Korn'u
Kapat
..yükleniyor..
    Kapat
    İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
    Müzik Haberler Blog

    Rock'N Coke @ İstanbul

    2 Eylül 2005 00:00
    Rock'N Coke hakkında haber verecek hiç bir şey kalmadı. Öyle yoğun bir tanıtım kampanyası yapıldı ki, sağır sultan duydu artık, Korn'u Cure'u Apocalyptica'yı, Skin'i vesaireyi...

    Birçoğumuzun hararetle beklediği festival hakkındaki tüm yorumlarınızı bu haberin altına bekliyoruz!

    Katılımcı ve katılmayımcıların tümüne iyi hafta sonları...

    Yorumlar

    • ceza'nın böyle bes para etmez bir müzik partisine katılmasına üzüldüm. tabii az yalvarmadılar katılması icin. böyle nefsi yitik gruplara hitap etmektense git halk konseri ver. iyi tahammül etti. tüm rockcilara fuck you deyip inecekti sahneden.
      Üye
      mc_bigsie
      Tarih
      11 Temmuz 2006 00:00
    • apocalyptica da headbang yapmaktan yorulmuş boynumu dinlendiriyodum. sağıma 1 baktım tvde ki rock'n coke reklamında oynayan evde rockncoke a gidememiş gariban gariban saate bakan çocuk=) dostumda yanımdaydı o da fark etti snra bu deli "yalancı gelmiş işte bak evden kaçmışta gelmiş birde öyle üzgün üzgün bakıyodu yalancı işte nolcek" diye bağırdı... =) komikti vallahi
      Üye
      crdle_of_filth
      Tarih
      10 Eylül 2005 00:00
    • çok komik bi haber bu yahu:)
      Üye
      TheBeginning
      Tarih
      10 Eylül 2005 00:00
    • http://www.takvim.com.tr/2005/09/05/gnc109.html allah aşkına bu adrese bi bakın yaaa.ulan harbi yayınlanmış bi haber bu.valla yarılabilirsiniz:)
      Üye
      Feanor__86
      Tarih
      10 Eylül 2005 00:00
    • tmm disi sosyalisti rahat b1rakal1m.zaten sosyalist olsa oraya ben sosyalistim diye kocaman nick al1p popilist bi yaklas1m içine girmezdi dimi.hem ben rak1n kokta s1rt1na sovyetler birligi bayrag1 baglam1s bi adam gördüm asal1m art1k bunlar1 müzik birlesitriyo iste herkesi soguktan donan arkadaslar sagda solda biraz arast1rsalar oraya kazaklar1yla gitmeleri gerektini ögrenirlerdi sizin ilgisizliniz ben hiç üsümedim orda valla
      Üye
      TheBeginning
      Tarih
      9 Eylül 2005 00:00
    • ya burda amma düz mantık sahibi insanlar var yaaaaa cezayı dinle o zaman sen satanchurch... nickinden belli özenti olduğun... kimseyle burda sidik yarıştırmam ben direk ezerim çünkü... sosyalist nickimi sevmiyorum ama alındı bi kere değiştirmiyorum sana mı hesap vericem????????? derdin varsa büyüklük taslayacaksan burda prim yapmak için konuşma özelden mesaj at tamam mı????? dinlediğim grupları sayarım sana.... ne komiksin beeee.... rebel moves cezadan daha iyidir... en azından saçmalamazlar sahnede.... öfff be sinir oluyorum düz mantığa sahip ve kendini fasulye gibi nimetten sayan insanlara.... metalciysen siyah giyin metalciysen sosyalist olma sosyalistsen rock n coke'a gitme.... abi nedir sizin çekemediğiniz???? herkes aynı kalıptan çıkmış gibi görününce de özentiler çoğaldı diyosunuz... çelişki, çelişki, çelişki!!!
      Üye
      dişi_sosyalist
      Tarih
      9 Eylül 2005 00:00
    • Ya arkadaşlar yalvarırım size artık offspring'i çok seviyorum, süper grup filan diyipte Ron Welty harikaydı demeyin. Ron Welty grubu bırakalı yıllar oluyor. Bu ne bilgisizliktir. Bu ne vurdumduymazlıktır. Sinirlerim tepeme çıkıyo. Konserde de arkamda herifin biri "Abeewww ron wieeltyden bie bageyyt alsam yeter yaaaaavvv" dedi. Gözlerimden ateş çıkararak döndüm ona, sustu! Lütfen..!
      Üye
      Antonio_
      Tarih
      9 Eylül 2005 00:00
    • Trip_Can kardeşim. verdiğin linke pek bakan olmamış galiba bu olayla ilgili bi yorum göremedim. ya insanlar çok duyarsız ya da yalan haber olduğunu düşünüyorlar benim gibi. eğer öyle değilse bu kadar mı kirlendi gençlik!?... yazık derim işte o zaman. CNN deki haberlere baktım. bu haberle ilgili bişey yazmıyor. hemde yazanlardan yola çıkarak yalan haber olduğu ortaya çıkıyor. sende bir girer bakar ve aklını kullanırsan anlarsın. ama kimsenin ses çıkarmamasına şaştım ve kınadım herneyse millet kendi keyfinde anlaşılan...
      Üye
      teenyslayer
      Tarih
      9 Eylül 2005 00:00
    • e bu mantıkla yalın'ı da görürüz artık rock'n coke semalarında.
      "küçücüğüm biriciğim" isimli güzide şarkısı eşliğinde heavy metal işareti yapıp pogoyla coşarız.
      ne de güzel,pek de güzel olur...
      Üye
      rheia
      Tarih
      9 Eylül 2005 00:00
    • Korn harbi sağlamdı.. pogonun dibine vurduk.. Offspring te bi o kadar vardı
      Üye
      doguhan
      Tarih
      9 Eylül 2005 00:00
    • kıçım dondu yaa bidaha bu tarihte yapmasalar çok iyi olur çok soğuktu:( bu yıl türk gruplar çok azdı pamela manga ceza soğuk hava hariç herkes mükemmeldi ana sahnede burn de çok güzeldi seneye green day gelsin rammstein gelsin:)) sizce kimler gelsin ?
      Üye
      TüpBebek
      Tarih
      9 Eylül 2005 00:00
    • yuh ya önceki yorumları okudum da harbiden özentiymişin ceza yerİne rebel moves diyo yaaa abi metal müzik sözlük anlamını ögren!!! ayrıca burda cezayı kınayanları ben kınıyorum müzik evrenseldir ve biraz saygı lütfen emege saygı!!! rock`n coke a gitmedim gitmem de..ama müzik evrenseldir... frekansta izledimde cure da heavy metal işareti yapıyorlardı halinizden utanın ve su özentilikten vazgecin diyorum SUPPORT MUSIC,NOT RUMORS!!!!
      Üye
      satanChurch
      Tarih
      9 Eylül 2005 00:00
    • dişi sosyalist sen jonathanı dinleyerek zaten metalci olmuyosun güzelim ehüeheü bir de j.d seneye tekrar gelmezse bende metalci değilim diye yazmış harbi güldüm ya
      Üye
      satanChurch
      Tarih
      9 Eylül 2005 00:00
    • allahım o neydi öyle yahu?!holigan doluydu resmen..ben ilk defa böyle görüyorum rockn coke u..ama korn ve skin izlemeye değerd!herkese pogo yapmamaları için yalwardım durdum..en sonunda kendi isteğimle hasta olduğum korn u en arkalardan izlemek zorunda kaldım çünkü ölüyodm holiganlar yüzünden:) (i love you skin i love you skin...skin burayaaaa skin burayaaa)bu nedir allah aşkına yaaa?!
      Üye
      tea party
      Tarih
      9 Eylül 2005 00:00
    • gerçekten çok iyiydi,korn'un sahne performası müthişti.umarım seneye de bu kadar güzel gruplar gelir....
      Üye
      _anti-social_
      Tarih
      9 Eylül 2005 00:00
    • gereksiz insan coktu

      korn'u mu izledim izlihamdan mı kactım anlamadım
      coke un boku cıkms bence bu kadar kalabalık bi fest olamazdı ya bilet basarken insan düşünür yani kapasite nedir die genede güsel dielim umarım seneye kişi ve yas sınırı olayına bi acıklık gelitr
      Üye
      aaliiyaa_13
      Tarih
      9 Eylül 2005 00:00
    • apocalytica benm ve boynumun koptuğu andır:)
      Üye
      crdle_of_filth
      Tarih
      8 Eylül 2005 00:00
    • ah çadırda aşk bir başkaaa
      Üye
      XZANDER_x_X_x
      Tarih
      8 Eylül 2005 00:00
    • Offspring için ordaydık..Dexter ve arkadaşları için ordaydık...90 ları yaşayan herkes unutamayacakları bir gece yaşadı...Sahneye çıktıklarında gözlerim doldu desem yeridir...

      Offspringdeki pogoda çarpışan herkesi alnından öperim :))
      Üye
      117
      Tarih
      8 Eylül 2005 00:00
    • ya bu disi sosyalist kendi nickinden utanm1o mu nas1 bi sosyalist:)cezaya neden bu kadar yüklenldini anlamad1m ben adam yapt1g1 isi gayet iyi yap1yo onlar herkesten çok bizi begenin gibi bi düsünceyle c1kmad1lar ki bu kadar tepki manas1zd1 ayr1ca olay1 kelime oyunu ve dogaçlama olan bi müzigi icra eden adama hareket çekersende cevab1n1 al1rs1n adam1n eline neden koz verdiniz hareket çekerek onuda anlamad1m...evet anlamad1g1m çok sey oldu bu rak1n kokta ama konserler harikayd1...MANGA HARiÇ
      Üye
      TheBeginning
      Tarih
      8 Eylül 2005 00:00
    • ceza'ya ve yaptığı müziğe saygı duyarım.
      ama hareket çekmek küfretmek ve pogo yapmakçok eğlenceliydi.
      Lise çağımı.
      Kafayımı yedin lan.
      Onların hepsi korn cuydu ve en az 18-19 vardılar.
      Yani süt bebeleri değildi Ceza'ya küfredenler.
      Üye
      re-arranger
      Tarih
      8 Eylül 2005 00:00
    • çok güzeldi korn shoots and the ladders a girdi sora one nin o kopartan yerinden girdi sora freak on a leash manyaktı daha anlatıcak çok şey var ama festivale bok atanlar orayı görmelitydi
      Üye
      RAMMS t EIN
      Tarih
      8 Eylül 2005 00:00
    • abi burn sahnesi güzeldi ama ya en çok millet orda eğlendi sanırım... smells like teen spirit'in club versiyonu ilginçti millet koptu orda...
      Üye
      dişi_sosyalist
      Tarih
      8 Eylül 2005 00:00
    • rock'n coke hikayelerini kolonimde bekliyorum....
      Üye
      squash
      Tarih
      8 Eylül 2005 00:00
    • RocknCoke mükemmeldi bi kere THE OFFSPRING dünya gözüyle gördüm ya yeter bana ama cure apocalyptica hot hot heat skin ve şebnem fearh hakkı yenmemesi gerekenlerden. Bi CEZA olayı vardı ki hiç anlam veremedim bilet alanların hepsi orada cezanın çıkacağını bilmesine rağmen dinlerken çok çirkin tepkiler gösterdiler.Dinlemeyebilirlerdi alternatif olarak burn sahnesi vardı ya da cezanın da dedii gibi siktirip gidebilirlerdi.Ceza hayranı diilim ama herşeye saygı duymak lazım zaten yapanların çogu lise çağıydı hatta bi tanesi geldi eşlik ediodu arkadaşı oğlum hareket çekiyoruz napıyosun dedi aa pardon deyip hareket çekti sonra da biz korncuyuz falan ciddi bi yaş sınırı lazım :=) AA bi de linkin park megadeth iron maiden metallica.... t-shirtleri giyenlere hiç anlam veremedim.Sonuç olarak çok eğlendim kaçıranlara da gerçekten üzülüyorum.
      Üye
      oemt
      Tarih
      8 Eylül 2005 00:00
    • herkes yazmış herşeyi ya.
      neyse
      Offspring'te haywan gibi pogo yapıyorduk ki siyah giyimli telsizli falan tam Amerikan filmlerindeki bodygourdlar tipinde bi adam geldi ve birimizi tuttu bağırdı falan.
      Sonra " bidaha pogo yapmayacaksınız yapanı atarım" dedi ve orda dikildi.
      Kimse bu olaya tanık olmadı mı ya da kimsenin bi fikri yok mu?
      Üye
      re-arranger
      Tarih
      8 Eylül 2005 00:00
    • hahaha zamnında festiwale b*k atanlar wardı..gelen gördü..KoRn bu abi..öyle bi zamanlamada twisti girdiki sasırdım kaldm...fieldy nin sacları mükemmeldi.adamım ya,idolüm..:)diger gruplarada helal olsun wala hepsinin eline we agzına saglık..muhtesemdi..
      Üye
      kabus_bass
      Tarih
      8 Eylül 2005 00:00
    • YA SENEYE NE ZAMAN OLCAK Kİ BİLEN VAR MI KESİN GİTCEM GAL,BA :) 3 YILDIR GİDİYORUM 3 YILIDA BİRBİRİNDEN MUKEMMELDİ
      Üye
      KaAaN
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • tek kelimeyle.. mükemmeldi.
      Üye
      the bass-ist
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • super bı festıvaldı...cok eelendık...kornda costuk (en ondeydım :P)...offsprıngde cok pıs pogo yaptık...apocalypticada kafa salladık tek kelıme ıle superdi....eyw
      Üye
      ösmen
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • rocncokeda gencturkcell standına gidp form dolduranlara 50 kontor yuklendi :) çok sevindim :)
      Üye
      eeyore_
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • valla haks1z say1lamazs1n thin lizzy ama iste heryeri görmek degerlendirmek laz1m oda hosuna gidiyo demekki.ama tabi kolaya k1z1pta bu gruplar1 kaç1ran arkadaslar çok sey kaç1rd1lar .ben burnde 110u dinledim zaten onlar1n yeri ana sahneydi ve bunuda kan1tlad1lar ayn1 anda manga vard1 onlardan defalarca kez daha iyiler bi kere.bi de timo maas1 dinledim çad1rdan o kadar güzel uykuya dald1m ki timo maasla art1k bi albümünü al1p onunla uyuycam yani...
      Üye
      TheBeginning
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • bazıları festivalde çıkan grupları kötü buluyolar yapmayın arkadaşlar cure offspring korn apocalyptica skin ya kendi tarzınıza uygun olmayabilir dinlemez gitmezsiniz ama gruplar hakkında atıp tutmayın tanımayıpta konuşmaya gerek yok ya bazıları ha yorum mu var bende yazıyım bari diyip yazıyolar galiba:D sırf cola yaptığı için gitmeyen arkadaşlarda var bu da çok saçma madem coco colaya karşısınız o zaman colada içmeyin gerçekten bunu yapan varsa saygı duyarım ama sölediğiyle yaptığı bir olmayan insanlardan tiksinirim ben gittim 2 günde ordaydım ama herşeyden nefret ettim çünkü hayatım boyunca bu kadar berbat bi dinleyici kitlesi görmedim adam grubu tanımıyo en öne durmuş kafa sallıyo metal işareti yapıyo (the tears da olduğu gibi) bakıyosun giymiş simsiyah korn çıktığında kafa sallıyo bi bakıyosun aynı kişi burn de kopuyo iğrendim bence bi cure olsun offspring korn apocalyptica skin olsun böyle bi seyirci haketmiyodu ki sergiledikleri performans düşünülürse kesinlikle haketmiyolardı o tarz müzik dinlemiyo olabilirsiniz sevmiyo olabilirsiniz ama hiç kimsenin sırf beğenmediği için aşağılamaya hakkı yok hem müziği yapanı hemde dinleyeni... kaliteli müzik yapana saygı duymak lazım yanlış anlamasın kimse bende karşıyım cezanın orda olmasına adı rock festivali olan bi festivalde burn sahnesi olmasına rock istanbulda aynı bi farkı yok geçen yıl kaç tane dj geldi faithles mı neydi o falan ceza ordada vardı kimse bişi demedi bence asıl kop kopcu cenneti orası oldu zaten solar beach kop kopcu yeri biraz abartı artık bunlar...
      Üye
      thin lizzy
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • jonathan seneye buraya tekrar gelmezse ben de metalci değilim... :)))
      Üye
      dişi_sosyalist
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • abi son derece süper di hele kornun one ın bateri solosunu da çalması beni bitir di süperrrr di bol bol pogo yaptık
      Üye
      fatrix
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • Yağmur bile ne zaman yağması gerektiğini bildi...tam anlamıyla süperdi..korn a diycek laf bulamıyorum...pogoyu yeniden yarattık...hepsi herşey güzeldi...sadece şu garip gazetelerdeki yazılara taktım ben...ne bekliyolar ki bizden...muazzez ersoyu mu dinleyelim!!! nolursa olsun festivali yapan cocacola da olsa, etrafımda karşımda zombiler(!!!) de olsa ben çok eğlendim....:)))) yaşa gençlik seneye yine hep beraber....
      Üye
      damla13
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • tek günlük biletim vardı bende kaçırmadım:D . 3 eylül de korn'u izleyip döndüm eskişehirden gittim yok abi böyle bir grup ya hayatımda bu kadar coştuğumu eğlendiğimi hatırlamıyorum
      Üye
      DeliDana26
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • skin esprileri süperdi ya çok geyik bi ortam vardı zaten ctesi günü konser felan hak getire paso geyik yaptık arkadaşlarla o gün... komikti herşey :))
      Üye
      dişi_sosyalist
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • yani sebnem zaten tan1odu apocalypticadakileri ee konserden önce ayarlsayd1 keske sende iyi yakalam1ss1n sebnemi demekki çok sevip isteyince oluyo:)bu arada sebnemide defalarca izledim en iyi performanslar1ndan biriydi rak1n koktaki.k1sa olmas1 üzücü oldu bizler için...
      Üye
      TheBeginning
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • Apocalyptica!!!!! Kendimden geçtim . Müziğe gerçek anlamda doydum!...
      Üye
      alndmry
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • mukemmel bı atmosfer dı ama ceza ne alaka yaaa..ben anlam veremedim:)))
      Üye
      Aşk Yoktur
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • TheBeginning, sana katılıyorum ben de çok istedim Şebo'nun çıkıp Apocalyptica'yla Perdeler'i söylemesini ama sonra Şebo'yu festival alanında gördüm ve önünü keserek sordum o da bana onun sahne sırasının geçtiğini o yüzden çıkamadığını söyledi, ısrar ettim ama bakalım denerim dedi ama çıkmadığına göre deneyemedi :( bu arada Rock'NCoke kesinlikle mükemmeldi ve ben şahsen pazar günü hiç eğlenmediğim kadar eğlendim!!!
      Üye
      sebokolik
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • http://www.takvim.com.tr/2005/09/05/gnc109.html
      http://www.takvim.com.tr/2004/08/23/yas101.html

      Arkadaslar harbi kafanız bozuksa eğlenmek istiyorsanız bi okuyun derim. Pişman olmayacaksınız.
      Üye
      FeelTheBass
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • KORN KORN KORN....Korn ve yağmur...Boynum tutuldu sesim kısıldı ve hala o atmosferin etkisindeyim.....KORN gene gel gene gel.....
      Üye
      dilkem
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • yaa gördüler metalciler "ceza"larını ne diyeyim ki müziği bölenler utansın o imza verilirken ne olduğunu biliyosunuzdur inşallah ona göre konuşun bu arada korn dinleyenler hardcore dinleyince bişe olmuyo da rap dinleyince mi olay oluyo pardon bunu açıklarsınız çok sevinirim metal dinlemiyorum tamam ama siz dinleyin karışmıyorum ama siz rap mi ıyy iğrenççç hücuuuum :p
      Üye
      AysucuK
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • muhteşemdi......ben skinde ve the tears de ses tellerimi kaybedenlerdenim ha bir de şeboo süper kadın kendini sürekli geliştiriyoo.. ve bizde yağmur çamur demeden 3 gün boyunca inadına inat gitmedikkk..ve ben yemek bölümünde görevli olaraktan günübirlik gelipte çadırı olmayan arkadaşlara en beleşinden çorba dağattım sarhoş kafayla mutfağı bi dağatmışım ki sormayın ertesi günü bi daha gitmedim oraya:D
      Üye
      didoşş
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • yüzlerce skin espirisi yapıldı...olay budur.skini sahneye attılar,buraya niye geldin : skini görmeye,skin hayatında hiç bu kadar adam görmüşmüdür,skin yere düştü,skinin gitaristi,adam skini görünce kendinden geçti,skin performansıyla bizi coşturdu,skinin boyu kısaymış,skin konserde baya yoruldu,skin sahnede tükürdü,skin mikrofona degdi..hede hüde....
      Üye
      Tremmy
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • ülkemi terketmeyi düşündüm bütün festival boyunca..cure'daki rezalet seyirci doğru düzgün alkışlamadı bile,tek bildikleri love song'u dinleyemeyenler için çok mutluyum,hepsine lanet olsun.madem lovesongu çok sevdiniz eşinize dostunuza senelerce söylediniz neden o zaman ulan bu cure da neymiş diye araştırıp birkaç albümünü almadınız?kesinlikle 80ler dönemindeki almbümlerinden olan şarkılara eşlik edilmemesini geçiyorum,peki ya lullaby ,fascination street,never enough...bunları da mı bilmiyorsunuz????korndaki izleyici coşkusunun 10 da 1 i bile yoktu.robert dibinize kadar gelip resmen ağladı,yabancılaştı size acaba bu şarkılarımı ilk kez dinleyen insanlar en önlerde ne yapıyor diye?? 32 şarkı ve 5 bis.. bu bizim insanımıza fazla bir performans oldu!!haketmediniz..sahnenin önlerinde olup şarkılara eşlik etmek ve yılların cure 'unu izlemekle fazlasıyla meşgul olsam da etrafımdaki uzaylı seyirci tüylerimi diken diken etti..


      the tears için....en azından suede'e olan hayranlığımızdan dolayı izlemeliydik ve dinlemeliydik..ama yok yok yoktu..tek başıma imperfection ı söylerken hüzünler içinde boğuldum!benim milletim korn ve offspringle büyümüştü..kadife grup suede i bilen kaç kişi vardı acaba??gitarist en öne geldi ve haykırdı gitarıyla,lanet okudu seyirciye lanet!tıpkı benim gibi..

      ve aynı tantana hot hot heat'de de vardı,şebnem ferah'ı izlemek için önlere konuşlanmış sayın müzikseverler grubu inanılmaz motive etti doğrusu!!!bir lanet de bu konserde okudum....

      bir de her grupta metal işareti yapılmaz mı!!!cure a ve tears a metal işareti yapan ellerinizin kırılması umuduyla..

      yalvarırım,ne zaman sadece rasmus,muse,korn,offspring,duman,manga vs vs...gibilerini dinlemekten vazgeçip biraz da dünyada başka neler varmış,insanlar neler dinliyormuş diyeceksiniz??bu adamlar ülkemize geliyorlar,neden geliyorlar hiç düşündünüz mü???önemli olduklarını hiç farkettiniz mi??
      konserlerde pamela ve mangaya eşlik etmeye devam edin,onlar sizi kurtaracak!!!!!!eminim bundan...
      (lütfen bu mesajıma cevap niteliğinde cevaplar yazmayın,sadece okuyun ve düşünün)
      Üye
      wowee zowee
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • ya simdi yazıları okudum da ne kadar kıskanç insanlar oldugunu fark ettim var ya turkiyede su ana kadar olup olabilecek en iyi festival gercekleşti millet butun siyasi dusncelerini yazmıs yok zart zurt yaa rockncoke olmasaydı o gruplardan hiç birini goremeycekti kimse ya begenmeyen gelmez boyle burda egolarını tatmin edecek laf soylemesin hayatımın en guzel 3 gununu gecirdim diyebilirim allahım yaa
      Üye
      deathangel
      Tarih
      7 Eylül 2005 00:00
    • ya hepsi superdiii....
      Üye
      deathangel
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • allahım cure offspring korn skin şebnem we tabi ki apocalyptica.. ya hayatımn konserleriydi muhteşemdi kusursuzdu.. ne diim sesim çıkmıyo zati şu an butn yorgunluğuma herşeye değdi.. süperdi.. teşekkürler :)
      Üye
      eeyore_
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • abi ya the tears ta ses düzeni berbattı bastan bayıldık ya basın sesi öyle açıktı ki solisti duymadık... ayrıca rashit'in niye mikrofonunu sesi kapatıldı anlayamadım??? ceza olmamalı yerine rebel moves olsa kopardık... mor ve ötesi harun'u tekrar kınıyorum... söylediğiyle yaptığı birbirini tutmadı!!!
      Üye
      dişi_sosyalist
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • ya her ne kadar aşırı yagmur yağsada ve çadırlarımızı yagmurda kursakta gece herşey süperdi! çok eğlendim.. ama tuvaletler rezillikti :D
      bende cezanın orada çıkmasına karşı olanlardandım; hala fikrimin arkasındayım da adamın orada hiç işi yok! madem çıkarıcaklar burn sahnesine koysunlar.. beni en çok kızdıran ve tetikleyen şey bize "dinlemiyosanız s.ktirin gidin!" demesiydi. ya bi kez sen rapçisin kardeşim orası rocker dolu kime diyosun sen yaa gidin diye ? :D çok şaka yaptı kendisi..
      skin'in performansı gayet iyiydi. korn pek dinlemem zaten kız başımıza pogoda ezilmeyelim diye erkek arkadaşım izletmedi kalabalığın içinde! :D pek konuşmadı ama iyiydi performansı.. zaten öteki günde korn'un imzalı cdsini kazandım,hehehhe :D
      şebnem ferah'ta v.ı.p.'ye sızıp önden izleyip kafa sallamak ve onun çığırışlarını duymak beni tümüyle bitirdi! ardından da apocalytica'nın çıkması ve konserin bitmesi bende şok etkisi yarattı. önce şebnem ferah sonra apocalytica'yı kaldıramadım valla.. resmen gözlerim doldu adamları öyle çaldıklarını görünce ve şuna karar verdim; müziği bırakıyorum! boşaymış benim 10senelik eğitimim...
      Üye
      _MoRweN_
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • harbiden yok ya o harun ne kadar dönek bi insan ya abi zaten kral tv de mahalle kızlarının diline düşmüş.ve PoP yapan bi insandan ne bekleyebilirsinki.şahsen hiç sevmem yaa.dinleyenleride kınıyorum.ama müzik tartışılmaz isteyen dinler.bu onun kendi zararına olur :)) ya neyse gidemedik ama canımız sağolsun demi olsun yaa iyidir.kornu zaten çok severim aynen offspringide.manga hakkında konuşma gereği bile duymuyorum yok bi kadın çizcekmişte banane lan salaak.alalhaa ya neyse bunuda geç.İyi çoğunluk eğlendiğini söylüyo.iyidir.
      Üye
      lars_furkan
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • şebnem kapris yapmıştır,ondandır :p
      Üye
      rheia
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • peki ya neden the cure lovesongu sölemedi bize 5 kerede bis yapt1lar bu kadar naz neden acaba?bi sorumda apocalyptica sebo düeti neden olmad1 yaaaaaa.
      Üye
      TheBeginning
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • bence de ceza gelmemeliydi.salak herif yaa,kendini bi b.k sanmıyo mu uyuz oluyorum.bunu rock'n coke'a çağırdıklarında paşa paşa "yok benim işim olmaz rockla cokela,ben rapçiyim,alakasızım olayla" deseydi yeminlen sevebilirdim herifi.ama yok illaa çıkacak,piyasada olacak.
      onun dışında 2.piyasa adamımız harun'a da bişii sölicem:ya sen ne denyo bi insansın be!rock'n coke'a söv,gidenleri aşağıla,sonra da konseri izlemeye git..mor ve ötesinden tiksindim yemin ediyorum bu adam yüzünden.
      ..herneyse,üşüme ve çamura bulanma ve tuvalete gidememe ve kuyruklarda mahsur kalma ve çekmeyen telefonlar yüzünden arkadaşlara ulaşamama ve biraya o kadar para veremeyip 2gün kola içmek zorunda kalma gibi ufak pürüzcükler (!) dışında festival süperdi.
      apocalyptica ağzımızı açık bıraktı resmen.benim açımdan korn'u da geri bıraktı.bu kadar muhteşem bir performans beklemiyordum açıkçası.millet resmen mest oldu.
      cure'e gelince.ahh ahh,festivale cure için git,seyredemeden çadırına geri dön.uyku tulumunun içinde tir tir titrerken dinleyebil ancak.içimde çok büyük ukte kaldı,ne yalan söyleyim..
      bu arada atlanılan bi grup var ki o da "tamburada".çok çok iyiydiler.tek kelimeyle hayran kaldık.

      bu arada bi kere daha söliim de mesaj yerine otursun:
      ceza lakaplı,bilge isimli,müzik yaptığını düşünüp böğürmekten başka bi halt beceremeyen insanımsı;uzak diyarlara doğru dıttırıp git. bi daha da rock'n coke'a gelip de rock'ı b.k etme,oldu mu canım!! haydi naş!
      Üye
      rheia
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • ya harika konserler izledik ama pogo yapacak enerjiyi nerden buluyosunuz anlam1yorum ben yasl1 hissettim kendimi orda halbuki daha 21 imdeyim çok mu konser izledik heyecan m1 kayboldu anlamad1m ama yoruldum ben bayag1.bu arada evet yerlilerden 110 hakketen iyiydi fakat onlarda da hala bir bar grubu havas1 vard1 belki burn sahnesinde olduklar1 içindi.replikas ise bir konser grubu olam1can1 kan1tlad1 bence onlar albüm yaps1n biz dinleriz orda.seneye daha iyileri gelecek kimsenin süphesi olmas1n ben simdiden diyeyim audioslave ve red hot türkiyede seneye
      Üye
      TheBeginning
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • The Tears mükemmeldi . ama ben çok üzüldüm onlar için kimse tanımıyordu . herkes Suede de kalmıştı . maalesef konseri istediğimiz gibi izleyemedik en önleri Korn'u bekleyen öfkeli teenage ler basmıştı . bilmediklerinden dolayı konselerin vazgeçilmez çıldırma noktası cansız çoluk çocukla dolmuştu .
      40 dk kaldılar ve de bu yılı güzel hatırlamamıza sebep oldular . The Tears'e sonsuz teşekkürler .
      Brett Anderson'ın muhteşem dansı ise büyüleyiciydi . kısa da olsa hayatımıza unutulmaz parıltılar yaydılar Brett ve ekibi .
      Üye
      tacimsuede
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • arkadaşlar gene ben yaa öteki yorumları da okuyup öyle yorum yapmak isterdim ama tek tek okuyup tek tek yorum yazıyorum neyse bu yorumum da partikel88'e itafen yazıyorum oLm sen man..k mısın?ne cezası yaa? hem burn sahnesi de iyiydi de tamam burn sahne sinn de rock La aLakası yok ama en azından aLternatif sahne en azından hip-hop değiL yani hip-hop'La rock'n aLakası yok birbiryLe ama en azından cLub müzikLerini rock'çıLar da dinLedi dii mi? ben burn sahnesinde 1 tane biLE hip-hopçı görmedim haa benm dikkatimi çeken son gece orada 2 kro'nun break dance yapmaLarıydı ki ona da break dance denmez yani onLarın yaptığına resmen adamLar öK..zLerr yani...
      Üye
      iNteR_MoRoW
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • arkadaşLAr cezzar'a itafen söylüyorum korn konserden sonra ki röportajında "bu türkiye'ye ilk gelişimiz ama son gelişimiz olmayacak" demiş...ve gerçekten süperdi bende ordaydım ve apocaliptyca'ya bayıldım adamLar gerçekten müzik yapıyorLar....
      Üye
      iNteR_MoRoW
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • Korn manyaktı yaaaaa Pogo da ezilyodum az daha.Adamların elekttrocuları gitti ama hiç aratmadılar.Muhteşemdiler.Acaba bi daha ne zaman gelirler tr ye.Şebo ve apocalyptica da çok iyidi.
      Üye
      CEZZAR
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • Kornnn mükemmelldii!! bi de apocalyptica'ya hayran kaldım bi alet bu kadar mı deiştirilip seyirci çoşturulur. yağmur çamur hava biraz kötüydü ama değdi valla KORN'u bi daha nerde görcezz kaçıranlar üzülebilir gerçekten. ben bi de replikas'ın sahne performansını çok çokk beğendimm adamlar seyirciyle içi içe girdi resmen süperdi. bi de rashit ve hanin elias var gerçekten güzeldi eğer o konser açılış değil de biraz daha geç saatte olsaydı bütün gazeteler vb. şeyler onlardan daha çok bahsederdi eminim.

      benim açımdan festivalin en büyük hayal kırıklığı offspring'di adamlar galba artk yaşlanıyo. zaten dexter göbek de yapmaya başlamış. adamlar sahneye çıktı ve sadece çaldı seyirciye biraz daha yönelseler çok daha iyi olurdu tabi bi de onlardan önce apocalyptica çıkıp müthiş sahne şov yapınca iyice silik kaldılar.
      Üye
      ozgur21
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • gerçekten inanılmazdı..korn da nerdeyse eziliyoduk=))yağmur bastırdığı anda sakatlar platformundan izlemekte ayrı 1 zevkti doğrusu:))apocalyptica ya laf yok adamlar tek kelimeyle harikaydılar ama offspring tabakhaneye b.k yetiştirmeye çalışıyo gibiydi seyirciye karşı ilgisizdi we hemen bitirip sahneden inmeye çalışıyo gibi 1 izlenimi vardı.skin harikaydı...110u büyük bi zevkle izledim umarım seneye de onları görebiliriz.cezayı çoğu insan gibi bende istemedim ama yinede insanların hareket çekmesini küfür etmesini o sahneye kendi çapında bazı çabalarla gelen bi insanı aşağılaması gerçekten çirkin 1 hareketti.bu da onu sahneye çıkartanlara ders olur ve konsepte uygun gruplar çıkartırlar önümüzdeki sene..!ewe geldiğimde en çok tualeti özlediğimi farkettim:))
      Üye
      Pure Poison
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • Apocalypticaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
      Üye
      jubei
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • apocalyptıca ve korn baska soze gerek yok ....?
      Üye
      DaMdAkİpİsKeDi
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • ya çok güzeldi yaa.. btün grupların performnslarını beendim ben ..özellikle pamelanın sesi çok güzel çıktı..manga çok kötüydü ama..normalde severim de.. orda sesleri çıkmadı.. ceza çok güzeldi.. her zmnki gibi=).. ve son olaraak şebneeeeemm=)) herzmnki muhteşem sesiyle coşturdu milleti.. en sevdiim de o oldu.. ya artık rock konserinde onun bunun ne işi var dmeeyelim bnce.. 50 cent..ceza falan eet blki saçma..ama oraya bunları çaırma sebepleri ortam olsun.. ilgi daa çok olsun.. amaç bu.. lki zten gelmesin desek de deişmiyo sanırsam =)) o ysden tadını çıkarmaya bakalım bnce.. son olarak..bu seene geçen senee göre blki daa kötüydü ama .. yine de iiydi..umarım seneye daa güsel olur..
      Üye
      hazaaaal
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • ulan son 2 mesajım silinmiş..neyse

      rock fetivalinde sabaha kadar tekno çalan bi mantığın ürünü ceza..inşallah görmeyiz seneye aramızda

      ya da

      ceza adam olur da melodi ekler yaptığı "şey" e daha dinlenebilir olur


      lan ceza


      BEN SANA RAPSTAR OLAMAZSIN DEMEDİM ADAM OLAMAZSIN DEDİM !!
      Üye
      baranthalas
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • ceza da burn de çalsin diosun, sanki ordaki sesler hiçbiyerden duyulmuyo orasi izole edilmis bölge..ayrica festivaldeki hersey rock la alakali mi ? burn cadiri komple olmasin o zaman gidin ona da itiraz edin madem sadece rock istiyosunuz ?! adamlar cikarlar ama sen istemessen dinlemessin bu kadar basit ..! bana kalirsa pamela da rockçi degil ben de ona mi hareket çekmeliyim ? böyle mi derdinizi anlatiyosunuz siz ? adamin küfretmesini saglamaktan baska hic biseye yaramiyo. bu kadar abartilcak bi olay yok ortada bence , tepki vericekseniz de bence önceden verin, adam oraya çiktiktan sonra vermenin bi anlami kalmiyo çünkü..
      Üye
      partikel88
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • Apocalyptica tek kelimeyle harikaydı.(su festivaller bi kez de ank da olsa da gidebilsek veya dersaneler baslamadan olsa...:)
      Üye
      timsah28
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • Apocalyptica
      Başka söze gerek yok
      Üye
      Scantlin
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • Apocalyptica. (nokta)
      Üye
      baranthalas
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • kornnnnnnnnnnnnnnnnnn yiilardir bakledigim c tesi günü ugruna sesimi heba etigim efsanevi grup bi an hayal sandim ama gercekti sonunda geldiler ve ben canli kanli izledim performansta bekledigimden cok daha iyiydi..apocalypticaya soylenecek soz yok bu onlarin her zamanki hali adamlar azm1s kudurmus gibi caliyolar birde insan olmayan bi bateristle geldiler tam oldu sahne sovu vesaire tartisilmaz ama hayatimin sarkisi olarak nitelendirdigim hope u calmamalari beni yuksek bi hayal kirikligina ugratti:(((
      Üye
      sepeldek
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • pazar günü gitmedim, o gün için yorum yapamam ama cumartesi sırayla gitmek gerekirse ceza, skin ve koRn derim başka da bişey demem. cure kadar da bayık müzik yapan bi grup görmedim...zaten korn bütün enerjimi aldı götürdü... ceza'ya hareket çeken denyolardan bahsetmek isterim: ya ne kadar aptalsınız olm siz? herif accaip derin şarkı sözleri yazıyo ve buna saygı duymak lazım. o müziği ingilizce yapsa eminim bütün dünya dinler ceza'yı...ve doğru söylüyor, dinlemeyen s..gitsin! git dj çadırında takıl, git yemek ye, git samba yapan kızları izle...orda saygısızlık yapmaya ne hakkın var? herneyse ben rapçi değilim, onları savunmak da bana düşmez.
      skin'deki enerjiye hayran kaldım. tarzı sesi şarkıları seyirciyle iletişimi inanılmazdı...hiçbir grubun elemanı seyircilerin üzerine atlayacak cesareti bulamadı türkiyede, skin hariç...helal olsun hatuna!
      korn bomba ötesiydi, head'in olmaması pek de bişey kaybettirmemiş, özellikle yağmurun altında blind'ı dinlemek unutulmaz bir anı oldu. bi de deftones gelse...
      yetkililer duyun bizi.
      ha bi de eighteen visions.
      Üye
      lifeisunfair
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • Pamela kötüydü , Muzisyenlerine uyus oldum grupmusunuz ? yoksa pamela mı ? show yaptıklarını sandılar ama taklit cunki cok basit rifflerde bile o kadar zıpladılar ki :) neysemm sonra manga performansı kötüydü cunki sarkıdan sarkıya gecislerde sorun yasadılar arasını uzun ttuttular buda performansı negatif etikledi. birde en son böyle halay cektirdiler gibi bise oldu o tarz bise caldılar . bence cok cok gereksizdi . sanırım onların birazcık kafalarını karıstırmıs calıstıgı kisiler. piyasaya gore hareket olayı ... neyse replikasa gelince abi cok gereksiz tavırlar hareketler sarkılar cok uzun tutuldu insanlar sıkıldı ama onlar eglendiklerini sandılar .. kulaklarını tıkıyan kisiler gordum etrfada yeter diye bagıran .. ceza ya gelince adamın bi sucu yok bence onu oraya cıkaran kisilerin sucu abi tum yasananların.. yoksa ceza tarzının en iyilerinden.. bu işi hakkıyla yapan biri.. dedim gibi suc onu oraya cıkaranlarda.. son olarakda offspring kopuktu seyirciden kendilerine calıp gittiler sanki zaten apocalyptica dan sonra galiba sonuk kaldılar gibi oldu ama iyilerdi.. benim gozlemlediklerim bunlar oldu .. çok eğlendik hala her yanım ağrıyor.
      Üye
      dibizot
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • bi tarafta salak rap çiler ...bi tarafta gelmeselerde kaynana gibi huysuz yorumlar yapan çılgın metalcilere raamen süperdi..
      KORN muhteşemdi zaten hala ayaklarım ağrıyo..Apokaliptika ve Cure da çok iyiydi tabi..Offspring ten nedense pek haz etmiyorum ki yine hoşuma gitmedi :s
      Üye
      grim_reaper
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • korn yalan bence ya.. offspring iyidr de, adamlar yıllardır aynı şekilde böyle :) olsun onnar da iyidr de demek istediğim şudur ki; rock'n coke aslnda çok hazettiğim bi organizasyon değil; şöyle ki adamlar getirmiş cezayı ne bileyim geçen yıl 50 cent falan gelmişti, o zaman adı rock olmasın yaa ne satıcaksa onu getirmişler tamamen ticari amaçlı bi organizasyon bana göre, o parayla müzikten anlayan adamlar gelse böyle bi festival organize etse baya güzel bişiler olurdu.. böyle düşünüyodum, hala da böyle düşünüyorum ama the cure u getirmş olmaları dengeleri değiştirdi :) çelişken bi organizasyon rock'n coke, insanları da çeliştiriyo heh= ) ama iyi oldu the cure un geldiği ya iyi yaptılar bu yıl heh :)
      robert smith yaaaa!!
      Üye
      maggie mgill
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • istediğiniz kadar şeker çocuk candy olun arkadaşlar boşuna o ceza nın orda olmaması lazımdı ama oyle bi kesim vardıki orada biz orta parmağımızı kaldırdık diye cezadan küfür yedik ettikte gerçi ama birde orada onun şakşakçıları doluydu uyuz oldum demek onlar rock dinlemeye değil her türlü muzik olsun kız olsun eğlence olsun diye gelip ortam yapalım diyenler yaw arkadaşlar yok gelmeyin gözünüzü seveyim

      CEZA ŞAKŞAKÇILARINA HAYIR
      Üye
      Shanex
      Tarih
      6 Eylül 2005 00:00
    • beyler tmama her şey çok güzeldi kornuydu skiniydi offspringiydi ama en önemli gubu unutuyorsunuz CURE ben hiç bir konserde böyle bir şey görmedim tüm millet söylüyordu yılların grubu unutmayın CURE offspring e bile önder olmuştur belki
      Üye
      FENDER STRAT
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • ya hawanın bizle bi gusel dalga geçmesine raamen gerçekten güzeldi..korn da koptuk,şebnemde kendime geldim,apocalyptikada resmen mest oldum..tw den bende izledim dün şebnemin sesi kötü geliodu canlı performans farklıydı yaa..iyiydi yani..şebnem bu arkadaşlar!!boğulma riskine raamen en önden izledim..adamın dirseği boğazımdaydı yaa...
      tuwalete girmiym diye 3gün bişi yemedim valla..resmen rezaletti
      abi gruplar iyi olmasaydı hayatta gitmezdim ama adamlar işi biliyo..nabiym yani?..herşey para için,sömürü içindi dooru..ama yinede organizasyon büyük,oturmuşlar artık bişeyleri..
      iyiydi ama bida gidermiyim bilmiyorum..ancak iced earth'ı getirtirlerse,sentenced ı birleştirirlerse,system ı getirtip bizden özür diletirirlerse ozaman giderim ancak..yok be okadar değil ama müzik festiwalinde bukadar para sömürülmemeli..heleki sawaş için,masumların öldürülmesinde kullanılacaksa.haksızmıyım yani??
      Üye
      anatolia_CHE
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • su cezanin olayiyla da ilgili..bence çok çok iyi demis ulan izlemiyosunuz madem niye adamin konserini bozuyosunuz gidin takilin baska bi yerde napiyosaniz yapin dinleyenleri de adami da rahatsiz etmeyin..madem bu kadar fazla rahatsiz ediyo gelicegini önceden biliyodun festivale gelme o zaman..sanki çikan gruplarin hepsi rock içerikli bi o abuk kaçiyo ! farkli türden bi sürü grup var rap de var, ki ceza gayet iyi bi rapçi. niye çocuk gibi adamin karsisina gecip hareket çekiyosun ki ?!? gayet saçma geliyo bana..ben de gidip izlemem fazla sevmem ama gidipte aptal aptal hareket çekmem adamin karsisinda.
      5 Eylül 2005 Pazartesi | Yazan: partikel88


      Ana sahne olunca işte istediğin yere git o sesi duyuyorsun, ben mecbur değilim rock konsepti altında düzenlenen bir konserde ana sahnede böüren birini dinlemek...Gitsin karargah gibi böürsün orda isteyende gitsin dinlesin herkez saygı duyar..

      Ordaki insanların tepkisi öncelikle ana sahneyi babasının çiftliği sanarak laf atması ,konsepte aykırı olması ve rockistanbulda ona gösterilen saygı neticesinde yaptığı saygısızlık demicem "hayvanlık". Bi laf vardır böyle ..... ye böyle ..... diye..

      O dua etsin kitlenin çoğu ya uyuyordu ya da uzaktaydı,
      fanclubunde atmış tutmuş yok seyirci destek çıktı etti die..
      Bi kişide kimseye laf sölemedi.. En basit örnek,
      arkadaşın hem cüzdanı hem telefonu düştü... Hangi rap çi verirdi ? Kusura bakmayın ama rapçiyim die takılan adamın önüne düşen telefona öküz öküz baktığı ortamda gene destek kendi içimizden çıktı...

      Ceza bence eskiden saygı duyulan bir insandı ama artık eminem çakması olma arzusundan başka birşey göremiyorum..

      Bunlar benim düşüncelerimdir, kimse katılmak zorunda değil..
      İsteyen istediği eleştiriyi yapar, istediğini söyler..Saygı duyar duymaz.
      Üye
      SLayraCkEr
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • Rock konserinde repcinin hipapcının ne isi var allahaşkına...
      bu ne yaw...
      tamam güzel müzik yapıyor diğerlerine göre ama...
      konsept farkı var en başta.... sonra hayata bakış filan...
      cok acaipti...ceza ve rock!!!
      du bakalım daha nelerle karşılaşacaz....
      Üye
      schwarzgraber
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • su cezanin olayiyla da ilgili..bence çok çok iyi demis ulan izlemiyosunuz madem niye adamin konserini bozuyosunuz gidin takilin baska bi yerde napiyosaniz yapin dinleyenleri de adami da rahatsiz etmeyin..madem bu kadar fazla rahatsiz ediyo gelicegini önceden biliyodun festivale gelme o zaman..sanki çikan gruplarin hepsi rock içerikli bi o abuk kaçiyo ! farkli türden bi sürü grup var rap de var, ki ceza gayet iyi bi rapçi. niye çocuk gibi adamin karsisina gecip hareket çekiyosun ki ?!? gayet saçma geliyo bana..ben de gidip izlemem fazla sevmem ama gidipte aptal aptal hareket çekmem adamin karsisinda.
      Üye
      partikel88
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • süpperdi süpper..
      Üye
      makalin
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • organizasyon zayıftı baya...tuvaletler faciaydı be kardeşim.bu kadar kullanışsız bi tuvalet olamaz...müzige gelirsek eger konserler muhteşemdi bence gerçekten kendimi başka bi yerde hissettim.özellikle apocalyptica muhteşemdi.korn another brick in the wall ı calarken munky soloya girdiginde ilk notaya dokunur dokunmaz alnıma yagmur taneleri düştü.ADAM YAGDIRDI resmen...müthiş bir senkronizasyon oldu...helal olsun..offspring de ölüm tehlikesi atlattık kacmak zorunda kaldık.insanlar kendini kaybetti çünkü..yinede güzeldi...ceza yanlış davrandı bence insanları si.ktir etti falan sonrada barış ayagına yattı ben anlamadım olayını....daha saglam grupları izlemek umuduyla diyelim.......
      Üye
      Tremmy
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • gerçekten süper bi festivaldi..organizasyon olarak daha hala bi çok eksigi var tabii ki ; mesela çogu insanin cuma gününden geldigini bildikleri halde cuma günü dogru düzgün müzik yoktu ! müzik çaliiiin!! diye tepindik ama kimse orali olmadi tabi..
      festivalin en güzel günü de tartismasiz cumartesiydi : skin, korn ve cure vardi. hepsi birbirinden iyiydi..ben skin hayrani degilim hani bikac sarkisini bilirim belki iyidir hostur severim falan ama sahne performansi cidden müthisti, skin bayaa bi iiymis ya dedik..helal hakkaten..kornu da eskiden dinlerdim artik o tip gruplari falan sevmiyorum derken -tabi rakinkoka gelince izlemek lazim diye gittik- bu kadar muhtesem bi performans görmedim !! insanlar tapti resmen korn a, bende adamlara hayran kaldim! arada seyirciyle dialogu en önemlisi bence; ki jonathan türkiyeye ilk defa geldiklerini, ve gördükleri en iyi seyirci kitlesinin biz oldugumuzu söyledi tabi bunun üstüne iice gaza geldi herkes, cidden anlatilmazdi kesinlkle festivalin en baba grubu oydu ! o hayvansal yagmuru bile kimse sallamadan dinledi..
      cure da ilk basta bayik basladi genelde bilinen sarkilari pek söylemediler, sarkiya eslik eden cok az vardi, sonra biraz daha canlandilar ve sahneye 5 kere çagirdi insanlar artik görevliler pis pis bakmaya basladilar..o da güzeldi ama asil offspring ciddi ayip etti ki asil bence onlarin demesi gerekiyodu süpersiniz siz, çok iisiniz falan çünkü nerdeyse herkes bütün sarkilari hep beraber söyledi bastan sona, ve deli gibi pogo vardi, ama onlar naaptilar sadece thank you thank you diyerek geçistirdiler e sonunda hadi ayip olmasin diye thank you good night diyip indiler ?!?! bu mudur yani ?! dedik bizde..pazar günü apocalipticanin ki de baya bi iyiydi; ilk basta boyum yüzünden sahneyi göremesem de yanimdaki yardimsever insanlarin sirtlarina almalariyla bende gayet net bi sekilde görebildim.. adamlar nasil asmis bi sekilde çello çaliyolar ve ayni zamanda kafa salliyolar! him in bittersweet i çaldilar o baya bi iiydi ve de tabi metallica coverlari..
      onun disinda yine pazar sabahi burn sahnesinde reggea yapan rootsman lakapli bi kisilik vardi, cok sempatik bi zenci ve de resmen muabbet etti insanlarla, baya bi eglendik ben onu da çok sevdim simdi sarkilarini indiriyorum :)
      Üye
      partikel88
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • abi seneye HIM gelsin mutlaka ! ! ! ya harbiden seneye kimler gelir acaba???
      Üye
      dişi_sosyalist
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • korn da pogonun dibine vurduk ama offspring beklediğim kadar iyi çalmadı. pogo yarım kaldı
      Üye
      doguhan
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • bence orada cezaya yapilan rap e yapilmistir herkesin bildigi gibi dinlemeyenden cok dinleyen wardı bunun faturasını tum rock cılara cıkarmak yanlıs bir kac kendini bilmez bisey yaptigini sandı ama cook yanlıs yaptılar yinede cok eglenceliydi
      Üye
      track_TOR
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • herkes skin skin die bağırıyordu bende yapmayın dedim etrafımdakiler kopmuştu.

      korn, offspring, şebnem ferah, apocalyptica manyaktı helal olsun.Bir de yağmur yağmasaydı daha rahat uyurduk ama geldi geçti ohh be evdeyim
      Üye
      satrianil
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • Apocalyptica neydi öyle ya muhtaşem bir performanstı.Korn zaten herzamanki gibiydi sahnede dursalar bile yeter..Offspring te gaz verdi koparttı..Herkes unutmuş ama 110 da süperdi hiç öyle beklemiyodum ama süperdi.
      Üye
      Rothen
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • o adam izzet öz dü begendigin kornu buraya getiren kisidir ve digerlerini tabii.Apocalyptica kusursuzdu.ha keza skinde öyle ve gelgelim korn'a iyi dersek offspringe muhtesemdi demeliyiz adamlar1 dinlemem ben ancak kopard1lar.ben sovyetler bayrag1n1 pelerin olarak kullanan bi adama rastlad1m art1k müzigin ayr1 ideolojik görüsün ayr1 bisi oldunu anlad1k san1r1m dimi bar1sarockç1lar ha harunda ordayd1!!!
      Üye
      TheBeginning
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • Abi o sunucu neydi öyle ya! Adam Rashit'i davet etmek üzere sahneye çıktığında en öndeydim. "Fedon mu lan bu" dedim ve koptu baya bi kişi:) Çok süper bi tipti adam, inşallah seneye de orda olur.

      Ayrıca SLayraCkEr'a tamamen katılıyorum. Ama bir iki şey de eklemek istiyorum. Örneğin ben Ceza'yı severdim eskiden. 2 albümü de vardır bende. Türkçe Rap de saygı duyduğum ve dinlediğim bir müziktir, hoşuma gider bazen. Ama ben de Cumartesi orda Ceza'ya küfreden kalabalığın içindeydim. Ama niye? Kıraç'a küfür ettiği için. Kıraç gibi kendi müziğini yapan ve saygı duyulası bir müzisyene bunu söylemek hayvanlıktan başka bir şey değildir. O kalabalıktaki çoğu kişi de bu yüzden küfür etti bence. (bkz. 2 senedir Rockistanbul'da sahne alıyor Ceza, hiç küfür edildi mi orda?)

      Bir başka söyleyeceğim de Korn hakkında. Adamları pek sevmememe rağmen harika bi performans sergilediler. Utandırdılar beni şarkı sözlerini bilmediğim için. Artık büyük bir fanıyım Korn'un.

      Apocalyptica ve Skin de inanılmazdı. "Oha lan bu da ne" dedirttiler çoğu kişiye. Şaşırtıcıydı. Hot Hot Heat'ten beklediğimi alamadım.

      Sonuçta harika bir festivaldi. Türkiye'ye bir sürü harika grup ilk defa bu festivalle gelmiş oldu. 3-4 sene sonra "lan Korn geliyomuş assttir" gibi diyalogların yerini "abi bak Korn geliyo geçenkine gidememiştim gitcem buna" gibi diyaloglar alacak. Sevindirici bir şey bu Türkiye için.
      Üye
      -_FiniscH_-
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • ya'all want a single say FUCK THAT FUCK THAT SHiTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

      süPERdi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Korn dışında herşey yalandı kardeşim!!!
      Üye
      dişi_sosyalist
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • tek kelimeyele koptuk!!!koRn süperdi..artık hep fuck that shit diye bağırmak istiyoum:p
      Üye
      hipnotise
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • oh bal gibi eğlendik oraya gelipde eğlenmeyen varsa halen daha ne diyim yalnız cure duba gibi olmuş ve çok cansızdı sanki biri ona zorla söyletiyordu korn rock çığırırken yağan yamur altındaki kalabalık heralde unutulcak gibi değil ceza gerzeğini anlamıyorum istenilmediği yere niye geliyor anlam veremiyorum + rock dinlemeye geldim diye gelip ceza yanlıları çıktıki acaip uyuz oldum bir grup biz cezaya orta parmak yaptık ve cezada bize küfretti ( bizde ettik altta kalmadık ) ama onu destekleyen o kadar çoktuki bi an kendimizi azınlık sandikki oyleydik cumartesi çadırda oramız dondu diyebiliriz

      2 Tane beleş şey vardı

      2 tane beleş şey vardı oda tuvalet ve net tuvaletleri arkadaşlarda dile getirmiş bok götürüyordu ama kaç bin kişiye anca be o kadarda yüklenmemek lazım yıllar geçtikçe düzelir birde net herkese 10 dakikalık süre veriliyordu maillere bakmaya yetiyordu ultra yavaş net :D

      Pazar günü Kendimizden Geçtik

      pazar günü sabah yağmur olmasına ramen oğlen guneş çıkması ve gece yarısına kadar yağmamasıyla harika bi güne dönüştü omce POP cu manga ile coştu bazıları ( o an kamikazede altıma etmekle meşguldum :D ) ardından replikas çıktı pek iplendiği soylenemez aynı zombie bilmemne vardı ses kirliliği :D ve hot hot çıkınca güzelde bi performansla insanlar biraz olsun ısındı ve pazar gününün benim için en etkileyici 2 isimden biri olan ŞEBNEM FERAH sahneye geldi o kadar güzeldiki o 50 dakika performans coşku o kadar kişi tüm şarkıları hep bi ağızdan soyledi bu arada buket dorana arkadan bukeeet aşkııım diye bağıran sapık bendim :D itiraf ediyorum ardından apocaliyptica çıktı ve MUHTEŞEM bi performansla insanları büyüledi resmen ve beni için konser bitti çünkü ben punk sevmediğimden off springi dinlemedim

      GENEL OLARAK

      çok güzel geçti seneye inş. placebo muse coldplay felanda bekliyoruz
      Üye
      Shanex
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • gitmek isterdim offspring için ama gidemedim :(neyse seneye inşallah...
      Üye
      thewallll
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • Kahretsin katılamadım... ama önümüzdeki yılllarda LP gelirse kaçırmam.
      Üye
      antipatik
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • bence çok iidi çogunluk iyi wakit geçirdi.korn zaten en iiyidi. cure ya ama bu kadr olmaz adam love song u sölemedn gitti ya !
      Üye
      nazlı016
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • bence festivalin en bomba olayı (ki televizyondan bu anı vermediklerinden gidenlere laf edenler bilmiyorlardır bunu) sunucunun "coca cola'ya da teşekkür etmek lazım..." demesi üzerine herkesin yuh çekmesiydi.Sunucu amcam da hemen "ama bakın bu kadar insan coca cola sayesinde geldi, kem küm" falan dedi, sonra da başka konuya atladı.
      Korn konserinde another brick in the wall'un solosu sırasında yağmur başlaması unutulmazdı, çok keyifli bir hafta sonu oldu...
      Üye
      oz
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • maalesef c.tesi katılamadım..öhüüüm:(( sınavlarım yüzünden..
      ama pazar günü çook iiydi.Şebo'dan sonrasını hatırlamıyorum zaten..=) Erkutcum sana çokk teşekkürler,çok eğlendim sizinle..
      Üye
      penala
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • KORN u canlı izleme fırsatı yakaladımm..süper eglendik dizlerimizden aşağısını hissetmiyorduk..

      APOCALYPTICA eminim herkesin beklediginden daha iyidi.Süper sahneleri vardı tüm elemanlarının..helede vip kısımda izleyince hehe :)

      ÇOok eglendim.
      Üye
      Blackmagic
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • kornun azı açık kaldı seyirciyi görünce.....sahneden ışık kulesine kadar zıplayan bi topluluk vardı karşısında...türkiye diyince ağız burun kıvıran biçok gruba örnek olur heralde bunlar.....
      Üye
      samanasuke
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • bu ne saçma bi düşünce bence sen önce otur ne dediğini düşün öyle millete kimlik falan öğreteceğine kendi kimliğini belirle
      ama sınırlayarak değil geniş düşünerek!
      Üye
      __sticky__
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • tek kelimeyle muhteşem bi konserdi hele hele sahneye korn ayak bastığında yer yerinden oynadı..offspring cıkıncada hemen pogaya başladık:P
      Üye
      squash
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • cure ü dream den izledim.. güldüm.. böyle müziğe ne paralar veriyorlar.. ne genç gruplar var taximde kadıköyde adam gibi müzik yapıp aç dolaşan..
      Üye
      Taneli_Jarva
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • Selam..

      Bu Ceza yı protesto edenler arasında bizzat vardım..Bizzat bir kaç arkadaşla bu protestoyu başlatan 2,3 kişite destek verdik...
      Arkadaşlar bu festivalin adı Rock'N Coke..
      Tamam alternatif bir festival.. O zaman Ceza da gider Alternatif sahnede çalar ..Karargah ı kimse protesto etmişmi ?

      İsteyen istediğini desin, istediği yorumu yapsın..Orda öyle denildiği gibi 30-40 kişi değildik.. Herkez hangi kitlenin protesto ettiğini biliyor, ve efendim cezaya destek verdik dienler yalan söylüyor.. Kimsenin bi tarafı yemedi !
      Pogoyada giren olmadı !

      Ben müziğe saygı duyuyorum ama böyle terbiyesiz bir adama ana sahnede duymuyorum..Rock İstanbul hala hatırlarda...
      Üye
      SLayraCkEr
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • Apocalyptica'yı görmeyenler çok şey kaşırdılar... Özellikle metallica cover'ları yaptıkları sıralarda.. Haa, bu arada bateri de vardı bu sefer (;
      Üye
      Diablo_IV
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • The Cure harikaydı! Sahne önünde izledim kendilerini. Yaşlanmış, şişmanlamış ama sesten bir şey kaybetmemiş. Çok karizmatiklerdi. Öte yandan organizasyonda aksaklıklar vardı. Wc ler berbattı, nakit para geçmiyodu ve kartlara para doldurmak için uzun süre sıra beklemek zorunda kaldık. Ama Robert'ı görmek için katladım ve değdi!
      Üye
      cemiko
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • KORN,OFFSPRİNG,THE CURE,APOCALYPTICA,SEBNEM daha ne diyim abi muhtesem bı festıwaldi
      Üye
      3333
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • dream tv den izledim!!!keşke orda olsaydım!!sahneye fırlayıp fermana sarılırdım!!!
      Üye
      maNga hayranı
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • The Offspring için gittim ....harikaydı gerçi bir saati bile doldurmadılar ama olsun bu da yeterdi..Ron WELTY kopuk herif grubun en gaz adamıydı:))çok keyifli bir gün geçirdik..kim ne derse desin sende çoş kendin çoş felsefesiyle hareket ederekten kafamıza göre eğlendik çapımızda, geri kalan festival kritiklerini yazmama gerek yok arkadaşlar yeteri kadar yazmışlar zaten..bence olayın bombası The Cure Lovesong çalmamasıydı kopardı adamlar beni yaaa:))))
      Üye
      Trouble
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • maNganın performansını beğenmedim!
      Üye
      maNga hayranı
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • Rock'N Coke festival alanında pazar günü iki saat kadar zaman geçirdim. Alana girdiğimizde Şebnem Ferah sahnedeydi, ayaklarım geri geri çıkarken de Apocalyptica cello'larına yılların ötesinden eşlik ediyordum:

      "Make his fight on the hill in the early day, thats the last time you will..."

      kısa zamanlı genel izlenim yazacak olursak, İstanbul sınırları dahilinde girdiğim en düzenli "event"ti diyebilirim. (Tam anlamıyla Türkçe karşılığını bilmediğimden bu kelimeyi kullandım. Bu ne bir konser, ne bir festival bence...)

      Tuvaletler yine bomboktu. Bokun sahibi aynı olunca organizasyonun yapabileceği bir şey yok tabi (bekçi affetsin ama bunu başka türlü anlatamazdım...)

      Ses düzeni daha iyi olabilirmiş gibime geldi, rüzgar çok önemli bir parametre ama işin içindeki iddia da en az rüzgar kadar önemli.

      Keşke Coca Cola gibi başka markalar da gençlerle iletişime girmenin, müziğe para harcamanın ne denli önemli olduğunu anlasalar da bu tip organizasyonlar Türkiye'nin farklı yerlerinde de olsa...
      Üye
      wogon
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • Ben ne yazık ki cumartesi günü orda olamadım. Kornu,Cure'u kaçırdıım için de çok üzüldüm, orda olanlar kornu skini çok beğendiklerini söylediler.. çok yağmur yağmış ve ben pazar sabahı ordaydım her taraf çamurdu.. sabah yine bir yağmur yağdı neyse ki gerisi gelmedi.. asıl müzik tabi ki şebnem ferahla başladı.. ben şahsen şebnem ferahın performansını beğendim iyi sayılırdı.. ama beni asıl etkileyen grup apocalyptica oldu.. hayranlık bıraktılar bende .. inanılmazlardı tek kelimeyle.. bence hayatınızda bu kadar kaliteli bi gruba çok nadir rastlarsınız.. izleyemeyenler gerçekten çok şey kaçırdı.. adamlar chello falan bitmiş yani aşmışlar,baterist şu ana kadar izlediğim en iyi bateristti ve üzerine daha görmedim.. ama o gözlüklü amcam nasıl oluyo da o gaz adamların arasında buz gibi takılıyo anlamıyorum robot olsan gene coşarsın onların yanında.. sonra offspring geldi ve en önlerdeydim .. çıkar çıkmaz ilk parçalarıyla öleceğimi hissettim.. öyle bi izdiham oldu ki bayılanlar,düşenler.. herkes kendini kaybetmişti zaten.. zaten adamlar da çok iyiydi.. pazar günü gerçekten iyiydi.. çok memnun oldum bu grupları da gördüğüme.. umarım seneye bu şekilde devam ederler..
      Üye
      Danube
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • abi apocalyptica ve kornn ıksıı ıcın gıttım kısıde superdıı bıde skin cok ıyıdı cok guseldıı hıc bıtmemesını ısterdımm
      Üye
      the_doors
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • dün gece televizyonda izledim rock'n coke'u.Şebnem'in canlı performansını hiç beğenmedim ayrıca orda izLedikLerimden doğru düzgün oLan bi te apocalyptica vardı ben de çello çalıyorum..ve metal dinliyorum..Onlar çelloyu gitar gibi konuşturabiLiyorlar ve bence apocalyptica'nın böyle basit festivallerde işi olmamalı.Ayrıca korn'u göremezdik evet ama görmesek te olurdu.Çok mu lazımdı korn yani..
      Üye
      santhonyss
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • apocalyptica yı tek gecerim kimse hikaye okumasın konsere gidenler görmüşdür nası performans sarf ettiklerini ...
      Üye
      anti_ex
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • ya artık şunu siyasi düşünmeyin eğerki rockn coke olmasa korn'u rüyamızda görürdük unutmayın!
      Üye
      haki72
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • THE OFFSPRING gördüm yaaaa!!!! Harikaydı, beklediğimin aksine Offspring fanlarıyla doluydu ortalık, pogo yaptık, zıpladık, tepindik, ittik, itildik, inanılmaz bir konserdi gerçekten!!!
      Ayrıca Hot Hot Heat izledim dikkatle, onlar da iyiydi. Korn da pek dinlemememe rağmen ilgimi çekti, harikalardı.
      Seneye bir de Green Day'le Blink 182 istiyoruz, ercez o zaman. :D
      Üye
      -_FiniscH_-
      Tarih
      5 Eylül 2005 00:00
    • http://www.filistin.gunlugu.com/

      Bu link e bakınız.
      Ve Rockn Coke a giden paraların nereye gittiğini görünüz.

      Sonuna Kadar Barışa Rock çıyız.
      Üye
      Trip_Can
      Tarih
      4 Eylül 2005 00:00
    • Yazık beyaw. Festival nedir.Açıklıyım. Festival şunlardır.Rock The Nations,ROck Republic ... gerisi yalandır.dolandır.para tuzağıdır..Birde Zeytinli iyi bayaa.
      Üye
      Fr_Drummer
      Tarih
      4 Eylül 2005 00:00
    • katılmayımcı deyince aklıma geldi... hezarfende de bazı tipler vardı millete 'sen katılımcı mısın yoksa bayılımcı mısın' diye soran höh abi ya... yerde dinlenen insanlara bu soruyu sorduklarını duydum şoke oldum... çok ilginç geyikler vardı onları da anlatıyım bari... 'abi sen ceza'dan bile çok konuştun bugün...'
      servisteyken: 'arkaya ilerlemeyen BUSH olsun' ->hönk???
      'skin, skin, skin...' 'abi sen de skine amma meraklıymışsın ya...'
      'millet amuda kalkarak mı yapıyo anlamıyorum ki...!->tuvaletlerin çok pis olması üzerine dönen bir geyikten..
      Üye
      dişi_sosyalist
      Tarih
      4 Eylül 2005 00:00
    • tuvaletler rezaletti tuvalet bulmakta değil TEMİZ tuvalet bulmakta zorlandık bayılanlar çoktu yağmur başladıktan sonra sahnenin önü biraz boşaldıktan sonra o boşlukta milletin deliler gibi pogo yapmaya başlaması güzel enstantanelerden bir tanesiydi... Fuck That süperdi millet koptu bu şarkıyla süper bi korn kapanışıydı... David'in 4bagetini bize fırlatması ve birinin kendisine geri dönmesi bizi güldürdü ama o da güzeldi jonathan'ın sözünü tutmasını ve seneye tekrar gelmesini istiyorum:))) bu arada mor ve ötesi HARUN da ordaydı arkadaşlar!!! 'colalı festival olmaz' diyen adam rock n coke'a gelmiş hem de yanında tikky bi hatunla!!! kimse iplemedi doğrusu kendisini ben ve üç arkadaşım onu gayet güzel protesto ettik... inanmayanlar için biletime imzasını attıracaktım ama kendini nimetten saymasın diye diyaloğa bile girmedim... sonracıma yunus günçe komikti... öyle ortalıklarda sarı botlarıyla yeşil yağmurluğuyla garip garip gezindi... güldük geçtik... kendisini gölü görüp kilyosta sananlar felan vardı ortam fena değildi ne de olsa rock n coke yani beklediğim insanlar ordaydı... en iyi eğlenenler burndekilerdi... ana sahnede program aksadı ceza rezaletti... the tears'ta kulaklarımızı tıkadık ses sistemi berbattı bas'tan solistin sesini duymadık... skin fazla kopartmadı bizi ama kendisi coştu en öndeki şanslı tayfayı da çok iyi coşturdu... bu arada servisler berbattı 80kişi almadan gitmedikleri için hele dönerken büyük rezillik çektik... şoförler yolu bilmiyorlardı ne gelirken ne de giderken bindiğim servislerin şoförleri yolu sora sora bizi getirip götürdüler... ne diyebilirim ki başka??? ikiyüzlü insanlara da bu sene bu festival sayesinde savaş açıyorum!!! özellikle sosyalist-imam arkadaşımızı burda konuşmaya davet ediyorum... lütfen gelsin konuşsun zamanında rock n coke a gideceğimi ona söylediğimde bana ezik diyen ve barışarock'a gideceğini söyleyen, ama rock n coke'a gelen insanı buraya konuşmaya davet ediyorum...
      Üye
      dişi_sosyalist
      Tarih
      4 Eylül 2005 00:00
    • rock n coke un 1. günü rashit hariç bütün performasları izledim.ceza yı dinlemem ama müziğine saygı duyarım.sahnedeyken sadece çimlerde oturup yemek yedim.izledim ama dinlemedim:Dsahneye çıktığında adama amerikan usulu el hareketi çektiler adam da kendini ifade etti bi şekilde:D ilk günün en iyi performansı bana göre korn du.özellikle yağmur başladığında herkesin sahne alanını boşaltırken blind ı çalmaya başlaması bana göre gecenin,günün hatta izleyemediğim gruplara rağmen belki de festivalin en güzel anıydı.rock istanbul da olduğu gibi rock n coke ta da özenti kolonileri vardı.varsın olsun ben müziğimi dinlerim özentilerini yemişim.ben oraya korn için gittim izledim ve geldim.gerisi beni alakadar etmez.ister piyasa,ister para delisi festival olsun.farkeder mi?çamurun içinde olsada izledim kardeşim.hem de beleş girdim arkadaşın tanıdığı sağolsun;)
      Üye
      Feanor__86
      Tarih
      4 Eylül 2005 00:00
    • Grupları beğenmeyen arkadaşlarımız gidip köprüden atlasın... Ya da daha iyisini getirsin... O da olur...
      Offspring gelmiş, Korn gelmiş, The Cure gelmiş hala b** atma peşindesiniz...
      Üye
      Kopuk_78
      Tarih
      4 Eylül 2005 00:00
    • valla küçük büyük bi yığın insan vardı kim nedir bilemicem ama hepsinde de hem grungeım hem tikiyim beni beğenmiyeni skiyim havası vardı.aslında cure u daha hayal etmiştim.daha ne bilmiyorum ama daha işte.yinede güzeldi.robert amca şişmanlamış yaşlanmış ama ses yerinde..kornda şahane sayılmazdı.tek ahenk bütün millet toplanıp fuck that nidalarıyla orta parmaklarını gösterdikleri andı.bende gösterdim annesini satıyım.feci ego tatmini.zaten fuckçı olduk,fuck the system,fuck you,fuck everything..mimimimimamamammimimimi microphone show mimimimim mamamama mimimimi microphone show ala oğlan alaa ben bulamıyorum hiç mana ala oğlan bu rapçi oğul dediğin rapti tekti anlamadıysan yuh sana bu sesle sen bi git top sektir,mecazi anlamlar nezihtir namıdiyar ben ceezaaa,türk lokumundan yer misin benim üstüme gelmeyin artıkkkkkkkkk
      yeaaaaaahh
      Üye
      _PeReSt_
      Tarih
      4 Eylül 2005 00:00
    • the cure'u görmek güzel olurdu ama ben daha iyi şeyler için bekliyorum mesela stadyum konserleri: radiohead, manic street preachers, u2 vs.. bi de adamlar ölmeden fleetwood mac.
      Korn iyidir belki ama abartacak bi yanı yok sıradan yani bi görkemi yok bence Türkiye daha iyilerini hakediyo....
      Üye
      ocean_spray
      Tarih
      4 Eylül 2005 00:00
    • bence rokn coke festivalinde en iyi iki grub vardu korn ve manga bunlardan başka hiç bir grub iyi performans sergileyemedi bence onları dream tv izlesem bile çok iyi diler
      Üye
      manga2002
      Tarih
      4 Eylül 2005 00:00
    • Resim çok komik:D:D:D:D Ya millet ne diyonuzz siz The Cure a kıytırık bi grup muamelesi yapmışsınız resmen. Ben gidip görmeyi çok isterdim 3 - 3.5 saat sahnede kalmışlar 6 kez bis yapmışlar aaaahhh ahhhh!!!! Bu gün de Apocalyptica var bence çok iyi gruplar vardı ama sunucuların Korn'a heavy metal demesi komikti:)) Bi de Ceza ya ne alaka dedim yani rockistanbulda da çıktı ama bu sefer ana sahnedeydi!!! Bu arada gelecek yıl Placebo'nun gelceği doğru mu??? Röportajlarında bi daha gelicez demişlerdi keşke gelseler babamda götürürüm dedi gelecek yıl giderim artık.
      Üye
      amylynnlee15
      Tarih
      4 Eylül 2005 00:00
    • lan su harbi metalci geyigini birakin artik size ne lan isteyen gider Rock'n Coke a size mi girdi cikti bi durum var giden gitsin bu salak uzun yagli sacli metalci tribini de birakin size

      PS:Bu arada bende gitmiyorum ama gocunmuyorum...

      FUCK THE CRITICS ...
      Üye
      SHiNoDa
      Tarih
      4 Eylül 2005 00:00
    • Offf... nasıl aşağılanmış hissettim kendimi bir anda... Ne kadar da haklıymışsın aslında Mevlüt. Ben müzikten hiçbir şey anlamıyorum. Aynada da kendimi tanıyamadam vallahi.

      Hemen görelim kardeşimizin profilini...

      Bakalım kimmiş bu GothicRomance...

      ya ne diimki benim ya manyak bişeyim a.q

      [Yaş 15 - İzmir]


      Eveeet... 15 yaşında, Türkçe bilmeyen "harbi rocker" bir kardeşimizden metal dersleri verilir.

      Yaşınız hele 20'yi bulsun da, o zaman göreceğim ben sizin harbi(!?) metalciliğinizi.
      Üye
      RWE
      Tarih
      4 Eylül 2005 00:00
    • Birde şöyle bişe var.Cem Köksal Soundwave turnesi boyunca türkiyeyi gezdi.Turnenin son ayağı olan Rock N Coke da yok.İşte Rock N Coke organizatörleri bu kadar salak insanlar...Halbuki Cem olsa bu sene 2 defa seyretmeme rağmen tekrar gidebilirdim...Ve sadece onu seyredip,sağıma soluma bakmayıp garip insanları görmeden geri dönerdim...
      Üye
      FranticDrummer
      Tarih
      4 Eylül 2005 00:00
    • ölüm elçisi demişki...rapn coke hoşgeldiniz....bütün piyasa insanları toplamak için böyle bir organizasyon yapmışlar....gerek yoktu....... abi gerek yoksa gitmessin tamammı?
      Üye
      gRuNger
      Tarih
      4 Eylül 2005 00:00
    • abi hepiniz rap diye yırtınıp duruyosunuz tamammı o bi müzik festivali rap de bi müzik onun bisürü dinleyeni var eger rockncoke oraya cagırdıysa size ahkam kesmek düşmez orda cezayla bisürü insan eglenmiştir herhalde size ne ya siz kimsiniz millete laf sokup duruyosunuz bi kendinize gelin !herkez istediine gider burdaki herkez aslında gidemedigi icin homurdanıyo parayı bulsanız koşa koşa gidersiniz!
      Üye
      gRuNger
      Tarih
      4 Eylül 2005 00:00
    • kıtlıktan çıkmış gibi bira içip (şarapta vardı lan) kamikazeye binmeyin,mini etek giymeyin,kalabalığı sağınızın solunuzun ellenmesini göze alarak girin akabinde şok olmayın.sigaranızı yakmak isteyen zippolu piçlere yüz vermeyin,aksi takdirde sizi kendi malları sanıyolar.ceza vesaire ikide bi siktirin gidin diyen grupların sesini burn sahnesindeki dımtıslarla bastırın,son olarak cure u izleyin, gelin.fazla durmayın bozmayın bozulmayın..
      seneye rhcp placebo söylentileri var eğer gerçek olursa yine giderim.organizsayon tuvaletler haricinde güzeldi.rastlamadığım adam kalmadı,öğremeniniz arkanızdan seslenirse duymayın,yolunuza devam edin.ilim irfan yuvasına ait bireyler o ortamlarda sırıtıyo,transit geçin.bu kadar.
      Üye
      _PeReSt_
      Tarih
      4 Eylül 2005 00:00
    • sana katılıyorum inoxes!
      Üye
      _amigo_
      Tarih
      4 Eylül 2005 00:00
    • ya ne çok takıyosunuz müzik festivali işte sevdigin grupları izlersin sevmedigin gruplarda gider çimlerde yatarsın.
      Üye
      inoxes
      Tarih
      4 Eylül 2005 00:00
    • orda metal yok bi kere (korn a metal diyorsan sen metal dinlememişsindir, hardcore yapıyorlar sadece)metal müzik rockrepublic ,rock istanbul , manowar gibi konserlerde olur ,ama rockncoke da fena deği,l sert müzik yapan müzisyenlerin arasında bi rapçiye hiç gerek yok zaten, hele de bu rapçi kendini bilmez , zurna sesli ve müzik yaptığını sanan bi kendini beğenmişse o festivale onu dinleyici olarak almasınlar bile....
      Üye
      P_E_N_A
      Tarih
      4 Eylül 2005 00:00
    • chris-cornell Biz harbi rocker'ız bundan emin ol arkadasım... sadece bunu bilmen yeterli...
      Üye
      GothicRomance
      Tarih
      4 Eylül 2005 00:00
    • resim manyaktı euheee
      Üye
      Elektrocu
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • RWE sana katılıyorum senin gibiler oldukca sırtımız yere gelmez..the cure'a b.k atıyolar birde.ulan kimsiniz lan siz...How ever for away I WILL ALWAYS LOVE YOU
      Üye
      chris_cornell
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • doğrusu hoş güzel böyle festivaller ama ya ne bileyim sanki tapıyorlarmış gibi yığılıyorlar ya bi yere bu bana saçma geliyor. ya insan kendini aşağılıyor sanki böyle sıkış tepiş. ne için ki bunlar?... tamam gidersin canlı performans dinlersin, çılgınlık yapacaksanda arkadaşlarınlar biraz delirirsinde, millet yönünü değiştirmiş olayın. öyleki sanki efendileri o sahneye çıkanlar. herneyse yinede elimden geldiğince bazı şeyleride takip ediyorum tv den ve internetten ve bu gün ceza ya olan tepki hoşuma gitmedi. o kuru kalabalığın şu !orta parmak! olayı. gerçi festivalde cezanın olması çok saçma ya onu geçelim. herneyse bence her tarza saygı duymak lazım...
      Üye
      teenyslayer
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • zuhhaahahaa piyasa hödükleri rockn coke ta rapçilerle tepine dursun....

      2 gün sonra garajda metal metal diye öterler... :)))

      ceza ya da selamlar... :D

      rockn coke giden adam metalci degildir......
      3 Eylül 2005 Cumartesi | Yazan: Ölüm Elçisi


      +999
      Üye
      FranticDrummer
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • bu yağmurda dinlemek için bekliyceğim tek grup var o da pink floyd dur...onlarda gelmez zaten...gitmiş olsaydım bu yağmurda büyük ihtimalle beklemezdim
      Üye
      abra_cadawra
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • kendini otorite ilan eden arkadaşlara sözüm..
      Sizler heralde dünyadak festivalleri hiç takip etmiyosunuz arkadaşlar.. Rockncoke şu anda dünyadaki festivaller arasında en iyi line-up a sahip festivallerden biri.Eğer siz Korn,Cure,Offspring gibi grupları küçümsüyorsanız size diyecek bir sözüm yok.Bugün Rockncoke dünyada en iyi 20 festival arasına girmiştir.Siz ne derseniz diyin.
      Orda olacak tüm arkadaşlar şimdiden iyi eğlenceler...
      3 Eylül 2005 Cumartesi | Yazan: the bass-ist


      arkadaşım sana katılıyorum zaten her zaman bir işe burnunu sokan arkadaşlar bulunur burada onlar kendi çapında konuşurlar fikirlerine saygım var ne yapsalar egolarını tatmin etmeye calışıyorlar sende kendini yorma bunlara laf analatacam diye anlamazlar bilen zaten biliyo festivalin ne kadar iyi gececegini

      herkese iyi eglenceler...
      Üye
      drums_player
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • zuhhaahahaa piyasa hödükleri rockn coke ta rapçilerle tepine dursun....

      2 gün sonra garajda metal metal diye öterler... :)))

      ceza ya da selamlar... :D

      rockn coke giden adam metalci degildir......
      Üye
      Ölüm Elçisi
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • çok fazla tv izliyosun furious..
      Üye
      the bass-ist
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • Rockncoke şu anda dünyadaki festivaller arasında en iyi line-up a sahip festivallerden biri


      Bu cümlenin aynısını biraz önce nedense KanalD de Rock'n coke u sunan kadın da söyledi.. ALLAH ALLAH..

      ne özgün cümleler fikirler bunlar böyle.. yirim sizi
      Üye
      furious
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • OFFSPRING bence daha ön planda olmalı
      Üye
      franticy
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • kendini otorite ilan eden arkadaşlara sözüm..
      Sizler heralde dünyadak festivalleri hiç takip etmiyosunuz arkadaşlar.. Rockncoke şu anda dünyadaki festivaller arasında en iyi line-up a sahip festivallerden biri.Eğer siz Korn,Cure,Offspring gibi grupları küçümsüyorsanız size diyecek bir sözüm yok.Bugün Rockncoke dünyada en iyi 20 festival arasına girmiştir.Siz ne derseniz diyin.
      Orda olacak tüm arkadaşlar şimdiden iyi eğlenceler...
      Üye
      the bass-ist
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • vallah ben burdayım halen emme abimi gönderdim korna göz kulak olsun die.(onlarda yağmurdan beter olmuşlar ama neyse..) bence bu berbat bi organizasyon olmuş diyip korn gibilere de kıytırık gurup die geçenleri kınıyorum!!!! korna laf atmak kolay ama altından kalkması zor.adamlar yapıyo kardeşim ve bizede alkışlamak düşüyo.bence budur!!!
      Üye
      sKoL
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • ben de gıdemeyecegım ne yazık kı ama korn u the offspring i ve apocalyptica yı gormeyı cok mu cok ısterdım
      Üye
      _rasmus_
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • The Cure, Skin ve The Tears'i izleyip kacicam :)
      Üye
      Bayan Ariza
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • the cure'dan anlamayan veletler basmış siteyi. beş para etmezmiş; 18 yaşında "ortalığı çolu çocuk basçak mühühüh" muhabbeti yapan adamı ne diye ciddiye alıyosam...
      Üye
      RWE
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • wlla ortam çolukçocuk curcunasına dönecek.. büyük küçük herkes gidiyor.. gruplarmı? 5 para etmez... roke'n coke her seneki saçmalığını yaptı birbirinden alakasız her grubu fest. e topladı.
      Üye
      Shit_Happens
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • süper bi festival olucak keske gidebilsem.ya sadece korn için bile gidilir oraya.ayr1ca offspring de çok merak ediyorum.gerçi kornda millet oraya izlemeyemi pogo yapmayam1 gitcek merak edilir. :))) ama en iyisi ikisinide yapmak.bizde dream den izliycez napal1m. :))
      Üye
      lars_furkan
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • keşke gidebilseydim:( zaten gitseydimde KoRN ve Offspring için gidecektim artık başka bi konsere giden arkadaşlara iyi eylenceler
      Üye
      jonathan544
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • cure u izleyip dönecem
      iki gün nası katlanacak o insanlar o manasızlıklara bilmiyorum
      Üye
      duman_girl
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • HAAAAAAAAAAHAHAHAHA OLDUM GULMEKTEN :D :D :D resim super :D
      Üye
      JasonBassPlay
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • Sırf Cola yaptığı için gitmem...ayrıca olay da saçmadır o ayrı...tiksinirim...kıytırık gruplar mal insanlar
      ahh o apocalypticanın sözsüz olduğu zamanlar vardı...
      şimdi mal heriflere söyletiyolar...öff ki öff
      what the hell r u waitin for??!??!
      Üye
      hated
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • işim olmaz
      Üye
      ata_core
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • varmı bilet arayan :DDDDDD
      Üye
      d12
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • rapn coke hoşgeldiniz....bütün piyasa insanları toplamak için böyle bir organizasyon yapmışlar....gerek yoktu.......
      Üye
      Ölüm Elçisi
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • hnnn ben gidemiyorum ama önümüzdeki sene lp de varmş kesin gitçem...
      Üye
      AysucuK
      Tarih
      3 Eylül 2005 00:00
    • hahaahhaha yarıldım :D
      Üye
      furious
      Tarih
      2 Eylül 2005 00:00
    • arkadaşlar bomba bi resim elime geçti

      DİNLE'N KORK

      bu resmi gördüğünüzde gülmekten kırılacaksınız

      http://img22.imageshack.us/img22/6956/bomba4eh.gif
      Üye
      Shanex
      Tarih
      2 Eylül 2005 00:00
    • orda olucam sabah erkenden arkadaşlar ufak bi garaj birlikteliği yaşayalım bi yer belirleyin bu gece ve yarın sabah evden çıkacağımız saate kadar hadii kapı önündemi içerde bi köşedemi :D
      Üye
      Shanex
      Tarih
      2 Eylül 2005 00:00
    • The Offspring için gidiyorum. Bi de Nil için:) Korn'u görmeyi de istiyorum tabi...
      Üye
      -_FiniscH_-
      Tarih
      2 Eylül 2005 00:00
    Toplam 169 yorum var. Tüm yorumlar »

    Taze haberler