| Sen kimsin ki falancayı eleştriyorsun ? | ||
| %15 [5 oy] | ||
| Sen daha iyisini yap da görelim... | ||
| %26 [9 oy] | ||
| Sen ona nasıl dil uzatırsın ? Sen onun kılı olamazsın ülen... | ||
| %6 [2 oy] | ||
| Adam bir şeyler yapmış kardeşim. Emeğe saygı lütfen (hastayım bu lafa ...) | ||
| %35 [12 oy] | ||
| Yorum yazacağım | ||
| %18 [6 oy] | ||