| gelen elemanlar palavracı çıkıyor genelde. sanal ortamda söyledikleri provada tutmuyor. | ||
| %50 [1 oy] | ||
| valla ilanı verdim tam adamımı buldum. | ||
| - | ||
| ilanla ilgilenenler prova günü satış koyuyor ve gelmiyorlar. Karaktersizlik diz boyu. | ||
| - | ||
| belirli bir kıstas yok herşey olabiliyor çok saçma bir anket. | ||
| %50 [1 oy] | ||
| ilanı 50 kere verdim ama istediğim gibi bir eleman bulamadım. | ||
| - | ||
| sanmıyorum ama umarım ilanları verenler umduklarını bulabilirler. Sanal ortamda zor bence. | ||
| - | ||