Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Müzik Haberler Blog

Demo Albüm :: Apriori - Revival Of Hate

9 Ekim 2005 00:00

Müzik yaşamına 2003 yılında cover parçalar ile başlayan "Apriori" 2005 yılı bahar mevsimi itibariyle 6-7 aylık yoğun bir çalışma sonucunda ilk demo albümüne imza atmıştır. "Revival of Hate" ile hayata dair izlenimlerimizi yansıtmaya çalıştık. Nefretler,hayal kırıklıkları, yılmışlıklar, kibirli insanlar ve de ezilenlerden bahsettik.

Sizlerin yorumları bizler için çok önemli olduğundan tüm parçalarımızı internetten siz müzikseverlerle paylaşıyoruz.
Alttaki linklere sağtıklayıp hedefi farklı kaydet seçerek parçaları bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

1: Beyn-Es Sema Ve-L Arz(intro)
2: Elemination Of The Pows Which Are Feeling Death
3: Darkness Of Fate
4: Game Over
5: Who The Fuck Are You

Full Albüm

Yorumlar

  • Arkadaşlar yılın ardından çıkan yeni demomuzu sitemizden indirip dinleyebilirsiniz.

    Yorumlarınızı bekliyoruz.
    Üye
    apriorimetal
    Tarih
    6 Ekim 2008 00:00
  • çok güzel bence müziğiniz kaliteli.fakat herkezin dediği gibi bencede daha kaliteli bi kayıtla çıksaydınız garaja daha iyi olurdu.
    Üye
    magnetize
    Tarih
    15 Kasım 2005 00:00
  • Beyler eleştiren yorumlara fazla kulak asmayın. Siz yaptığınız işten zevk alıyorsanız gerisi kimseyi ilgilendirmez.Benim kanaatime göre de gayet güzel müzik yapıyorsunuz.Başarılarınızın devamını dilerim...
    Üye
    JHendrix
    Tarih
    9 Kasım 2005 00:00
  • ben sadece ''who the fuck are you'' parçanızı dinledim.giriş Marduk'uk panzer division nına benziyor.ritimler ve vokal immortal ı anımsattı bana.sonlara doğru thrash oluyor.kayıtlar kötü ama bütün black tarzı gruplar da böyle kötü kayıtlara sahipler başlarda.aha gaza getirici söz işte.gerçi herkes thrash diyor ama bnm pc de sesler black gbi geliyor nyse.ritminiz biraz daha gelişirse daha iyi olur.sıkıcı olmuş en baştaki ritim.kesin gelişecektir ama.ilk demo böyle olur her zaman.bu tür kayıtlarda hiç çekinilmeden yollansın bu siteye.anlaşıldığı kadarıyla yorumlar yapılsın.herkesin bin liraları yokki kayıt a versin.
    Üye
    reginald
    Tarih
    8 Kasım 2005 00:00
  • Ayrıca kaç yaşımıza kadar müzik yapacağımızı sormuşsunuz...Şöyle söyliyim Allah ömür verdiği sürece biz bu müziği yapmaya devam edeceğiz..Çünkü biz bu müziği çok seviyoruz.
    Yorumlarınız için teşekkürler...
    Üye
    Apriori
    Tarih
    25 Ekim 2005 00:00
  • 1- elemination diye bir kelime yok haklısınız,yanlış yazılmış "elimination" olmalıydı.
    2-İngilizcem iyi diyosunuz;fakat bir şey anlamadığınızı da belirtiyorsunuz.Burda bizim yapabileceğimiz bir şey yok...
    3-Parçalar elbette ingilizce olacak.Sizce"Türk Sanat Müziği" türkçe dışında başka bir dilde söylenebilir mi ?
    4-Dünya ile her zaman maalesef barışık olamıyor insan...
    Üye
    Apriori
    Tarih
    25 Ekim 2005 00:00
  • ben sadece kaç yaşına kadar bu müziği yapacağınızı merak ediyorum. önyargılı olduğumu düşünebilirsiniz; dünya ile barışık insanların böyle bir parça kaydedeceklerini aklım almıyor.

    bir de dil konusuna takıldım. güya ingilizcem iyidir, tek kelime anlamadım. illa yabancı dille mi söylemek gerekiyor bunu? elemination diye bir kelime de yok mesela.

    benden farklı düşünenler olması fikrine alışığım. yine de farklı tarzlara bir göz atmanızı tavsiye ederim. başarılar.
    Üye
    absurde
    Tarih
    25 Ekim 2005 00:00
  • gayet güseal tebrikler
    Üye
    ibothegreat
    Tarih
    19 Ekim 2005 00:00
  • sesin boğuk olması dışında bence bi sorun yok
    kimseyi yermeye gerek te yok..
    gayet güzel olmuş
    başarılar dilerim..
    Üye
    prettylikedrug
    Tarih
    19 Ekim 2005 00:00
  • berbat!
    Üye
    yalcin
    Tarih
    18 Ekim 2005 00:00
  • Şarkıları dendiği gibi hücum kayıt değil kanal kayıt olarak yaptık. Zaten herşeyide ev de yaptık.Ama arkadaşların dediği gibi acemiliğimize geldi kimse bir kere de süper olamıyo...

    Bu arada parçalarda distortion için digitech metal master distortion pedalı ve de efektler için biraz flanger plug in i kullandık....
    Üye
    Apriori
    Tarih
    17 Ekim 2005 00:00
  • Tebrikler Game Over bayaa güzel olmuş.Ama processor var sanırım.Biraz bozmuş sanki
    Üye
    Karapranga
    Tarih
    17 Ekim 2005 00:00
  • Bu kayıtları eğer bir Demo albüm kaydı olarak alıyorsak ki haber de öyle yazıyor , Kayıtlar çok kötü!! .. Gitarlardan başka hiçbirşey duyulmuyor. Emek , şu noktaya kadar gelebilmenizdedir.. ve buna herkes saygı duyar.. birşeyler yapmaya çalışmışsınız bu güzel bir olay ve saygı duyuyoruz.. Ancak Kayıtlar , büyük ihtimalle hücum kayıt ve açıkcası kayıtlarda bir emek göremiyorum.. Bu amatör gruplara karşı bir önyargı falan değil.. ama eğer DEMO adında bir haber yayınlanıyorsa , demonun kriterlerine uymalı! her prova kaydını demo olarak insanlara sunarsak , piyasa da gezen milyonlarca demo albüm olmalı!!!
    Üye
    N_I_R_V_A_N_A
    Tarih
    17 Ekim 2005 00:00
  • her kez gördüğüm üzere kayıtları eleştirmiş ama kim biliyorki bu adamların ne şartlarda kayıt yaptığını. her şeyden öte bu daha ilk kayıtları. deneyim kazancakları kayıtları. eleştiriler eleştiri olmaktan çok öte bir yermeye dönüşmüş.
    bence melodiler gayet güzel. ama özellikle intronuz gerçekten hoşuma gitti. bunun dışında şarkılarda vokale biraz daha ağırlık verirseniz gerçekten daha hoş olacağına eminim. ama dediğim gibi intro gerçekten çok hoş. en azından benim müzik zevkime göre.
    başarılar arkadaşlar asla yılmayın devam..
    Üye
    fizban
    Tarih
    17 Ekim 2005 00:00
  • furious sen dahil tüm arkadaşların eleştirileri ve yorumlarını dikkate alıyoruz merak etmeyin.
    Hız konusuna da gelince aslında biz daha çok headbang ritmler yapmak istiyorduk ama ilk albümümüz olduğu için kapasitemiz olmasına rağmen böyle bir şey yapmayı tercih ettik.Zaten dikkat ederseniz parçaların hiç biri birbirinin benzeri değil.Anladık ki millet hız seviyo e biz de bundan sonra bunları dikkate alacağız tabi ki...
    Üye
    Apriori
    Tarih
    16 Ekim 2005 00:00
  • çok fazla boğuk kayıt yapılmış...

    bestelerde madem brutal vokal bence daha hızlı ritimler yapın bayılcam yoksa ve iyi ve sağlam speed solo tabi ki...

    başarılarınızın devamını dilerim...
    Üye
    Rockon
    Tarih
    16 Ekim 2005 00:00
  • Benim düşüncem Metallica, Megadeth gibi grupları zamanında çaldınız ve beste girişimine girdiniz, ya da çok dinlediniz bu çıktı ortaya. Tüm ritm gidişleri vs. hep artık klişeleşmiş gidişler. Daha farklı şeyler beklerdim.


    parçalar ile ilgili yorumum vardı. sanırım pek güzel değil diye dikkate almadınız.
    Üye
    furious
    Tarih
    16 Ekim 2005 00:00
  • Beyn-Es Sema Ve-L Arz introsu güzel bu arada dramatik ama gitarın tonlarına dikkat (!)
    chorus dept uygulayın ve hafif ön plana cıkartmaya calısın.daha iyi olacak....
    Üye
    maske_75
    Tarih
    16 Ekim 2005 00:00
  • Çok teşekkür ediyoruz eleştirilerinizi kesinlikle dikkate alacağız.....
    Üye
    Apriori
    Tarih
    16 Ekim 2005 00:00
  • adamlar daha genç ve yolun başındalar köstek olacagınıza destek olun.bombardıman yapmayın...Demoyu yapan arkadaslar:vokaller ara ara söylenmesin.bence clean okusun.gitarlardada cok mid ve trebble uygulamayın.basarılar daha iyi olacaktır...kayıtlar kars şehrinde yapıldıysada üzülmeyin daha iyisini yaparsınız.ayrıca her beste yapan birikerinden esinlenir.zevkinize göre inanacagınız müziginiz trash-metal se bu yolda devam edin.birgün meyvelerini toplarsınız.basarılar...bence ilk kayıda göre bile kötüde sayılmaz.en azından calısmıssınız yapmaya...sogumayın devam...
    Üye
    maske_75
    Tarih
    16 Ekim 2005 00:00
  • Üzüldüğüm bir nokta var binleri barındıran bu siteden hiç bir Allahın kulu da çıkıp demedi ki "Kayıtlar kötü eyvallah ama parçalarla ilgilide şöyle bir yorumum var bu parça şöyle olsa daha iyi olurdu,şurda solo böyle olmuş,vokaller de böyle bir sorun var...." demedi.
    Üye
    Apriori
    Tarih
    16 Ekim 2005 00:00
  • affınıza sığınıyoruz falan demişsiniz ama yapmayın arkadaşlar ya,çok kötü bir kayıt.farkındasınız sizde.e vermeyin o zaman piyasaya.gidin paranız olunca tekrar yapın.şimdi bu kadar kişide grup hakkında ön yargı oluştu.yanlış yapmışsınız,ama zararın neresinden dönerseniz kardır.
    Üye
    martyr
    Tarih
    16 Ekim 2005 00:00
  • Dediğimiz gibi inşallah kayıt kalitesi bundan sonra böyle olmayacak.
    Üye
    Apriori
    Tarih
    16 Ekim 2005 00:00
  • Arkadaşım, tabi ki biliyorum, biliyorlardır tonmaister olmadığınızı.. Bizde tonmaister olan veya olmayan kişileri eleştiren insanlar değiliz. Genel olarak bak (ki 2 ay sonra bu kayıtları dinleyince doğru söylemişler diyeceksin eminim, şu an kendi emeğin ve şarkıların canlı halindeki soundunu bildiğinden normal geliyordur)
    harbi baya düşük kalitesi..
    Üye
    furious
    Tarih
    16 Ekim 2005 00:00
  • Arkadaşlar şöyle bir şey daha eklemek isterim ki sonuçta bizler ton maister veya ses mühendisi değiliz kayıtlar elbette bir peter tagtgren kalitesinde olmayacak eleştiriler genelde dönüp dolaşıp kayıt kalitesine dayandırılıyor.Bizler müzisyeniz ve de bestelerimiz,lyriclerimizle eleştirilmek istememiz en doğal hakkımız diye düşünüyorum...

    Şimdiden yorumlarınız için ve de değerli vakitlerinizi parçaları dinleyerek harcadığınız için çok teşekkürler....
    Üye
    Apriori
    Tarih
    15 Ekim 2005 00:00
  • Gaza getirdi emin olun.Bundan sonraki kayıtlar(kayıt kalitesi) çok daha iyi olacak sonuçta bu bir ilkti fakat son değil.Umarız bu demodaki çalışmaları ve ilerleyenleri bir konser ortamında sizlerle paylaşma şansına erişiriz.

    Yorumların ve bize göre yapıcı eleştirilerin için teşekkürler...
    Üye
    Apriori
    Tarih
    15 Ekim 2005 00:00
  • mümkünse müziği bırakın.. mümkün değilse daha kaliteli, daha profesyonel şeyler yapın.
    Kırıcı olmayın diyosunuz.. Siz böyle kayıtlarla karşımıza çıktığınız sürece kırıcı da oluruz, dalga da geçeriz..
    Adam gibi müzik, adam gibi kayıtlar yapın; biz de şarkılarınızı dinleyip onlar hakkında yorum yapalım.
    İstediğiniz kadar bahane uydurun, böyle amatörlüklerle insan karşısına çıkılmaz; çıkılırsa bir ilerleme olmaz. Müziğimiz niye gelişmiyor diye söyleniyo herkez. İşte bunlar yüzünden..
    Umarım bu söylediklerim sizin şevkinizi kırmaz, daha da gaza getirir.. Başarılar..
    Üye
    Pennywise
    Tarih
    15 Ekim 2005 00:00
  • Maalesef yerli gruplara karşı bir önyargı ve kinaye söz konusu.Herkes birilerine benzetilmeye çalışılyor;fakat yeri gelince yerli gruplarımıza sahip çıkalım deniyor.


    Bunda hemfikirim. Fakat şuna emin ol ki herkes böyle düşünüyor. Türkiye kendinden çok başkalarının sorunlarını bulmayı, onlarla uğraşmayı sever. Yeni bir grup dinlenince ilk akla gelen yaş, tecrübe ve kime benziyor? sorularıdır benim düşünceme göre. [Ben böyle düşünürüm bunu savunurum demiyorum genel konuşuyorum] En ufak iki akoru bile birşeye benzetiriz illa ki. Sanki milyonlarca nota varmış gibi..

    Özgün olmak için uğraşmayın derim yapın yorumu alın birdaha yapın. Size bu yolda başarılar. Yazdığım mesajda kırıcı olmak istememiştim kusura bakmayın.
    Üye
    furious
    Tarih
    15 Ekim 2005 00:00
  • Lütfen eleştirilerimizde yapıcı olalım,yıkıcı değil.Bu işte aylarca harcanmış emekler,fedakarlıklar var.Metallica'ya benzemiş ya da megadeth'e benzemiş gibi yorumlardan daha farklı yorumlar beklerdim sizlerden.Şu ana kadar parçaların kendileriyle ilgili hiç bir yorum yapılmadı.
    Maalesef yerli gruplara karşı bir önyargı ve kinaye söz konusu.Herkes birilerine benzetilmeye çalışılyor;fakat yeri gelince yerli gruplarımıza sahip çıkalım deniyor.
    Yine de dinleme özverisinde bulunup yorum getiren herkese teşekkürler...
    Üye
    Apriori
    Tarih
    15 Ekim 2005 00:00
  • komik olucak ama elemination of the powns'un introsundaki akorlar radiohead - 2+2=5 ile aynılık göstermekte =))) dinleyip üstüne you have not been payin attention dediğim vakit başarılı oluyorum =))
    Üye
    saglamadam
    Tarih
    15 Ekim 2005 00:00
  • ben de dinledim ve sanırım furious ın görüşüne ben de katılıyorum metallica megadeth vs. trash metal gruplarından çok etkilenmişsiniz pek bir orjinalliğiniz kalmamış tabii ki 15 yıl önce de şimdi de dinlenir o ayrı ama size özgü bişey oluşmamış bence
    dinleyici olarak görüşüm.başarılar
    Üye
    iwaly
    Tarih
    15 Ekim 2005 00:00
  • Sevgili furious,

    Aslında bu müzikte çoğunluğun iddia ettiği ama bizim kabullenemediğimiz bir tabir var "modası geçmiş olmak" artık çoğu kişi bu tarz müzikleri dinlerken ya "modası geçmiş" diyor ya da "çok basit ritmler olmuş" diyor.Bir yandan da geçmişe özlem duyuyor.

    Metal müzik sonuçta popülist bir müzik türü değil bugün yapılan yarın asla ama asla unutulmuyor nasıl bugün metallica "kill'em all" zevkle dinleniyor,slayer "reign in blood" da deliriliyosa aynı şey bu tarzda müzik yapmış,emek harcamış herkes için geçerli.Sonuçta dediğim gibi popülist bi tarz değil zaten olsa acıdan,kederden,sıkıntılardan değil de aşktan,çiçeklerden,böceklerden bahsedilirdi.

    Biz kesinlikle kendimiz çalarken haz alacağımız,seveceğimiz şeyleri yapmaya çalıştık ve uğraştık ki parçaların hepsi birbirinden farklı olsun,tek düze olmasın.Bunları yaparkende elbette çoğu gibi dinlediğimiz gruplardan etkilendik,etkileneceğiz.

    Dinleyip yorum getirdiğiniz için teşekkürler....
    Üye
    Apriori
    Tarih
    15 Ekim 2005 00:00
  • Tüm şarkıları dinledim. Kayıt gerçekten çok ama çok feci.. Benim düşüncem Metallica, Megadeth gibi grupları zamanında çaldınız ve beste girişimine girdiniz, ya da çok dinlediniz bu çıktı ortaya. Tüm ritm gidişleri vs. hep artık klişeleşmiş gidişler. Daha farklı şeyler beklerdim. Yani zamanında 1990 larda yapsanız eyvallah diyecemde 2005 e geldik.
    Başarılarınızı dilerim.
    Üye
    furious
    Tarih
    15 Ekim 2005 00:00
  • full albüm mantıklı olmuş :D onu çekiyorum şu an. bakalım umarım kayıt besteleri anlamamızı pek etkilemiyordur..
    Üye
    furious
    Tarih
    15 Ekim 2005 00:00
  • Arkadaşlar yaa inanın bizde kayıt kalitesinin daha iyi olmasını nasıl isterdik ama aksilikler işte bi ara lanetlendik gibi bişi :D

    Aslında burada duyuru yaparken daha çok merak ettiğimiz şey sizlerin besteler hakkındaki yorumlarınız...
    Üye
    Apriori
    Tarih
    14 Ekim 2005 00:00
  • güzel gayet güzel . ama kayıt berbat.
    Üye
    JamesHetfield
    Tarih
    14 Ekim 2005 00:00
  • abi ses çok boğuk yaaaa bence kaydı bi daha yapın... daha anlaşılır olmasını sağlayın...
    Üye
    P_E_N_A
    Tarih
    14 Ekim 2005 00:00
  • Arkadaşlar gerçi sitemizde belirttik ama tekrardan değinmeden edemiycem mixing&mastering esnasında yaşadığımız sorunlardan dolayı kayıtlara yansıyan şeyler var bu sorun belirgin bi şekilde volume düşüklüğü bu nedenle affınıza sığınıyoruz...
    Üye
    Apriori
    Tarih
    14 Ekim 2005 00:00
Toplam 38 yorum var. Tüm yorumlar »

Taze haberler