Ali Seval dinlemek için (http://www.nokiasupersound.com/eserler/e3067be72f3d50fa045c2b2ec3484ecb.mp3) 2. Seha Can dinlemek için">
Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Müzik Haberler Blog

Nokia Super Sound Sonuçları

26 Aralık 2005 00:00

Yorumlar

  • ya bi gidin allaşkına ya..
    Üye
    imphotep
    Tarih
    11 Nisan 2006 00:00
  • Seha Can çok başarılı!
    Üye
    Elerki
    Tarih
    12 Ocak 2006 00:00
  • bu ne yaa....
    birinci grubun solisti biraz sonra kusçakmış gibi...
    kusuk olmayalım demişler ama...nafile
    Üye
    çisse
    Tarih
    11 Ocak 2006 00:00
  • herkese selamlar, ben ali seval
    olumlu ya da olumsuz fark etmez, zahmet edip de yorum yapan herkese teşekkür ederim

    bir konuya değinmek istiyorum, bence şunun hakkıydı bunun hakkıydı gibi tartışmalar yanlış, zira bu beğeniye, jürideki 7 kişinin beğenisine ve tercihine dayanan bir yarışmaydı... sonuçta objektif bir karar veya "hak etme" söz konusu olamazdı. Bir koşu müsabakası veya cirit atma yarışı değildi ki...

    beğeniye dayanan şeylerin yarışması olur mu? bu tartışılır tabii...
    ayrıca rap veya hardcore fark etmiyor... minibüse büyük bir keyifle bineceğimden hiç şüpheniz olmasın :):):)

    PS: isteyene bir tur veriyorum :P
    Üye
    rumblebelly
    Tarih
    9 Ocak 2006 00:00
  • İkinci benim favorimdi. Çok güzel şarkı yapmış adamlar.

    Vay şimdi hippi ruhunu bağıra bağıra yansıtan o '68 vosvosa rap yapan biri mi binecek yani.... Ya da "rap değil o hardcore!" derseniz eğer, hardcore yapan birileri aldı şimdi çiçekcocuk arabasını ha...
    Gözüm kaldı lan, ahımı aldınız ;)
    Üye
    Kara_Koyun
    Tarih
    3 Ocak 2006 00:00
  • seha can çok başarılı
    Üye
    NeWBoRn
    Tarih
    3 Ocak 2006 00:00
  • bu mudur yani koskoca türkiyede seçe seçe bunlarımı seçtiler şimdi ne o taksimde sırtında gitarla geçen gençlik yokmu nerede bunlar yoksa tıs olsun diyemi geziliyor anlamıyorum ben bu jurinin müzik anlayışından da şüphe duymaya başladım sebnem ferahı tarkan gözübüyük .. .... bilmiyrum yani başka şeyler düşünesim geliyor hep aynı kalıp hep aynı şeyler yokmu kardeşim üreten gençlik
    Üye
    bluesrockjazz
    Tarih
    2 Ocak 2006 00:00
  • kul delisin sen cok ıyı sarkı yapmıs ya bence bırıncı olmalıydı ama ...
    Üye
    berk_corver
    Tarih
    2 Ocak 2006 00:00
  • kül baya güzeldi
    Üye
    pisanarshist
    Tarih
    2 Ocak 2006 00:00
  • bu nasıl bi yarışma olmuş be hiçbiride güzel değil....................
    Üye
    dj_jaws
    Tarih
    28 Aralık 2005 00:00
  • komik ya cok kötü sarkılar kül 1. olsaymıs iyi olurmus da ondan güzel sarkılarda vardı neyse önümüzde ki seneye
    Üye
    lar-ulrich689
    Tarih
    28 Aralık 2005 00:00
  • Ne bu, şaka mı?
    Üye
    Astronomer
    Tarih
    27 Aralık 2005 00:00
  • Hiç kimse QuartzPlanet`tan bahsetmemiş yazık..
    Üye
    FlashRoyal
    Tarih
    27 Aralık 2005 00:00
  • çok kötü bir organizasyon bence.. oylamasından yöntemlerine kadar.. çok saçma işlemler ve kararlar.. favori olan hiç bir grup seçilmedi.. anlamadım hiç bişi.. umarım bir dahaki seneye daha düzenli ve daha mantıklı bişiler yapılır
    Üye
    DeFKNoT
    Tarih
    27 Aralık 2005 00:00
  • bence ilk onda olan gruplar hakkeden gruplardı . bu yarışma zaten en iyi rockgrubu yarıması falan değil .bu yarşımada farklı müzikyapan müzisyenler aranıyordu. ali sevvalin birinci olması çok şaşırtı beni benim favorim seha can dı gerçekten şarkısı çok farklı.bunun yanı sıra onor bumbum da üçte olmalıydı.
    yinede böyle bir yarışmanın yapılması iyi oldu en azından birçok farklı grup dinleye bildik.danışıklı dövüş olayına katılmıyorum .hakkeden kazanmamış olsa bile ...
    Üye
    theend
    Tarih
    27 Aralık 2005 00:00
  • sehacan ve sarkısı superdi cok fazla sarkı dinlemiştim yarısmada gercektende ,grubumla katıldııgm için en farklısı kazanova gelmişti biz olamazsak o birinci olsun diyordum:pilk onumdan bi tek sehacan kalmıs zaten sinir oldum hakkı yenen cok grup olmus o ilk on nedir ya? resmen ez az puanı acaba kime versem hangisi daha kotu diye baya bi dusundum en yuksek iki puanı verdikten sonra. ozellikle ali seval nasıl birinci olmus aglamak istedim pc nin basında kotu sarkı kotu ses direk!!külde fena degildi funguda iyiydi sıralama sehacan funguve kül olmalıydı jüri sasırmıs olmalı zaten o juride nasıl juridir fuat nedri ya??nese yazmicam daha fazla kızdım:p
    Üye
    sepeldek
    Tarih
    27 Aralık 2005 00:00
  • E ne bekliyordunuz ki? Ben şahsen sonucun böyle olacağını tahmin etmiştim. Neden mi?

    http://www.zamane-sozluk.com/tr/sozluk.asp?x=populer+olan+seyleri+birinci+yapalim+duygusu
    Üye
    Yiaa
    Tarih
    27 Aralık 2005 00:00
  • bence de kesinlikle haketmiyorlar unknowia ve kısa metraj kesinlikle süperlerdi...
    Üye
    yagmureccee
    Tarih
    27 Aralık 2005 00:00
  • final gecesi indigo'da olmayanların ali seval'in kazanmamasına anlam verememeleri normal, evden dinleyince kaydı gayet başarılı deyip geçebilirsiniz.. ama sahnesini görseydiniz ne demek istediğimi anlardınız.. adam çıktı, orda performans sergileyen herkesten çok daha sağlam bi şekilde çaldı, doğal olarak da aldı minibüsü gitti.. :)
    Üye
    nue
    Tarih
    27 Aralık 2005 00:00
  • yaw merak ettim insanlar ne bekliyordu "stairway to heaven" ? :) gayet orta kalite bir yarışmada(bazılarına göre vasat) çıkacak müzik budur bundan daha iyisini neden beklerler anlamam hayır kardeşim o zaman çık uğraş sen yap ben de seni en ön sırada delicesine alkışlayayım adamlar kendi çaplarında birşeyler yapmışlar çalmışlar iyi veya kötü jüri sevmiş onları seçmiş (jüriyi oraya kim seçti merak konusu) burda boş boş yorum yapmaktan daha iyisini yapmışlar neyse çok hayal perestiz millet olarak her konuda acı ama gerçek :)
    Üye
    ArchDemon
    Tarih
    27 Aralık 2005 00:00
  • valla benim en başından beri favorim human jelly beansstı vokalse vokal işte ilk ona seçlidiğinde kazanıcak galiba demiştim ama kazanamamış!türden olsa gerek ya da acaip çalıntı bi şarkı ben bilmiyorum:)yinede emeğe saygı diyorum ama bu seçilen parçaların kötülüğünü örtmeyecek sanırım özellikle seha seçimini anlamakta hala zorlanıyorum bu kadar kısa yapılmış bi şarkı bu kadarmı uzatılır kazanova kazanova ömür törpüsü gibi valla ayrıca vokalde çok kötü...
    Kül seçilen şarkıların içinden en iyisiydi ve dinlendikçe iyi bi şarkı olduğuda tekrar anlaşılıyo!!
    eğer jüri bir buçuk saat düşünüpte ali sevali seçebiliyosa diğerleri hiç sinir stres yapmasınlar çünkü sinir olucak bi jüri göremiyorum
    ve jüride olan bazı şahsiyetlerin ne kadar kısır bi döngüde olduğunu bir kez daha anlamış bulundum! şarkı kötü değil ama kesinlikle birinciliği haketmiyor bu kadar düz bir rock şarkısı yapılabilirdi ve oda birinci oldu övünçte aynı her an duyabileceğimiz bi rock şarkısı bolca distorşın işte..
    Üye
    Gx_ray
    Tarih
    27 Aralık 2005 00:00
  • yok ya bunlar haketmemiş, tamam iyi hoşta daha iyileri vardı be abicim. BAN!!
    Üye
    NighT_LighT
    Tarih
    27 Aralık 2005 00:00
  • Yarı Finalistler içinden Kül ve Övünç' ün çalışmasını iyi bulmuştum ve bu ikisinin birinciliğe oynayacağını düşünüyordum. Müzik zevkime yakın bulduğum her iki çalışma da düşünülerek ve özenerek yapılmıştı bence. Diğerleri konusunda keskin bir fikir sahibi değilim.

    Ayrıca "Ali Seval"in çalışması hiç de fena değil. Genel ve yüzeysel bir müzik kültürü ile bile rock müzikte trendin bu yöne doğru gittiğini görememek mümkün değil. Bu anlamda gayet iyi olmuş diyebilirim. Tebrikler. Seha Can' ın ve arkadaşlarının çalışması da gerçekten ilginç bir çalışma olmuş.

    Sanıyorum ağırlıklı olarak kayıt kalitesi ve performansı göz önüne alınmış. Ancak şu genel kanıya ben de istemeyerek de olsa katılıyorum. Kategorize edilmemiş bir yarışma oldu gibi sanki... Her branş için farklı sıralamalar yapılabilirdi belki de. Tabii bu durumda, daha çok sayıda "müzik grupları için tasarlanmış klasik volkswagen tur minibüsü" gerekebilirdi.

    Ancak ben yarı finale kalan eserlerin insanı derinden etkileyen eserler olmadıklarını düşünüyorum. Aslında yarı finalde gördüklerim de farklı idi.

    Yine de müzikseverler arasında iletişimi ve etkileşimi güçlendirdiği ve farklı sesleri dinleme şansını yarattığı için Nokia' ya teşekkürler. Bence devam etmeli.
    Üye
    illker
    Tarih
    27 Aralık 2005 00:00
  • bence juriden oluşan kişiler bir kaçı hariç çok saçma kişler.sağlıksız bir yarışma gibi geldi bana.
    Üye
    Antibiyotik
    Tarih
    27 Aralık 2005 00:00
  • bana "KÜL" daha çok haketmiş gibi geldi...

    Hafif Anathema - Radiohead havası sezdim...

    başarılı bir müzik hayatı olur inşallah arkadaşların...


    saygılarımla
    pesimist
    Üye
    pesimist
    Tarih
    27 Aralık 2005 00:00
  • bence kesinlikle ali seval haketmiş helal olsun valla herif süper yapmış...
    Üye
    commuidis
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • yazılan yorumların çoğu rock dinleyicisi ya da o tarafa daha yakın kimseler o nedenle bu şekilde yorum yapılması taraflarınca doğru görülüyor ama yarışmanın ismine de bakıldığı üzere bu bir rock müzik yarışması değil genel şarkı yarışması o nedenle 1. aman hip hopmuş(ki ben nefret ederim) yok şu tarzmış elektronik müzik olur mu(elwood blues yorumu getirirdim şimdi ama salla) gibi yorumlara gerek yoktur memleketim insanı işte neyse amerika ve de diğer ülkelerde yapılan diğer müzik yarışmalarında genelde kategorize edilir gruplar ve ona göre lanse edilir misal en iyi rock en iyi hip hop vs şeklinde ama yapılan yanlış tek 1.cilik ödülü olması ve sadece 1 tane birincilik kürsüsü olması o nedenle jüridekiler ne tarz severse o grup ister rock ister hip hop ister metal müziğin önüne geçer ve de buradakilere boş boş yorum yapmak kalır....nitekim asla bu şekilde bir stratovariousumuz iron maiden ımız olmayacak bunu boşuna hayal etmeyin:)
    Üye
    ArchDemon
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • ilk üçteki en adam gibi şarkı kül'ün.birinci olan şarkı acaip özenti sözlerle yazılmış.bravo
    Üye
    zoner
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • grupların kıçını kaldırıcak kadar konuşuldu amacına ulaşmış bir yarışma oldu.
    elemenin oylamanın saçma yapıldığı kanısındayım ilk 4 arasında en kötü performans sergileyen birinci seçilmiş benim fikrim bu
    seha cana tebrikler...
    Üye
    pretoryus
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • benim ilk onumdan hiçbirini listeye bile almamışlar nerde o azazil,
    anason, anafor, D.E.R.T.......
    azazil in kayıdı biraz kötüydü ama şarkı genel olarak çok başarılı
    vokal arıyorlarsa ille de anason ve D.E.R.T. 'in vokali gayet başarılı kayıt da iyi yapılmış ama galiba bu şarkı seçim işini jürinin
    çaycısına yaptırmışlar.....
    yapılan hatalarla yarışmanın tadı kaçtı
    iyi olan gruplara gereken değer zaten öyle ya da böyle verilir
    bence de keşke herkes hakketiğini alsaydı !
    Üye
    lastnightmare
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • açıkcası beğenmedim daha iyiler olduuğundan eminim...keşke herkes hakketiğini alsaydı !
    Üye
    yeşilbaget
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • seha can'ın şarkısının melodik yapısı harika
    lakin vokal olarak ali seval yerine övünç çok daha iyiydi bence yazık olmuş.
    önyargılı olmayayım iyice bi anlamaya çalışayım ali seval'i diye niyetlenip ne kadar üstüste dinlesem de olmuyor..kötü.
    Üye
    pishicartes
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • bu ne biçim bi yarışma nasıl bir rap özenticiliğidir anlamadım... jüriyi eshefle kınıyorum ilk ona giren sarkıların hiçbiri ilk ona girmeye layık değil bence... cok daha iyi performanslar ve iyi gruplar vardı yarışmada.Bu kadar da dar kalıp içerisinde karar verilmez yaa!!!
    Üye
    path_of_glory
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • Seha nın Tarzı çok İlginç ,sesi de çoook hoş!Başarılar kendisinee
    İyi bi yere gelir zanlımca!
    Yarışmadakilerin herbiri kaliteli ,özeldi hakediodu bi çoğu dereceyi doğrusu...
    Üye
    Lq_girl
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • ya biz de NUxES grubu olarak katıldık..ama .. çok iddialı değildik..keza demomuzda çok kalitedli değil zaten..çok aceleye geldi..yeni bi grubuz..ama ilk 10'a kalanların %80'i haketmediği gibi bi sürü güzel eserin de hakkı yenmiş oldu..
    jüriler arasında "fuat" ın nasıl baskın olduğunu elektronik ve hip-hop..tekno..rep ağırlığından anlayabiliriz...
    bakalım "canlı performans" olayında ne halt yiyecekler..
    buöylesine tarzı belli olmayan bi yarışmaya katıldığımız için utanç duyuyorum açıkcası...
    Nokia'ya da repçileri ile mutluluklar diliyorum...
    bence..elektronik müzik seçilecekse.. "komutan uçan tekme" en iyisiydi.. mutlaka dinleyin...
    hadi kalın salıcakla..
    Üye
    _imphotep_
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • ya orda karantina vardı ve nasıl dereceye giremedi anlamadım... biri bana izah etsin
    Üye
    TerminaL
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • 800 den fazla şarkıyı İlhan ERşahin in tam olarak oturup dinlediğini hic zannetmiyorum :) .Artık nasıl bir eleminasyona soktularsa sarkıları ...Orası da muamma ...En azından yarısma tarzlara ayrılmalıydı.Boylece jurinin de yuku azalabilirdi belki .
    Üye
    SerkanBass
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • kalan adaylar arasindan benimde dinamizmini en yüksek buldugum ve mantigini az biraz cözdügüm bu jürinin sececegini tahmin ettigim adam 1. oldu..
    Tebrik edelim ne diyelim..

    tarz ayrimi konusundan bahseden arkadaslarimla hemfikirim ama,
    biz FALSO olarak verdigimiz sarki ile cok klasik kaldik, sonuclardan ben bunu cikardim.
    Su an dünyada tutan tarzda olan seyler secmisler..

    saglik olsn.
    Üye
    metal_maniach
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • banane banane niye onlar birinci oldu anneme sölicem ühühüühüh....

    bırakın allaşkına............
    Üye
    Nofx
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • abi cogunuza katılıyorum ali seval deki ses harbiden kötü birincilik olmamıs ama 2 cı ondan da daha kotu yanı bırak 2. ligi ılk 20 bıle zor ya aralarında bır kül var o da ucuncu olmus uzuldum valla
    Üye
    Kİ-OK
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • Gerçekten rock sound'una uymayan bence kendi alanında çok kötü şarkılar 1. oldu.Hemen hemen şarkıların hepsini dinledim.Ve gerçekten bu yarışmada birinciliği hakkedecek birkaç grup vardı.Ama bırak 1.liği ilk 10 da hiçbirinin ismini görmek mümkün olmadı.Bi kere bu şarkılar aynı yarışma kategorisine sokmak çok yanlış..
    Üye
    cAgma
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • bence 1. lik hakedilmiştir... gercekten guzel bir şarkı ve bu tarza hiphop filan diyen arkadaşlara ben acıyorum asıl... abim eğitimliymiş zaten gayet guzel şarkısı ama 2. ve 3. lukler dediğim gibi hakedilmemiş basit şeyler.... hele 2. grup cok kotu ya cok...
    Üye
    DryWell
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • onor bumbum iimiş harbi
    Üye
    ZıMBıRTı
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • Ağlıcam yaa !!!!!!!!!!!!! nasil 1. oldu.
    Üye
    isom14
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • böyle saçmalik hayatimda görmedim nasil iştir ya bu gruplar haketmiyor bulunduklari konumlari, nerde azazil zıkkım nerde vale Öldüren sampanya bu gruplar girse eyvallah.. nasil işti aman Allah'im yaa...
    Üye
    isom14
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • 1. ne iş yaa aldı başını hip hop olayları gidiyo..bu adam 1. yapılırmı yaa kafalarına mıçiim anlamadım gitti.herşey ama herşey birbirine benziyo bunlara dur diyin arkadaşlar yoksa yakında bütün albümlerin tutuyo diye aynı olacak e nerde kaldı fusion?
    Üye
    meyan
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • Yarismaya katilan bütün gruplarin birilerinden etkilendikleri fazlasiyla belli. Elbette müzisyen adamin senelerdir dinledigi gruplardan etkilenmesi dogaldir.Öte yandan bunu kabul edip "n'apalim!" dersek nasil orjinal bir seyler cikacak bu memleketten? Onu düsündüm hep sarkilari dinlerken...
    Üye
    jasonic
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • ya yarışmayı cok mu gözümüzde büyüttük nedir..favorilerden çoğu ilk 10 a kalamadı.(özellikle ruj)

    heralde juri millete gözdağı mı verdi nedir..ama hiç de iyi bir seçim yapmadıkları ortada..... e hal böyle olunca türkiye de adını duyuramamış bir çok grup ya da sanatçının şevki de böylelikle kırılmış oluyor.ya bizim gönderdiğimiz listeler ne kadar dikkate alındı merak ediyorum açıkçası(hiç alınmadı tahminimce).
    Üye
    sadbadtrue
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • pickpocket katıldı mı nokia supersounda?
    Üye
    bahtsız bedevi
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • 2. seçtikleri seha çağan tek kelimeyle iğrenç. sanırım nokia dan büyük başlardan birinin halasının kızı ya da amcasının oğlu.
    Üye
    DirtyBlack
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • Bence gayet guzel olmuş ama hak yenildiği kesin... bence bu ilk 3de pickpoket da olmalıydı diye düşünüyorum. çünkü kül, övünç gibi devamlı yapılan seyler gereksiz... burda pickpoket ve 8 grubu birde işte ali seval olmalıydı.....
    Üye
    DryWell
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • Zaten tahmin etmeliydim böyle bi saçmalık olacağını.....
    Türkiye'ye ve hala bu müziği beğenen,icra eden ve hatta icra ettirip üstüne üstlük ödül veren zihniyete acıyla bakıyorum...
    Üye
    bluesbaser
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • övünçgil emek harcamış tamam da,bence bayağı olmuş.kesinlikle özgün olmamış.karar mekanizması bence o arada bir hata vermiş.olmaz böyle bir şey,acıyla güldüm..._carmine
    Üye
    carmine
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • bu nokiasupersound tamamen sacmalik olmus ilk 10a giren gruplari hiç begenmedim bir tek Ali Seval dişinda..

    www.northstreet.garaj.org ÖLDÜREN SAMPANYA .. demo sitede
    Üye
    isom14
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • roxy danışıklı dövüş tür arkadaşlar kimin kazanacağı zaten bellidir.
    bu da öyle gibi kokuyor. ama ben bu yarışmaya grubumla katıldığım ve ilk 10 a kalamadığım için böyle düşünüyo olabilrim.insanlar sindirmekte zorluk çeker napalım demekle yetinmek lazım. ayrıca ali bilmemne kazanmış yarışmayı. bence Övünç ve Kül aralarında çekişirlerdi. burda bir oyun olabilir. ve nokia da efsane yılan oyunundaki gibi kıvırabilir herşeyi.
    bizi seçmediniz ya az bile:P
    Üye
    Tebbitbreath
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • tam anlamıyla fiyasko, zaten ilk 11'e giren(!) gruplarda da da pek bişey yoktu. Benim favorim küldü fakat dandik bir şeyin birinci olacağı belliydi. Genelde bu tür yarışmalarda hep böyle oluyor... bkz. roxy
    Üye
    greedymemory
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • sadece 1. eseri ele alarak yorum yapmak istedim. bu kadar eser arasından daha iyi birşey çıkmaması ımkansız. Parcanın temeli kotu demiyorum ama iyide diyemiyorum. Vokal denince akla boyle bir vokalmi geliyor anlamadım. Parca vasatın altında kanımca. Demekki yarısmada pek hayır yokmuş
    Üye
    Verisakeet
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • Yarışma kriterlerinin ne olduklarını bilmiyorum ama bence en özgün parça Onor Bumbum isimli ikilininkiydi. Ama olmadı, neyse zamanla olur. Zamanla her şey olur zaten.

    Bu arada jüri de ne jüriymiş öyle, 3 tane grup seçmek için 1,5 saat uğraştılar. O esnada duptıs duptısı dayadılar, ne kulak kaldı ne mide, içimiz dışımıza çıktı. Sonunda da karar verememişler üstüne üstlük.
    Üye
    Nem
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • Seha Can alabilirdi.Daha iyi olurdu sanki...
    Sağlık olsun...
    Üye
    dazednconfused
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
  • Bekçi sadece ilk üçü (dördü) yazmış...

    Ben de aklımda kalanları yazayım.

    1. Performanslar bittikten sonra 1 saatten fazla karar verilmesi beklendi. Bu gerçekten gerekli bir süre miydi?

    2. Çılgın feedback'lerin kurbanı iki grubun bence biraz daha fazla konuşulması gerekli: Onor Bumbum (http://www.nokiasupersound.com/eserler/24cbfe28d114ba81b28119a4ba4a2b63.mp3) ve Fungu (http://www.nokiasupersound.com/eserler/f033c8601cf8134e29d734451d3e00fc.mp3)

    3. Artık herkes sahnede bilgisayar kullanıyor onu anladık. Ama belki de önemli oln bu görevi kimin üstleneceği. Vokalist kendinden geçebilecek derecede tembellik yaparken, zavallı davulcular cebelleş ederlerse tuşe de düşer, ritm de kaçar... hiç üzülmemek lazım :)

    4. Bir Gibson üzerindeki "Isırklı elma" iki laptop üzerindeki "dobişko" göndermeleri güzeldi...

    5. Enerji ve müzikal dinamizm ektiğini biçti, sahne performanslarına bakıldığında beklenen oldu. Haddini fazlaca aşıp organizasyonun kalitesine gölge düşüren karar anında umutlar özgün olanın ödüllendirilmesi yönündeydi ama malesef olmadı. Super olma iddiasındaki özensiz sound'a B.D.A. diyen arkadaşları takdir ediyorum. Yeni açılımlarla geldiler, anlayana...

    6. Pek beklenmeyen bir finaldi, çalan grupların büyük kısmı "finale kalmayı beklemiyordum" şeklinde röportajlar vermişlerdi. Keşke biraz bir şeyler bekleyerek çalışsak... Belki o zaman daha iyi şeyler yapabiliriz, daha özgün olabiliriz, daha hızlı koşabiliriz.

    Citius - Altus - Fortius - Hem de "Sapıynan beraber" :)
    Üye
    wogon
    Tarih
    26 Aralık 2005 00:00
Toplam 60 yorum var. Tüm yorumlar »

Taze haberler