Değerli arkadaşlar ev stüdyomda grupların demo kayıtlarını yapmaktayım. Bir kaç örnek kaydı myspace sayfamda (http://www.myspace.com/emrahbenligil) bulabilirsiniz. Bazı yaptığım yeni demoları yakında koyacağım.
Kendi stüdyomu bugüne kadar kendi grubum Keyfekeder ve kendim için kullandım. Ayrıca bir kaç vokalist arkadaşım için demolar yaptım. Kendi çalışmalarımız artık profesyonel bir aşamya geldi ve kısa bir zaman sonra albümüz çıkacak. Bende zaman içinde kazandığım deneyimi uygun fiyatlarla bütçesi dar, fakat iyi demolar yapmak isteyen gruplar ve arkadaşlarla paylaşmak istiyorum.
Cubase tabanlı sistemle kayıtları yapmaktayım. Vokal kaydında Rode NT2-A mikrofon kullanmaktayım. Gitar ve Basları Line6 POD 1.0 ve Line6 X3 Live üzerinden direkt veya sizin getireceğiniz alışkın olduğunuz sisteminizle alabilirim.
Bir süre parça demo başına 250 TL gibi bir fiyatı vardır ve parçanın kayıt mix ve software olarak mastering işlemlerini kapsamaktadır. Parçaların Cubase kayıtlarını da kaydedip vermekteyim. Bu tabii ki 2-3 stüdyo gününü aşmayacak şekilde düşünülmüş bir fiyattır ve peşindir. Genelde ilk 2 gün altyapı kayıtları ve bir günde vokal kayıdı olarak düşünülmüştür. Kayıtlar Hafta için öğlen 12 den akşam 10 a kadar yapabilmekteyim. (sonuçta yaşadığım evdir)
Beste yapan ve parçalarını düzenlememiş arkadaşlara ayrıca düzenleme konusunda da yardımcı oluyorum. tek bir vokal melodinizden parçaya kadar eğer ilgilendiğiniz müzik türü, rock, blues yada benzeri bir tarza düzenleme yapıyorum. Tabii ki harcanan zaman ve efor daha farklı ve uzun olduğundan genelde bir hafta civarında sürmektedir fiyat daha farklı olmaktadır.
İlgilenen arkadaşlar bana 2164223682 nolu telefondan yada
[email protected] ulaşabilirler.
İyi Çalışmalar ve Müzik Dolu Günler...
Emrah Benligil