İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Anketler vitrini
Tüm anketler
Anketlerim
Yeni anket
Anket
muse2000
sorar:
En sevdiğiniz Muse şarkısı?
Uprising
New Born
Hysteria
Feeling Good
Plug In Baby
Resistence
Madness
Supermassive Black Hole
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Sizce hangisi daha iyi? ibanez k/7 yoksa washburn wg587 (ikiside 7 telli.bilmeyenler için söylüorum)
Yapan:
stoudemire
Başlama tarihi: 14 Ekim 2005
Toplam oy: 79
ibanez k/7
%82 [65 oy]
washburn wg587
%18 [14 oy]
Anket
Oysterhead
sorar:
Whamola enstrümanını biliyormusunuz?
Tabi ki biliyorum
Adını duydum ama bilmiyorum
Bilmiyorum ama nedir merak ettim
Bilmiyorum bilmek de istemiyorum
O kadar çok bilmiyorum ki kendimden utandım
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
Petunya
sorar:
Van Halen mı Skid Row mu?
Halen
Row
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket
Anket
BadnessCreatur
sorar:
En İyi Genç Vokal
Craig Mabbitt (Escape The Fate)
Oliver Sykes (Bring Me The Horizon)
Mike Hranica (The Devil Wears Prada)
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket