| Bir yerlere geleceğine inanıyorum... | ||
| %8 [5 oy] | ||
| Zaten var ve gittikçe daha iyi bir hal alıyor... | ||
| %20 [12 oy] | ||
| Dinliyicilerinin coğu ne için dinlediklerni bile bilmiyorlar :) | ||
| %20 [12 oy] | ||
| Dinozor gibiyiz gittikçe sayımız azalıcak :PVe.. | ||
| %2 [1 oy] | ||
| Yavru vatan taksime hiç mi gitmiyorsun be olum :D | ||
| %5 [3 oy] | ||
| Ticari olarak kullanılıyor...Sinirlerim bozuluyor | ||
| %16 [10 oy] | ||
| Bu ülkedeki ön yargı oldugu sürece yerimizde sayıklayacağız. | ||
| %13 [8 oy] | ||
| Türkiyede Rock mı varmış ? | ||
| %16 [10 oy] | ||