Gurubumuzun album kayıtları bitmiştir; Sepultura - Testament vari Metal müzik olarak tarz belirliyoruz, şöle böle olsun şeklinde bir vocal specisifki koymuyoruz, sesine inan arkadaslar bize demo, hucum kayıt, vs. seklinde, sesi duyabileceğimiz bir kayıt gönderirseniz değerlendirmeye alırız. HAaa sesime güvenirim ama kayıdım yok diyorsanız ise; söyleyin ben size hemen studyo kaydı alıp bir cover kaydı üstüne vocal yaptıralım.ANCAK İNGİLİZCE BİLMEYEN - TELAFUZU VASAT OLAN ARKADASLAR LUTFEN BAS VURMASIN ! İSTANBUL ve ANKARA daki arkadaslar tercihen...
www.anaflaxia.net --- grup bilgileri mevcuttur.
[email protected] -- buraya da maillerinizi yollayabilirsiniz.