| hayır olmadım ama hemen olacağım | ||
| %20 [81 oy] | ||
| evet ben üyeyim başkaları da yavaş yavaş gelirse güzel bir koloni olacak | ||
| %3 [11 oy] | ||
| daha yeni açıldığı için olamadım tek tek herkes üye olur heralde bende oluyorum şimdi | ||
| %6 [24 oy] | ||
| ne işim var ya ben soad korn rasmus linkin park dinlemem ki | ||
| %49 [194 oy] | ||
| mettalica olsaydı hemen gelirdim ama soad var belki olurum | ||
| %13 [53 oy] | ||
| oh be metallicasız bir koloni sırf bu yüzden hemen üye olacam | ||
| %9 [33 oy] | ||