| evet,neden kullanmayayım? görüldüğü üzre fizik pek yok, ama enstrümanımla ne kalpler yaktım ben... | ||
| %38 [76 oy] | ||
| hayır enstrüman kişinin silahıdır, silahsız birisine silah kullanılmaz... | ||
| %21 [41 oy] | ||
| gerek kalmaz ki, zaten güzelim/yakışıklıyım; çalsam ne olur çalmasam ne olur; ya ya ye koko cambo... | ||
| %32 [63 oy] | ||
| 28 yaşındayım, erkeğim, saksafon çalıyorum; ben ne yapayım şimdi? (e; hiçbiri) | ||
| %9 [20 oy] | ||