Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Libertines hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yapan: _PeReSt_
Başlama tarihi: 9 Şubat 2005
Toplam oy: 77
e tabi onların ülkesinde duman gibi müzik yapan adam yok haliyle britanyanın en güzel albümüydü
 %18 [14 oy]  
abi nedir o tipler yaa
 %22 [17 oy]  
çok cool bi grup ben çalışmalarını destekliyorum
 %3 [2 oy]  
ne biçin bi ekip ruhudur o ki biralarını aynı anda fışkırtabilme kabilietine sahip
 %6 [5 oy]  
pete yoksa o grupta yok
 %10 [8 oy]  
10 gün içinde 22 kayıt yaparsalar ben onların albümüne albüm demem
 %41 [31 oy]  

Anket

ohabe80 sorar:
linkin parkın hanig albümü
  • Xero Sampler Tape
  • Hybrid Theory EP
  • Hybrid Theory
  • Reanimation
  • Meteora
  • Collision Course
  • Minutes to Midnight
  • diğerleri

Anket

ilyas117 sorar:
dream theater yeni davulcusunu begendiniz mi ?
  • evet
  • hayir

Anket

kaaaan123 sorar:
hangisi daha iyi bir metal distortion pedalı ?
  • Marshall - Jackhammer 1
  • Ehx - Metal Muff
  • Boss - MT2
  • Ibanez - SH7
  • Boss - ML2
  • MXR - DD11 (dime dist)