cort evl X4 ve ibanez 10g
| İlan no |
Kayıt tarihi |
Güncelleme tarihi |
Okunma |
Cevaplanma |
Mesaj gönder |
| 494811 |
12 Şubat 2010 |
12 Şubat 2010 14:24 |
319 |
0 |
|
Cevabınız üyeye GaRaJ mesajı olarak gönderilecektir.
|
cort evl X4 ve ibanez 10g 2 si de çok iyi durumda 700 lira ayrı ayrı satmayı düşünmüyorum.kadıköy de teslim edilir.
msn:
[email protected]
Lütfen alışverişlerinde tam olarak kimlik bilgilerini, iletişim bilgilerini almadan, satıcıya tam olarak güven duymadan para transferi yapma!
| Yaş |
Şehir |
Kayıt tarihi |
Son ziyaret |
İlan sayısı |
| 38 |
İstanbul |
12 Şubat 2010 |
22 Mayıs 2010 23:37 |
1 |