Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

S2miy3 sorar:
Sizce Hangi Grup
  • Evanescence
  • Metallica
  • Deep Purple
  • Red Chili Peppers

Hangi ismin rock / metal müziğin oluşmundaki katkısını daha büyük buluyorsunuz?

Yapan: Oysterhead
Başlama tarihi: 31 Ağustos 2008
Toplam oy: 500
Bob Dylan
 %4 [18 oy]  
Cream (Eric Clapton,Jack Bruce,Ginger Baker)
 %3 [15 oy]  
The Who (Pete Tronshend,Roger Daltrey)
 %2 [9 oy]  
Rolling Stones (Mick Jagger,Keith Richards..)
 %6 [32 oy]  
Jimi Hendrix
 %23 [117 oy]  
Pink Floyd (Syd Barrret,David Gilmour,Roger Waters)
 %20 [100 oy]  
Black Sabbath (Tony Iommi,Ozzy,Geezer Butler,Dio)
 %41 [203 oy]  
Hawkwind (Dave Brock,Lemmy,Simon House..)
 %1 [6 oy]  

Anket

terör_katina sorar:
sizce hangisi?
  • evanescence
  • lacuna coil
  • epica
  • within temptation
  • after forever
  • catafalque
  • diğer...(yazın bari..)

Anket

---CnR--- sorar:
Aralarındaki en iyi Thrash albümü?
  • Megadeth - Rust in Peace
  • Megadeth - Peace Sells... But Who's Buying?
  • Metallica - Master of Puppets
  • Metallica - Ride the Lightning
  • Slayer - Reign in Blood
  • Anthrax - Among the Living

Anket

Warrior_prayer sorar:
Manowar'u nasıl buluyorsunuz ?
  • Böyle bir grup bir daha dünyaya gelmez
  • Tarzım değil ama beğendim
  • Daha iyilerinide gördüm
  • Dinkemedim ama mutlaka dinlemeliyim
  • Manowar'mu o da ne?
  • Kuru Gürültü dinlemeye değmez