| Müzik yapmak beni mutlu ediyor | ||
| %48 [73 oy] | ||
| Müziği seviyorum | ||
| %13 [19 oy] | ||
| Hiç düşünmedim | ||
| %3 [4 oy] | ||
| İleride bu işten para kazanmak istiyorum | ||
| %4 [6 oy] | ||
| Ne biliyim ya arkadaşlara hava olsun diye | ||
| %7 [11 oy] | ||
| Kim sana ensturman çaldığımı söylediki belki yapmıyorum! | ||
| %25 [38 oy] | ||