Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

rockerbass sorar:
https://www.youtube.com/watch?v=SpX2jeB9sWw
  • güzel olmuş
  • kötü olmuş

Hip-Hop, aynı zamanda metal müzik dinleyen bir insan, nasıl olur da metalciyim diyebilir?

Yapan: PuRe_Evil87
Başlama tarihi: 22 Haziran 2004
Toplam oy: 38
Kesinlikle diyemez
 %68 [26 oy]  
Kim demiş ki!!
 %11 [4 oy]  
Ben de dinliyorum.
 %21 [8 oy]  

Anket

phantom_1905 sorar:
whitesnake son albümü (forevermore) nasıl karşıladınız ?
  • iyi
  • çok iyi
  • muhteşem
  • 80 lerin havası yok
  • kötü
  • berbat
  • fena değil
  • kötü sayılmaz

Anket

xmrts sorar:
Lamb of God un en iyi şarkısı sizce hangisi ?
  • Black Label
  • Again We Rise
  • Grace
  • Set To Fail
  • Redneck
  • Ruin
  • Now You've Got Something to Die for
  • The Faded Line

Anket

---CnR--- sorar:
Aralarındaki en iyi Thrash albümü?
  • Megadeth - Rust in Peace
  • Megadeth - Peace Sells... But Who's Buying?
  • Metallica - Master of Puppets
  • Metallica - Ride the Lightning
  • Slayer - Reign in Blood
  • Anthrax - Among the Living