Arkadaşlar;
vokalim,
yaklaşık 1 hafta sonraya hazır olmak üzere 3 parçalık bir demo kaydı hazırlamam gerekmektedir.
Parçalar jazz coverlarıdır. Acil olarak bana ulaşmanızı rica ederim.
Gitar, piano ve davul yeterlidir. Tek tek enstrumanlar da mesaj atabilirler.(Örneğin gitar çalıyorsanız ve başka müzisyen arkadaşınız veya grubunuz yoksa)
İlginiz için teşekkür ederim.
Yardımlarınızı bekliyorum...
Ekleyin hemen haberleşelim...
Msn:
[email protected]
Repertuar;
1)Summertime
2)The girl from Ipanema
3)It's all right with me