Guns N' Roses Zaman: 12 Temmuz 2006 Çarşamba Mekan: Arena - Kuruçeşme - İstanbul Fiyat: 1.bölüm: 95 YTL, 2.bölüm: 85 YTL, Tribün: 205 YTL">
Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Müzik Haberler Blog

Guns N' Roses @ Kuruçeşme Arena - İstanbul

29 Haziran 2006 00:00
Sahnede: Guns N' Roses
Zaman: 12 Temmuz 2006 Çarşamba
Mekan: Arena - Kuruçeşme - İstanbul
Fiyat: 1.bölüm: 95 YTL, 2.bölüm: 85 YTL, Tribün: 205 YTL
Bilet: Ticketturk

Efsane solist Axl Rose ve birbirinden ünlü parçalarıyla Rock müziğin kilometre taşlarından Guns N' Roses, muhteşem bir dönüş turnesiyle 12 Temmuz akşamı İstanbul'da onbinlerce hayranıyla buluşuyor!

Haberin doğruluğu resmi sitesinde mevcuttur: newgnr.com

Yorumlar

  • Oraya gidip Axl'ın hoplayıp zıplayışını görmek Welcome To The Jungle diye bağırmak için neler vermezdim :(
    Üye
    hfts_lauri
    Tarih
    29 Ağustos 2007 00:00
  • çok laf edildi, gidilmez slash yok hede hödö, gidenler gördü yetti, yettirildi
    axl
    !
    Üye
    -Sert-
    Tarih
    16 Ağustos 2006 00:00
  • gidemedim allahm reva mı bu bana.. artk her knockin on the heavens door dinleyişimde boğazım düğümleniyor,,düğümlenmeye devam edecek..ta ki ölmeden önce dünya gözüyle 1 kez görene kadar..
    Üye
    seden88
    Tarih
    22 Temmuz 2006 00:00
  • yine gittik babayı dünya gözü ile görelim diye gördük süperdiiiiiiii
    Üye
    pinkfloyd64
    Tarih
    15 Temmuz 2006 00:00
  • 2.5 saatlik uykuyla sabah kalktım izmirden geldim saat 5 te ordaydım 11 e kadar yani tam 6 saat bekledim başım zonkluyodu geberiyodum axla icimden küfürler etmeye baslamıstım desem yeridir.. ama ordan bi gitar sesi duyuldu ahanda welcome to the jungle dedim sonra bi baktım axl dibimde axl diyorum bakın boru degil bu eleştirirken bunun farkına varın.. ses hala muhteşem eskisi kadar olmasa da saga sola koşuyo.. izzy abi(artık amca oldu desek yeri) bile ordaydı..yalnızca hayatımda gittigim en güzel konser degil hayatımın en güzel günüydü..teşekkürler axl..
    Üye
    ville89
    Tarih
    13 Temmuz 2006 00:00
  • Gençler sadece Axl ile Gun's n' Roses olmaz. Konser yorumlarından anladığım kadarıyla da olmamış zaten. Bi Slash, bi Duff kolay yetişmez....
    Üye
    jazzbuzz
    Tarih
    13 Temmuz 2006 00:00
  • ölmeden bir daha gelirlerse gidicem inşallah..
    Üye
    DiMpLe
    Tarih
    13 Temmuz 2006 00:00
  • bence 80 ytllik bilet alıp en önde izlemekten daha iyisi bilet almayıp ön sıralara yakın bi yerden izlemekti:)güvenlikleri seviyoruz...
    bu arada yinede gözler slash-duff gibi üstatları aradı arkadaşlar.tamam izzy vardı ama bu bi teselli oldu ancak
    Üye
    tabutaht
    Tarih
    13 Temmuz 2006 00:00
  • 2 saat hayvan gibi beklettikten sonra Welcome to the Jungle la beklenen patlamayı yaptılar.sağlam bir rock konseriydi.seyirci en adiydi sanki babylondaymış gibi izliyolardı çoğu.ama bana göre varsa yoksa Axl diğerlerinin yerine başkasıda olsa olur.
    tabi birde 80 ytllik bilet alıp I. bölümde izlemenin keyfide bi ayrı.güzel bi anı...
    Üye
    levo
    Tarih
    13 Temmuz 2006 00:00
  • evet azönce konserden döndüm tek kelimeyle muhteşemdi.. sadece 5 tane gitarist biraz fazla sanki axlın ses az duyuluyor konserde ama patience falan hakkını verdi axl.. izzy nin de gelmesi harikaydı ve konserden sonra vardığım kanı; bugüne kadar gittiklerim konser falan deyilmiş.. AXL ROSE!!!
    Üye
    grungesnotdead
    Tarih
    13 Temmuz 2006 00:00
  • Bir gün içinde böyle iki önemli konserin olması sadece bizim ülkemizde olur herhalde.Günler çuvala girmiş galiba
    Ben James Brown konserine gitmeyi tercih edenlerdenim.Bidaha gelme ihtimali Ganz a göre daha düşük olduğunu düşündüğüm için Bu konseri tercih ettim.Ayrıca biletlerin de 100 ytl olmasıda beni bayağı etkiledi ve biraz da saçma geldi malum asgeri ücret:)
    Diyeceğim en yakın zamanda tekrar ülkemize gelirler inşallaaaahhhhhhhh
    Üye
    black_sabbath_
    Tarih
    13 Temmuz 2006 00:00
  • appetite for destruction albumundeki çogu şarkıda izzy stradlin ön plandadır.. izzy yi görme imkanımız varken neden duff ve slash diye kasalım? =) tabi gözler arar ama onlar da gelmiyorlar velvet revolverla... gelsinler ona da gidelim yani...
    Üye
    Quivalen
    Tarih
    12 Temmuz 2006 00:00
  • gözler slash ve duff'ı arayacak.hala kararsızım gitmekte.o şarkıları çalmak başka bi gitariste yakışmıyo be abicim
    Üye
    tabutaht
    Tarih
    11 Temmuz 2006 00:00
  • abi şimdi sert olacak ama kimse kendi kendine fazla triplere girmesin..yani ben iyi rock dinleyicisi olabilirim ama yılların grubunu eleştirirken biraz da dikkat etmeliyim di mi.yok axl şöyle olmuş yok slash gitar çalarken sigarayı ağzına şöyle alıyomuş....sonra adama sormazlar mı "eyvallah birader iyi diyorsun da sen ne yaptın arkadaşım..iyi müzik yapan herkesin yanındayız..ama sen bu tür yorumlarla geleceksen olmaz ki..zaten bir avuç insanız..b.kunu çıkarmayalım..peki?" diye...nedir yani..biz müzik dinliyoruz
    Üye
    SacredSteel
    Tarih
    11 Temmuz 2006 00:00
  • çok pahalımış be cidden :))
    Üye
    ceyna
    Tarih
    11 Temmuz 2006 00:00
  • arkadaslar bu adamlar 13 sene once gelmisti en son.bi dahada gelmezler.ne olursa olsun estranged, welcome to the jungle, you could be mine gibi sarkilari gercek vokalden dinlemek icin bence son firsat.gerisi fasa fiso
    Üye
    JeeZ
    Tarih
    8 Temmuz 2006 00:00
  • Başka axl yok.Dünya gözüyle bi görün derim.ben bi daha gidicem..
    Üye
    sheltox
    Tarih
    8 Temmuz 2006 00:00
  • Slash'in sigara tüttürerek çaldığı soloların üstüne ezik Scott Weialnd vokali olunca hiç te güzel gelmiyo Axl'dan sonra(VElvet Revolver'ı acayip severim o apayrı bi konu). Axl'ın vokaline Haluk LEvent bile solo çalsa dinlenilir ama,sevmeyen gitmez,ama ben fanıyım hastasıyım,ama "Axl kilo aldı","Slash yok,öleGuns mı olur",éaxl para için yapıyo" diyen tipler bence artık susmalı. Yıllardır hastası olduğunuz şarkıları orjinal vokalinden dinliceksiniz daha ne denir ki buna. (It's so easy'yi bi de Scott Weiland'dan dinleyin ve karar verin,Slash,Duff,Matt ve Scott Weiland mı,Yoksa AXl Rose veya herhangi bir grup mu? beence açık ara AXL.)
    Üye
    Songoku
    Tarih
    7 Temmuz 2006 00:00
  • abicm bu axl rock aleminin en serefsizlerindendir.grubun dagılısınıhiç kimse tam olarak okumadı sanırım.içip içip grubun kendinden ibaret oldugunu soylemis.provalara gelmemis.baba Slash gruptan ayrılmıs ve intihar edicekken son anda vazgeçmis.sonrada axl diger elemanları kovmus evet hepsini sebebsiz kovmus.evet adamın sesi bi harika.o ses için konsere gidilir ama diger elemanlar olmadan o bence gıns and roses degil.zaten axl e vokalleri nasıl yapıcagna slash,duff falan soyluomus.yani sahane sarkılarda nefes almalar senkoplar falan eski elemanları fikri.bunca iyilige ragmen axl kovmus elemanları ve baska elemanlar bulmus.ve adamın tek amacı para artık.gidin slash .duff bakın grupları velvet revolver a ucuz barlarda ozzfesft ,earthshaker fest gibi yerlere çagırılıyorlar.ama axl grubu yani guns anr rosesa bakın.uçuk fiatlı bilet koyuyo ve burjuva mekanlarına geliyor s.refsiz.Alla askına bakın gunand roses gibi gruba show tvnin sponsor olması bu konserde dusunulebilirmi ama oldu iste ..allaın .ktan kanalı bu konsere sponsor.bence axlın artık o guns and roses degil..guns and roses bitti.artıklarıda VELVET REVOLVER DIR.gidin onu dinleyin bin kat iidir.slashın sigara tüttürerek çaldıgı sololara kulak verin..artık para esir olmus bu herifi axl ıda bırakın bırakın oraya popçular,burjuvalar gitsin.velvet de gelir yakında konser fiatını karsılastırırız.ve tüm eski rock gençligi olarak egleniriz
    Üye
    crazy drummer
    Tarih
    7 Temmuz 2006 00:00
  • Bu fiyat ne be... Duyanda Guns N' Roses geliyo sanıcak ;)
    Üye
    sansar
    Tarih
    7 Temmuz 2006 00:00
  • arkadaslar siz begenın begenmeyin o arena dolucak bakin 1. kısım biletleri tukenmis hatta ben 1.kısım bilet arıyorum:) yani orası full dolucak ve axl dinlenicek slash li slash sız duff lı ya da duff sız izzy li ya da izzy siz
    Üye
    emre513
    Tarih
    7 Temmuz 2006 00:00
  • Guns N' Roses her gün onların evinde konser veriyor ya ondan beklemiyorladır. Ayıp yahu. Ölüsü olsa gidilir. Biraz saygı arkadaşlar. Rock müzik gökten inmedi. Bu adamlar milyonlarca kişiyi Rock'a bağladı. Slash olsun olmasın, esas oğlan Axl Rose'dur. Ama biletler çok pahalı o ayrı :/
    Üye
    pinus_antares
    Tarih
    7 Temmuz 2006 00:00
  • ayrıca axl n roses olarak çıksın nedemek ya adamı deli etmeyin! guns and roses ı kuran adam axl rose dur!.. izzy stradlin ve ticarii guns ile birlikte. guns ordan gelir rose ta malum axl dan. ve buadam ayrılıp yerine slash gelmiştir. ozaman o herif ayrıldı diye grubun adı slash n roses olsaydı buneya dalgamı geçiyorsunuz anlamadım. guns and roses axl ın grubuydu sen içinden gitaristi slash ı seversin o ayrı ama herif haklı olarak grubunu devam ettiriyor..
    Üye
    grungesnotdead
    Tarih
    7 Temmuz 2006 00:00
  • axl a axel diyen zaten gelmesin yoksa axl herkesin içinde binlerce küfür sayabilir (i love you axle 93 istanbul bilen bilir) ayrıca neyi düşünüyoruz ya biz sırf ismi içinmi gidiyoruz bu konsere ulan axl rose bu dünyanın gelmiş geçmiş en iyi vokali artı söyleyeceği şarkılarda o çok beyendiğiniz eski guns and roses şarkıları.. hadi chinese democracy için yorum yapabilirsiniz bu adamlarla(yeni kadro) iyi iş çıkmaz dersiniz saygı duyarım(duymam aslında ama o ayrı) ama siz konsere laf atıyosunuz ilgincime gidiyor.. tamam zamanında slash (en sevdiğim adamdır rockn roll tarihinde) harika yapmış izzy süper besteler duff ın güzel bassları vs.. iyide bu konserde çalcak gitaristin (besteci olarak söylemiyorum) slashden farkı ne? yanlışmı çalıcak adam? yanlış notayamı bascak? yani anlatmak istediğim eski şarkıların söyleneceği konserde vokal dışında değişen hiçbir elemanın bi zararı olmaz! uzun lafın kısası sadece isim için değilde sevdiğimiz o şarkıları canlı dinlemek için gidiyoruz.. son olarakta şunu söyleyim chinese democracy dünyanın ençok beklenen en çok para ve zaman harcanan albümü internete sızan i.r.s twat ve better şarkıları harikalar.. axl gençliği teknodan kurtarmaya geliyor!
    Üye
    grungesnotdead
    Tarih
    7 Temmuz 2006 00:00
  • yardbirds grubuda hala konser veriyor ama ne jeff beck var ne eric clapton ne de jimmy page sen dinlermisin onları sadece adları için bir de bunu düşünün yaa
    Üye
    HusH1985
    Tarih
    6 Temmuz 2006 00:00
  • axel olmuş sumocu gibi e bir de slash te yok ben napiyim guns roses ı aç konser dvdlerini izle daha iyi
    Üye
    HusH1985
    Tarih
    6 Temmuz 2006 00:00
  • tabi ama yine de gidip dinlemek izlemek gerekir fiyatlar biraz pahalı tabii ama yinede parası olanların kaçırmaması gerekir bence bu arada rock'n coke ta 100 ytl bence daha salam bi organizasyon kesinlikle muse ve placebo ya 100 ytl verilmez
    Üye
    altçigi
    Tarih
    6 Temmuz 2006 00:00
  • guns n' roses grubunun her biri ayrı bir değerdir bence.lütfen 80 sonu ve 90 başlarında bu ruhu yaşamayan arkadaşlar bu kadar acımasız yorumlar yapmasınlar. guns ayrı bir ruhtu ve bunu sadece o dönemde genç olanlar bilir.
    Üye
    vitovito
    Tarih
    6 Temmuz 2006 00:00
  • "Guns N' Roses gelmiyor bence sadece Axl geliyor gerçek Guns Slashli Dufflı Clarkelı Adlerli o efsane kadrodur bi tek Axl=Guns değildir..."
    2 Temmuz 2006 Pazar | Yazan: ArchDemon

    abi sen Izzy nin yerine gelen,o rezil karizma yoksunu gilby clarke ı efsane kadroda sayıyosan hiç izleme zaten guns n roses'ı,müziğe hakaret etmiş olursun. Duff Slash yok ama arkadaşlar hatırlatırım,İzzy ve Dizzy ve Axl olacak,ki bu grup zaten Izzy gitti diye dağıldı neredeyse.Slash ve de Duff olsaydı zaten anlatılamıyacak derecede muhteşem birşey olurdu ama GUNS N ROSES diyoruz burda,muse placebo,green day,çilekeş veya manga gibi rezil isimlerden bahsetmiyoruz,GUNS N ROSES. ve de ayrıca IZZY STRADLIN ve AXL ROSE,Bİletimi aldım,95 ytl lik olandan,bi süre boyunca aç gezmeme neden olacak ama Axl'ı ve Izzy'i görmüş olucam,gitmeyenlere şimdiden geçmiş olsun diyorum,çünkü böyle bi konser türkiyede bi daha olmaz.(pardon,bu konser gibi,-hatta biraz daha iyi-bi de whitesnake var,utanmıyosanız eğer ona da laf atarsınız, David Coverdale yaşlandı artık gidilmez,eskisi gibi sahne performanıs vermez,aile babası oldu diyerekten,ona da gidicem biletimi aldım,açlık pahasına.) iyi günler.
    Üye
    Songoku
    Tarih
    6 Temmuz 2006 00:00
  • İşte sizin anlamadığınız nokta bu. Anlamıcaksınızda.. Nedenmi..
    Vefelı olmam lazım GNR fanıyım konsere gitmem lazım..,

    Arkadaşlar GNR dağıldı Yok Artık.. ve dağıldıktan sonraki duruma bakalım.. GNR den 3 adam VELVET REVOLVER adı altında toplandı.. Yani bu adamlar arasında bi problem yok grubun daalması açısından .. ya da bu üçü tezgahladı sonra ohh deyip grup kurdular..

    Axl Hapisten çıkamıyo adama acımaya başladım... Axl ı da Severim ama GNR bi TOPLULUK yani AXL, SLASH, DİZZY, DUFF, MATT.... hepsi GNR idi Ondan ben şu anada Olana GNR diyemiyorum içim el vermiyor.

    Çıksaydı AXL N GUNS olarak o zaman ayrı eski günlerin isimlerini kullanıyor ayrıca Çin demokrasisi demosu için 11 yıl uğraşmış diyosunuz valla helal olsun baya sindirmiş o zaman :)

    Son olarakta bilet fiyatları herşeye eyvallah Gidilir bi şekilde ( KEndi Açımdan Konuşuyorum Kesinlikle GİTMİCEM.. ) ama abi gidemeyelim diye bu kadar kasılmaz bilet fiyatları tavan.. Bass'ıma tel alamıyorum :P biraz insaf ya.. İlle kaçakmı girmeye çalışalım Değilmi..

    Bu arada bunlar benim fikrim Katılmak istemiceksiniz yorum yapmayın. Sadece anlatmak istediklerim bunlar.. Herkese İyi Eğlenceler ve Herkez Haklı..
    Üye
    basserpick
    Tarih
    6 Temmuz 2006 00:00
  • Acını anlıyorum yakınmak da haklısında, bunu millete falan mal edip vatan millet sakarya yapmasak daha mantıklı olacak gibi geldi bana..


    burdaki millet keimesinin 40 50 yas rocker camıasını tanımlamak için eğreti olarak kullanıldıgının farkında dgeılsın, ama sımdı fark ettın değil mi? bu işi vatan mıllet sakarya olayına benzetmen cok mantıksızca olmus dogru dıyorsun ayrıca...

    sebastian şunu söylüyor:

    Ben o yıllarda iyi şarkı söylüyordum, artık;
    kusursuz söylüyorum.

    Valla kendi ağzından bire bir;)


    evet sebastıan eskiden iyi söylerdi, şimdi ise kusursuz söylüyor çünkü20 yasındayken kusurlu söylediği ve iyi söyledi diye nitelenen şarkıları artık söylemiyor... baknz: ist konseri wasted time calınmamıstır ;)
    sanırım şimdi beni daha iyi anlamışsındır...
    3. dünya ülkesiyiz farkındasın değil mi?
    Üye
    egenist
    Tarih
    5 Temmuz 2006 00:00
  • o fiyat ne öyle ya biraz daha biriktirir yeni gitar alıırm
    Üye
    lord1
    Tarih
    5 Temmuz 2006 00:00
  • yaa adamlar sahnede ölcek kefen paralarını bizden topluyolar, bu fiyatlar ne böyle yaaa...
    Üye
    by_Sempatik
    Tarih
    5 Temmuz 2006 00:00
  • evet gercekten kötü... slashin, duffın mattin notolarını o sarkılara hıcbırsey katmamıs sonradan ögrenen insanlar calacak, belkki axl november raını calarken kentakı frayd cıkın sapkalı herıf slashın yerıne yanı pıanonun üstüne cıkıp salshten öğrendıgı soloyu calacak evet o aksam çalınan sarkıları yaratanlar degıl ögrenenlerden dınleyecegız... bırde axl var 44 yasında gnr'nın ılk vokali... bi' de ikinci klavyecisi dizzy olacak orda... ben üzülecegimi biliyorum, canımın cok sıkılacagını da bılıyorum ama yinede gidip orda axlı izleyecegim. knockın on heavens doorun solosundan zevk alamayacagım belki, ya da you could be mıne nın davulundan da, hatta bütün müziğe küfredecem çünkü hak edenler degıl belese konanlar calıyor olacak onları... peki neyi düzgün izleyebilmiş bir milletiz ki biz? sebastian geldi skidrowsuz geldi, takjma dişleriyle küçücük bir sahneye çıktı, ahı gitmiş vahı kalmış nerde o 20 yaşındaki bach? deep purple geldı, blacmoresuz jofn lordsuz, blackmore geldı 16. yy sarkıları caldı 3 tanede deep ve raınbow caldı, pink floyd geldi bir ayakları çukurda... kısaca zaten herşeyin posasıyla yetinmişiz guns n roses ında posasıyla yetiniriz, sinir olacagım, küfredecegim ama yıne patıencede knockın on heavens door da estranged de aglarım ben o konserde...


    Yaşını merak ediyorum. Demişsin ya herşeyin azıyla yetinen düzgün izleyemeyen bir milletiz diye, bence duygu sömürüsüne küçük emrah idölüne bağlı kalmış bir milletiz biz. O nası laf öyle be? neyi doğru düzgün izleyebilen bir milletiz ki biz? hahahah çok komiğime gitti arkadaşım afedersin.

    22 yaşındaymışsın. Düşünüyorum da sevgili dostum, acaba bu gruplar orjinal kadrolarını bozmadan önce Türkiye'ye gelselerdi ne olacaktı? Pusetten kalkıp mı gidecektik? Ya da ilk okul önlüklerimize bira mı dökücektik? ( ki hafızam yanıltmıyorsa '93 yılında GNR burdaydı?)

    Acını anlıyorum yakınmak da haklısında, bunu millete falan mal edip vatan millet sakarya yapmasak daha mantıklı olacak gibi geldi bana..

    Pink Floyd bi ayağı mezarda demişsin=)))))

    Pardon seni bekleyemediler en son annelerimizle babalarımızın çağına yetişmişler.

    Kader kısmet hayatın döngüsü bu.

    Skidsiz Sebastian berbattı 20 lik sebastian nerde demişsin ki; konuştuğumuza göre sebastian şunu söylüyor:

    Ben o yıllarda iyi şarkı söylüyordum, artık;
    kusursuz söylüyorum.

    Valla kendi ağzından bire bir;)
    Üye
    WitchTrap
    Tarih
    5 Temmuz 2006 00:00
  • Gidemeyecek olmanın verdiği üzgünlük (ve pahlı anacım) yazdığım şu satırlarda gun's &roses ı sevmediğimi belirtmek istedim kusura bakmayın yine saçmalıyorum kendinize iyi bakın anacım byes
    Üye
    lonely dead
    Tarih
    5 Temmuz 2006 00:00
  • evet gercekten kötü... slashin, duffın mattin notolarını o sarkılara hıcbırsey katmamıs sonradan ögrenen insanlar calacak, belkki axl november raını calarken kentakı frayd cıkın sapkalı herıf slashın yerıne yanı pıanonun üstüne cıkıp salshten öğrendıgı soloyu calacak evet o aksam çalınan sarkıları yaratanlar degıl ögrenenlerden dınleyecegız... bırde axl var 44 yasında gnr'nın ılk vokali... bi' de ikinci klavyecisi dizzy olacak orda... ben üzülecegimi biliyorum, canımın cok sıkılacagını da bılıyorum ama yinede gidip orda axlı izleyecegim. knockın on heavens doorun solosundan zevk alamayacagım belki, ya da you could be mıne nın davulundan da, hatta bütün müziğe küfredecem çünkü hak edenler degıl belese konanlar calıyor olacak onları... peki neyi düzgün izleyebilmiş bir milletiz ki biz? sebastian geldi skidrowsuz geldi, takjma dişleriyle küçücük bir sahneye çıktı, ahı gitmiş vahı kalmış nerde o 20 yaşındaki bach? deep purple geldı, blacmoresuz jofn lordsuz, blackmore geldı 16. yy sarkıları caldı 3 tanede deep ve raınbow caldı, pink floyd geldi bir ayakları çukurda... kısaca zaten herşeyin posasıyla yetinmişiz guns n roses ında posasıyla yetiniriz, sinir olacagım, küfredecegim ama yıne patıencede knockın on heavens door da estranged de aglarım ben o konserde...
    Üye
    egenist
    Tarih
    4 Temmuz 2006 00:00
  • Slash olmadan bu fiyata nah giderim ben o konsere.
    Üye
    da hui
    Tarih
    4 Temmuz 2006 00:00
  • Axl N'Roses
    Üye
    kalipardi
    Tarih
    4 Temmuz 2006 00:00
  • velvet revolveri beklemekten başka çare kalmadığını görüyorum.7 yıllık bir gunsnroses fanı olarak bu bilet fiyatları adaletsiz.eminim gnr ile ilgili bir konudur yoksa bizim organizatörler 35 e bilet satar içerde birayı 5 milyona dayar.böylede güzel bi piyasa.85 'e bilet alıp 3 km öteden izlemekde var.gidenlere imrenerek bakmaktan başka çare yok.
    Üye
    kalipardi
    Tarih
    4 Temmuz 2006 00:00
  • Ya eksik olmasınlar :))))ama kardeşim bu bilet fiyatlarını kim belirliyorsa biraz insafsızca olmuş bence :)))gerçi kıyas olacak gibi değil ya davul idolüm Dennis CHAMBERS'ı 33 ytl ye izlemişken GNR biraz şüpheli geldi ...Şüphesiz ki benim gibi arada derede olan çok kişi vardır eminim :))ama burası Türkiye konsere gitcek arkadaşlardan çoğu kendi parasıylamı gidiyor yoksa baba parasıylamı ya da GNR 85-ya da 205 ytl nin acısını unutturabilecek mi ya da yorumlarda "parayı düşünmeyin GNR bi kere gelir"gibisinden yazan arkadaşlar bana bu konseri ısmarlar mı ??? acaba bütünüyle kuşkudayım yani :))))
    Üye
    Trouble
    Tarih
    4 Temmuz 2006 00:00
  • haaa buarada pahalı dienler içinde şöyle söliim doningtonda ingilterede metallicayı dahi alt grup alan bu grup şuanda dünyanın en baba grubudur.. diğer avrupa konserlerindeki biletler 7 dakikada 9 dakikada falan bitmiş aynı bu fiatlara anlam veremiyorum aynı fiata him ve muse dinlemek için pahalı demezsiniz, axl rose için pahalı dersiniz ilgin..
    Üye
    grungesnotdead
    Tarih
    4 Temmuz 2006 00:00
  • bilet çıkar çıkmaz aldım. bitanesi guns dinleyerek başlamış ama sonra pek takip edememiş yazık, chinese democracy 3 yıl önce görmüşsün aferin 11 yıldır bu albüm üstünde çalışıyor axl, bitanesi eski şarkıları söyleyerek para kazanmak istiyor demiş axl 11 yılda bu albümü hazırlamak için rekor paralar harcadı.. axl rose... başka bişy demiyorum bu adamı göremeden bu dünyadan ayrılırsam kendimi hiç yaşamamış sayarım.93 te henüz 5 yaşında olduum için gidemedm ama busefer kaçmaz. slash ve duff ı da işallah velvet la görürüz. umarım bu konserede new yorktaki gibi izzy stradlinde gelir.hayatımın konseri olucak heyecanla bekliyorum. haa buarada o kafasına kova geçiren adam dünyanın en iyi solo gitaristlerinden birisidir istersen biraz bakın internettede öğren kardeş;buckethead . keşke oda olsa ama oda zaten 4 yıl önce ayrıldı. axl rose tecnhodan kurtarmaya geliyo bizi! sex drugs rocknroll... dont worry mom im with axl!!!
    Üye
    grungesnotdead
    Tarih
    3 Temmuz 2006 00:00
  • biletler alındı izmirden kacıyok
    Üye
    ville89
    Tarih
    3 Temmuz 2006 00:00
  • ne olursa olsun eski tadı vermezler. isim aynı olsa da, Axl her şeye rağmen orda olsa da gelen grup GNR değil. kendi adıma gitmeye değmez.
    Üye
    silent man
    Tarih
    3 Temmuz 2006 00:00
  • istanbul'da oturanlar yok kilo almış domus gibi olmuş cart curt diyene kadar metropolde oturdukları ve her türlü konser ellerinin altında olduğu için şükretsin.nitekim bu konser için tee antalyalardan kalkıp yol parası+bilet parası bayılacağım için bu tür yorumları görünce ifritim tutuyo..beğenmeyen gitmez kardeşim zorla götürmüyo ya kimse.dünya gözüyle guns n roses (axl) görceeniz parçaları axl den bizzat dinliiceniz bağırcak ve de danalar gibim coşçeenis daa ne istiyongus..allahtn belanısı mı istiyongus.
    Üye
    seden88
    Tarih
    3 Temmuz 2006 00:00
  • tebööööööyyyyyyyyyy!!! bu ne uçukluk bea!! fanlarıyla bile geçinemeyen herifin tekinin 'ŞANANANANANA' diyeMEMESİni izlemek dinlemek için bu fiyat!!...???... arenayımı kiralıyoruz kardeşim!!

    diyo insan ama gelen kişi axl olunca , kendini o konserde hayaletmeden edemiyo:P ama sadece hayal...:((
    Üye
    street spirit
    Tarih
    3 Temmuz 2006 00:00
  • (Guns N' Roses )/5=axel konseri :D
    Üye
    out of order
    Tarih
    3 Temmuz 2006 00:00
  • ben korkarım gitmem axl ısırır sonra ayrıca bi hafta önce gözaltına alındı bu adam bu sebeple ,belki konser bile olmaz:P
    Üye
    pureblood
    Tarih
    3 Temmuz 2006 00:00
  • Adam şişmanladi die "Go home!" diye bagiracaksaniz hic bu işlere girişmeyin arkadaslar. Insan rock müzik dinlemeye basladigi gruba "Kapimda yalvarsa da gitmem!" der mi? Tamam sen gitme, ama ne bu kapris? Bu nasil vefa, bu nasil iş? Siz gidin bu paraya "iki kere rus yapin"... Aferin size,böyle devam.
    Üye
    jasonic
    Tarih
    3 Temmuz 2006 00:00
  • arkadaşlar ben rock müziğe GNR dinleyerek başladım. Grup dağıldıktan sonra toplanan Yalandan GNR yi de bi dönem takip ettim...

    1-Elemanın biri başına kova geçirip gitar çalıyodu. Eski GNR ye çok ters bi yaklaşım. yani müziğine bile.. tabi şu boyutu var yeni tarz arkadaşlara çekici geldiği malüm...

    2-Axl hapse girdi çıktı Fil gibi olmuş.. Japonya konserini izledim ve çığlık atarken back vokal yardım etmese altına kaçırır sanırım.. Bi söylentiye göre Top bile olmuş..

    3-Axl hala eski GNR şarkılarıyla bi şeylere kalkısıyo çin demokrasisi demosu hariç 2006 da kaset olcakmış.. ben o albümü 3 sene önce görmüştüm..

    İşin kısası kesinlikle eski tadı vermicekler veremezler.. onlarla yatıp kalkan bi adam olarak konuşuyorum. Velvet Revolver bence daha iyi olmuş en azından tarzları aynı.. Hatta Slash in riffleri dahada sağlamlaşmış..

    Konser ücretine gelince kesinlikle bu fiyata yalan GNR ye gitmem. Hatta üstüne para versinler Axl kapıma gelsin yalvarsın genede gitmem ....

    AXL İŞİN BİTTİ GO HOMEEEEEEEE.... :(
    Üye
    basserpick
    Tarih
    3 Temmuz 2006 00:00
  • Gün bu gündür!!..Slash olmasada...Sene 2006 da olsa...Axl artık bir hıyar da olsa çok eğlenceli olacaktı ama...O paraya bi halta gidilmez..Nedir bu Kuruçeşme sevdası? Pek de pahalı yav..Bu sene bu yüzden gidemediğim üçüncü konser olacak..E hayırlısı artık
    Üye
    rezidüel
    Tarih
    3 Temmuz 2006 00:00
  • slash olsaydı daha güzel olurdu bence :) ama genede axl var boru değil :-P
    Üye
    AlternatifRocK
    Tarih
    2 Temmuz 2006 00:00
  • tribün 205 derken.........!!!!!??
    Üye
    seemannsg
    Tarih
    2 Temmuz 2006 00:00
  • Axl = Axl dır.. Ben Axl'ı canlı canlı izlemek , onun canlı canlı sesini duyabilmek için gidiyorum.. Biletimi de aldım zaten.. Çocukluk aşkımı görücem sonunda canli canli =))
    Üye
    Linwe_Tiwele
    Tarih
    2 Temmuz 2006 00:00
  • "Hedefi Farklı Kaydet..." ile indirin.
    Üye
    PoorBoyBlues
    Tarih
    2 Temmuz 2006 00:00
  • Axl Rose'un sesine ve tipine laf atanlar(44 yaşında) şu videoyu indirsinler...
    DVD kalitesinde(203mb)
    http://www.newgnr.com/dloads/video/donnington06paradisecity-newgnrcom.mpg
    ayrıca Sebastian Bach ile yaptığı My Michelle düeti de burada;
    http://www.newgnr.com/dloads/video/donnington06mymichelle-newgnrcom.mpg bu da sanırım 100 mb..

    Bakalım fikirleriniz değişecek mi?;) Ayrıca grupta eski elemanlardan Dizzy Reed var ve belki Izzy Stradlin de gelecek...
    Üye
    PoorBoyBlues
    Tarih
    2 Temmuz 2006 00:00
  • Guns N' Roses gelmiyor bence sadece Axl geliyor gerçek Guns Slashli Dufflı Clarkelı Adlerli o efsane kadrodur bi tek Axl=Guns değildir...epey değişmiş halde göreceksiniz fazla şey beklerseniz hayal kırıklığı olur o nedenle bu konseri bu kadar abartmak gerekmez bence...Sebastian o dönem yeni kayıt için los angeles a gidicekmiş yani düet iptal olabilir ama belli olmaz lakin turnenin ismi GNR&Sebastain Duet Tour....
    Üye
    ArchDemon
    Tarih
    2 Temmuz 2006 00:00
  • yalan olur o iş.....çok severim guns n' roses ı ama eski halini....axl in küfürlerine de maruz kalınabilir :P 95 ytl verip de....
    Üye
    SONofJACKASS
    Tarih
    2 Temmuz 2006 00:00
  • guns n' roses' ın 13 yıl sonra tekrar Istanbul' a gelicek olması bir taraftan sevindiriyo fakat slash ve duff' ın olmaması ise üzüyo.. ki bu kişiler olsaydı mükemmel olurdu ama yok iştee..
    ve axl' in sahneye başında bandana, altında ise tayt ile kendini bilmez bir şekilde parçalarını söylerek çıkmasını isterdim, keşke hep öyle kalsaydı.. :) şimdi ki halini düşünemiyorum, sahnede aile babası gibi.. :)
    çok yakın bir tarihte olan bir festivalde ki canlı performansı;
    http://www.youtube.com/watch?v=evR-X-9zxEw
    sesinde değişiklik yok gibi.. :) insanı rahatsız etmiyo..
    bu arada, skid row grubunun eski vokalisti sebastian bach ile sahneye çıkıcakmış duyduğum kadarıyla..
    bilet fiyatlarına gelince pek da pahalı değil ki şu an indirimli olarak satışta.. şu an ki bilet fiyatları 2 temmuz saat 00.00' a kadar geçerli..
    Üye
    RippiN
    Tarih
    2 Temmuz 2006 00:00
  • pahalı falan değil bence... gun's bu boru değil... tamam eski kadro olmayışı kötü ama yinede 2 günlük guruplarla kıyaslamayalım bence...
    Üye
    GuiTaR
    Tarih
    2 Temmuz 2006 00:00
  • de get ne bu böyle!!!
    Üye
    josf_in
    Tarih
    2 Temmuz 2006 00:00
  • bune yaa fiyatlar harbiden çok çok fazla one öyle en düşük fiyat 85 ytl:S
    Üye
    RAMMS t EIN
    Tarih
    2 Temmuz 2006 00:00
  • Giden gider Gitmeyende otursun tv den izlesin işte tartışmaya gerek yok....
    Üye
    jackalcarlos
    Tarih
    2 Temmuz 2006 00:00
  • fiyatların yüksek olmasının yanı sıra bu konser günlerini nasıl seçiyorlar kim karar veriyor anlamıyorum çarşamba günü böyle bi grup konsermi verir, boş adam işi, galiba türkiyede herkesi boş adam zannediyorlar , herkesin işi gücü var
    Üye
    pinkfloyd64
    Tarih
    2 Temmuz 2006 00:00
  • bu konser patlar abicim !
    Üye
    isom14
    Tarih
    2 Temmuz 2006 00:00
  • Komik bir rakam...gene de kaçırılmicak bir konser dicem ama eski hali olmicağı için de bu kadar para bayılmak bana mantıksız geliyor...üstelik biraz da böbürlenmiş götü de kalkmış axl gelceni de düşünürsek hele epey fazla 80-90lardaki haliyle gelmicek sesine lafım yok ama sahne performansı sizi tatmin edicene şüphe ile bakıyorum...
    Üye
    ArchDemon
    Tarih
    2 Temmuz 2006 00:00
  • arkadaşlar bırakın rus yapmayıda bu sene rockncoke'daki gelen gruplara 95 milyon vereceğime bu konsere 95 milyon verip ön taraflardan efsane olmuş bu adamı ve grubunu izlemeyi yeğelerim ben(sevmeyenlere lafım yok)ayrıca bu haberi ilk ben eklediğim içinde sevindim açıkçası..sadece axl içinde olsa ne yapılıp edilip gidilmeli kaçmaz bu fırsat..
    Üye
    ÇİKİLOP
    Tarih
    1 Temmuz 2006 00:00
  • cook pahaliymis bana yandan yandan geliyolar;) :)
    Üye
    rockci_kiz
    Tarih
    1 Temmuz 2006 00:00
  • Biletimi aldım, büyük bi heyecanla bekliyorum. Eski kadro olsaydı keşke diye düşünmüyorum bile, inanılmaz olurdu.. Axl Rose'u dünya gözüyle görmek, o şarkıları canlı canlı dinlemek bi daha kolay kolay elimize geçicek bi fırsat değil bence. Heyecanla bekliyorum, dayanamıyorum.. Canlı canlı Welcome to the Jungle dinlemek istiyorum!
    Üye
    frozenumblurry
    Tarih
    1 Temmuz 2006 00:00
  • slash ve duff olsaydı kalbim dayanmazdı zaten=) yine de axl'ın eşsiz vokali ve guns n' roses ın efsane şarkıları için gidilir bence.gün geçtikçe daha bir heyecanlanıyorum,müthiş bir gece olacak!
    Üye
    young poet
    Tarih
    1 Temmuz 2006 00:00
  • temmuz benim tatil ayım ama tatile gidemiyorum, bu yıl kendi paramı kazanmaya başladım konser de var ama çok pahalı hem de sevgilim, arkadaşlarım v.b gidemeyecekken ben tek başıma nasıl gideyim :(((((((((((((((((
    Niye ya niye gitseydik ama olmuyo D:
    Üye
    neike
    Tarih
    1 Temmuz 2006 00:00
  • ya kardeşim bu axl tek başına geliyor bilet fiyatlarına bak:O yeni elemanları almış yanına gezdiryo koparabilirsem koparırım mantığı güdüyo herif olmaz abi yapılmaz böyle pislik!!!!
    Üye
    aaliyah
    Tarih
    1 Temmuz 2006 00:00
  • :) konsere gidenler fotoğraf makinası götürmesinler bence
    http://www.youtube.com/watch?v=g7SHjsK5Elc
    bu kadar para verip birde küfür yersem linç edilmek pahasına saldırırım o adama :D:D:D
    Üye
    shrine
    Tarih
    1 Temmuz 2006 00:00
  • ankaradayım :(
    Üye
    kerobas
    Tarih
    1 Temmuz 2006 00:00
  • welcome to the jungle, rose!
    Üye
    ihtiras
    Tarih
    1 Temmuz 2006 00:00
  • abi bu fiyatlar ne ya.valla acaip pahalı apmış bu adamlar.Eğer fiyatlar inmezse kimse gitmez
    Üye
    jesuskane93
    Tarih
    1 Temmuz 2006 00:00
  • asıl tayfadan eski basçısı ve slash yok artı axl da eski gönülleri feth eden görüntüsünden uzak ve bilet gerçekten çok pahalı gidilmesede olur ki zaten tamamen para amaçlı bir turne nerde o eski guns n roses
    Üye
    PuppetMaster
    Tarih
    1 Temmuz 2006 00:00
  • fiyatları görünce oha filan oldum
    Üye
    firnasabsolut
    Tarih
    1 Temmuz 2006 00:00
  • ben bu paraya 2 kere rus yaparım...
    Üye
    P_E_N_A
    Tarih
    1 Temmuz 2006 00:00
  • eski tayfa yoksa zevki olmaz.nerde 80-90 yılları.....
    Üye
    TUAREG_75
    Tarih
    1 Temmuz 2006 00:00
Toplam 80 yorum var. Tüm yorumlar »

Taze haberler