| Hayatım bi baglanırki dahada kımse cözemez... | ||
| %22 [8 oy] | ||
| Sonips mi ? O pazarda ne arar la :D | ||
| %11 [4 oy] | ||
| Eskiden oldugu gibi MP3 den dinlerim kendimi aguturum. | ||
| %16 [6 oy] | ||
| Piskopat gibi herkeze bulasırım ... | ||
| %3 [1 oy] | ||
| Olsun haftaya İsmailYK nın konser var aynı sey degilmi ? | ||
| %14 [5 oy] | ||
| Youtubeden izlerim sonra ben :DGerek yok şimdi.. | ||
| %3 [1 oy] | ||
| Gasp edeyim ? Gidenlerde edilcek gibi degil ki :D | ||
| %3 [1 oy] | ||
| Zaten gitmiycektim :( | ||
| %28 [11 oy] | ||