Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

rockarakartal sorar:
En iyi Aerosmith şarkısı hangisi ?
  • crying
  • dream on
  • angel
  • crazy
  • walk this way
  • dude looks like lady

En sevdiğiniz Arctic Monkeys şarkısı hangisi?

Yapan: teddypicker
Başlama tarihi: 4 Mart 2011
Toplam oy: 3
When The Sun Goes Down
 %33 [1 oy]  
A Certain Romance
 -  
Brianstorm
 %33 [1 oy]  
Crying Lightning
 -  
Fake Tales of San Francisco
 -  
I Bet You Look Good On The Dance Floor
 -  
Fluorescent Adolescent
 -  
Diğer
 %34 [1 oy]  

Anket

aliananias sorar:
Yeni grubumuza isim arıyoruz fikriniz varsa mesaj da gönderin lütfen...
  • Loading
  • Elevator ride men

Anket

BASSCHI sorar:
Gitar eğitimini yurt dışında almak Türkiye için avantaj mı?
  • Durumum varsa evet
  • Kesinlikle avantaj
  • Alaylı olmak yeter
  • Türkiye'de su mu çıktı?

Anket

yitte sorar:
en iyi travis şarkısı?
  • Love will come through
  • My eyes
  • Sing
  • One Night
  • why does it always rain on me?
  • flowers in the window
  • selfish jean
  • diger