| e tabi onların ülkesinde duman gibi müzik yapan adam yok haliyle britanyanın en güzel albümüydü | ||
| %18 [14 oy] | ||
| abi nedir o tipler yaa | ||
| %22 [17 oy] | ||
| çok cool bi grup ben çalışmalarını destekliyorum | ||
| %3 [2 oy] | ||
| ne biçin bi ekip ruhudur o ki biralarını aynı anda fışkırtabilme kabilietine sahip | ||
| %6 [5 oy] | ||
| pete yoksa o grupta yok | ||
| %10 [8 oy] | ||
| 10 gün içinde 22 kayıt yaparsalar ben onların albümüne albüm demem | ||
| %41 [31 oy] | ||