İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Anketler vitrini
Tüm anketler
Anketlerim
Yeni anket
Anket
desent
sorar:
"İşte rock vokali budur!" dediğiniz kişi içlerinden hangisi ?
David Coverdale (whitesnake,deep purple)
Sebastian Bach (skid row)
Axl Rose (guns n' roses)
Joe Lynn Turner (rainbow,deep purple)
Jeff Scott Soto (talisman,malmsteen)
James Labrie (dream theater)
Michael Matijevic (steelheart)
Robert Plant (led zeppelin)
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Sizce Duman'ın yeni albümü nasıl olmuş?
Yapan:
dumankolik
Başlama tarihi: 5 Temmuz 2005
Toplam oy: 208
Bence süper olmuş zaten Duman 1 numara
%33 [68 oy]
İdare eder ama eski albümleri daha iyiydi
%19 [39 oy]
Bence hiç fark yok hala aynı Duman
%16 [33 oy]
Hiç beğenmedim (bunu seçmeyin)
%32 [68 oy]
Anket
Darkwizard
sorar:
Entwine'in En Beğendiğiniz Parçası ?
Lost Within
New Dawn
Snow White Suicide
Falling Apart
Closer
Nothing's Forever
Frozen By The Sun
Diğer (Belirtiniz)
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
izmirli mahluk
sorar:
ESP M-II Deluxe marka gitarım var. Prosesörümden 80'ler thrash metal tonunu yakaladım ama sololarda manyetikler eski ve pasif olduğu için seste azalmalar ve sololarda sustain eksikliği oluyor. EMG 81 takarsam muhtemelen sololarda daha devamlı ses gelicek.
Hayır rahat olabilirsin.Hem manyetikler oyenilenmiş lur hem de tekniklere müsait solo tonun olur.
Emg 81 in karakteri 80 ler thrash e uygun değil.Daha çok modern metal e uygun.Pasif e devam.
Fikrim yok.
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
drunkestien
sorar:
Sizce bu yıl kimin yılı olacak?
Kurban
Çilekeş
Mor ve Ötesi
Duman
Pentagram
Gripin
Deja-vu
Diğer
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket