Merhabalar;
22 yaşında vokal ve gitaristim, yıllardır grunge müzik ile ilgileniyorum bestelerim var ve sevdiğim şarkıları da çalmak istiyorum.. Bu kurulacak grup benim için gerçekten çok önemli, artık ciddi ciddi bestelerimi kaydetmek gibi bir hedefim var ve hemen hemen unutulmaya yüz tutmuş olan bu müziğin unutulamayacak olduğunu göstermek istiyorum. Derdim karı kız para şan şöhret değil, derdim sadece kendimi şarkılarımla anlatmak ve müzik yapmak. Gerçekten grunge çalmak isteyen, şarkıların sözlerine de müziği kadar önem veren, güvenilir müzisyenlere ihtiyacım var. Tahmin edeceğiniz üzere; Pearl Jam, Alice in Chains, Soundgarden, Nirvana, Screaming Trees, Stone Temple Pilots, Foo Fighters benzeri gruplar çalınacak şarkıların temelini ve bestelerimin tarzını oluşturmakta. Solo gitarist, bas gitarist, baterist, eğer benimle çalışmak isterseniz bana ulaşın tanışalım.