| Benden geçti 18-ler düşünsün :) | ||
| %23 [14 oy] | ||
| Kısıtlamadan ibaret ülkede olan hersey gibi | ||
| %8 [5 oy] | ||
| Dünyaya at gözlüğüyle bakarsam bende hak vericegim | ||
| %12 [7 oy] | ||
| Yerinde ve olması gereken bir kural | ||
| %30 [18 oy] | ||
| Felsefemize bile aykırı bırakın özgür kalsınlar | ||
| %13 [8 oy] | ||
| Nedir bu veltlerden cektigimiz git yasın geldiginde gel | ||
| %14 [8 oy] | ||