Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

izmirli mahluk sorar:
ESP M-II Deluxe marka gitarım var. Prosesörümden 80'ler thrash metal tonunu yakaladım ama sololarda manyetikler eski ve pasif olduğu için seste azalmalar ve sololarda sustain eksikliği oluyor. EMG 81 takarsam muhtemelen sololarda daha devamlı ses gelicek.
  • Hayır rahat olabilirsin.Hem manyetikler oyenilenmiş lur hem de tekniklere müsait solo tonun olur.
  • Emg 81 in karakteri 80 ler thrash e uygun değil.Daha çok modern metal e uygun.Pasif e devam.
  • Fikrim yok.

Sizce Heavy Metal eskisi kadar rağbet görmüyor diyerek Alternatif Rock'a kaymak nasıl birşey?

Yapan: cevirenrockcu
Başlama tarihi: 26 Kasım 2004
Toplam oy: 82
Doğru
 %33 [27 oy]  
Yanlış
 %67 [55 oy]  

Anket

Rex_Sineması sorar:
anket yaparken ne kadar düşünüyosunuz?
  • Hiç düşünmüyorum direkt aklıma ne gelirse yazıyorum
  • Her gördüğüm şeyden bi anket çıkarmaya çalışıyorum
  • İyi de ben anket yapmam ki
  • bana yarım saat yeter.. iyi bişey çıkar sonra

Anket

gemiadami sorar:
pink floyd deyince...
  • see emily play
  • comfortably numb
  • atom heart mother
  • echoes
  • money
  • shine on you crazy diamond
  • sheep
  • high hopes

Anket

Pandora poe sorar:
Richard Cheese'in en sevdiğiniz coverı?
  • Welcome to the jungle
  • Beat it
  • People equals shit
  • Sponge bob square pants
  • Milkshake
  • Ice ice baby
  • Sevmiyorum
  • Başka başka...