| ya abi ben gitarda mutlu olamıyorum vokale mi geçsem ? | ||
| %10 [50 oy] | ||
| abi sen bass çalsan ben elektroya geçsem? | ||
| %7 [34 oy] | ||
| abi bu vokal tam oturmadı tarz mı değiştirsek ! | ||
| %8 [38 oy] | ||
| solo kasıyo ya klavye alsak gruba o atsın soloları biz ritm çalsak...! | ||
| %17 [85 oy] | ||
| hepsi ... :> | ||
| %58 [293 oy] | ||