Merhaba arkadaşlar. 21 yaşındayım ve solo gitaristim. Enstrumantal Rock alanında beste yapmak için grup oluşturmak istiyorum. Elimde 10 a yakın sample var ilgilenecek olan arkadaşlarla değerlendirebiliriz bunları.
Ritim gitarist, bas gitarist ve baterist aranmaktadır.
Eğlence olsun diye bazı şarkılar çalarız tabi ki ancak cover yapmak isteyen arkadaşlar mesaj atmasın lütfen. Enstrumanını seven, bi nevi kutsal nitelik taşıyan, melodilerle etkileyici işler yapmak isteyen, bu tarz çalışmaları sıkılmadan yapacak arkadaşlarla çalışmak isterim.
Saygılar.