Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

muse2000 sorar:
En sevdiğiniz Muse şarkısı?
  • Uprising
  • New Born
  • Hysteria
  • Feeling Good
  • Plug In Baby
  • Resistence
  • Madness
  • Supermassive Black Hole

Sizce hangisi daha iyi? ibanez k/7 yoksa washburn wg587 (ikiside 7 telli.bilmeyenler için söylüorum)

Yapan: stoudemire
Başlama tarihi: 14 Ekim 2005
Toplam oy: 79
ibanez k/7
 %82 [65 oy]  
washburn wg587
 %18 [14 oy]  

Anket

Oysterhead sorar:
Whamola enstrümanını biliyormusunuz?
  • Tabi ki biliyorum
  • Adını duydum ama bilmiyorum
  • Bilmiyorum ama nedir merak ettim
  • Bilmiyorum bilmek de istemiyorum
  • O kadar çok bilmiyorum ki kendimden utandım

Anket

Petunya sorar:
Van Halen mı Skid Row mu?
  • Halen
  • Row

Anket

BadnessCreatur sorar:
En İyi Genç Vokal
  • Craig Mabbitt (Escape The Fate)
  • Oliver Sykes (Bring Me The Horizon)
  • Mike Hranica (The Devil Wears Prada)