • cartman
  • kyle
  • stan

Anket

asevinc sorar:
Paco de lucia tanıyor musun?
  • Evet
  • Hayır

Anket

Oysterhead sorar:
En iyi Primus şarkısı?
  • Frizzle Fry
  • John The Fisherman
  • My Name Is Mud
  • American Life
  • Tommy The Cat
  • Jerry Was A Race Car Driver
  • Too Many Puppies
  • The Last Superpower Aka Rapscallion