| Baba n'aptın sen ya ne viskisi, 3 kuruş kazanlm die sahneye çıkıorz zatn 10 kağıt mı verilir viskiye | ||
| %7 [1 oy] | ||
| Geçmiş olsun şimdiden, yat bi köşeye kıvrıl, kaçışı yok bari yarım saat dinlen | ||
| - | ||
| Hemen acı bir türk kahvesi üstüne lavaboda yüzümü yıkarım... | ||
| %7 [1 oy] | ||
| Hacı bırak sahneyi nasıl olsa bulunur başka bir bar, o iki hatunu düşün sen ;) | ||
| %29 [4 oy] | ||
| Tek derdin bu olsun o kafayla kromatik-armonik-melodik şerefszm 30ncu perdeden kıyak solo çakarım :D | ||
| %14 [2 oy] | ||
| Eee? yani? 5 kadeh sökmez bana, istfimi bozmam... | ||
| - | ||
| Mekan sahbiyle papaz olmamak gerek, ayıp olmasın diye toparlanıp sahneye çıkarım | ||
| - | ||
| 80lerin rockçıları böylemydi kardeşim, işin raconu bu, üstüne 5 şatta(!) tekila çakarım =D | ||
| %43 [6 oy] | ||