Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Anket

phantom_1905 sorar:
whitesnake son albümü (forevermore) nasıl karşıladınız ?
  • iyi
  • çok iyi
  • muhteşem
  • 80 lerin havası yok
  • kötü
  • berbat
  • fena değil
  • kötü sayılmaz

Aşağıdaki türk gruplardan hangisi " rimi rimi ley" adlı güzide parçanın coverini yapsa ona yakışır?

Yapan: P_E_N_A
Başlama tarihi: 15 Ekim 2005
Toplam oy: 500
Manga
 %27 [133 oy]  
Duman
 %13 [67 oy]  
Athena
 %13 [67 oy]  
Çilekeş
 %4 [19 oy]  
Mor ve ötesi
 %5 [23 oy]  
Deja-vu
 %22 [110 oy]  
Başka
 %16 [81 oy]  

Anket

__KaaN__ sorar:
Hangi solo şarkıdaki duyguyu tavana çıkarmıştır ?
  • Deep Purple-Sometimes I Feel Like Screaming
  • Dream Theater-Peruvian Skies
  • Scorpions-Wind Of Change
  • Ozzy Osbourne-Mr. Crowley
  • Whitesnake-Is This Love
  • Gary Moore-Parisienne Walkways
  • Pink Floyd-Comfortably Numb
  • Diğer...

Anket

bariscan1892 sorar:
En baba festival grubu?
  • Çilekeş
  • Kurban

Anket

BigZ sorar:
Green Day'in yeni albümü "21st Century Breakdown"ın en iyi parçası Sizce nedir?
  • Know Your Enemy
  • 21 Guns
  • Peacemaker
  • East Jesus Nowhere
  • ?Viva La Gloria?(Little Girl)
  • Horseshoes And Handgrenades
  • American Eulogy (Mass Hysteria/Modern World)
  • Dinlemedim