Merhabalar
22 yaşındayım, 8 9 senedir grunge müzik ile ilgileniyorum, hemen hemen aynı zamandır da çalıp söylüyorum, bestelerim var, oldukça ciddi düşünüyorum, cover ve özellikle beste üzerine gidecek bir grup toplamaya veya gruba katılmayı düşünüyorum. Tahmin edeceğiniz üzere pearl jam, alice in chains, soundgarden, nirvana, foo fighters, stone temple pilots ve duman benzeri gruplar genellikle çaldığım şarkıları ve bestelerimin tarzını oluşturmakta. Derdim para, şan, şöhret, karı, kız değildir; derdim kendimi şarkılarımla anlatmak ve unutulmaya yüz tutmuş bu müziğin unutulmadığını göstermektir. Dediğim gibi çok ciddi düşünüyorum ve işi yarı yolda bırakmayacak insanlara ihtiyacım var. İlgileniyorsanız;
[email protected]
tanışalım konuşalım