| Bide bu dallamaları dinleyen var ya!! | ||
| %39 [197 oy] | ||
| Hadi ya öyle miymiş.? | ||
| %10 [51 oy] | ||
| Türkiye'nin namusu benden sorulur, dağıtırım uleyn! | ||
| %11 [56 oy] | ||
| Beni bağlamaz abi ben müziğimi dinlerim. | ||
| %19 [96 oy] | ||
| Bizim Kro-Yobazları gördükleri için böyle diyorlar beni sıkıyosa almasınlar! | ||
| %21 [100 oy] | ||