İzmir de yasıyorum . bayan brutal/ clean vokalim . öss problemim var evet bu sene müziğe biraz ara vermek zorunda kaldım son birkaç ayda . 2010-2011 yıllarında hayatımla ilgili neler olableceğini kestiremiyorum fakat amacım başlıkta belirttiğim -istanbul ankara-izmir-eskişehir- illerden birinde bulunmak ve buralarda yasayan müziğe gönül vermiş arkadaşlar aramaktayım . o şehirlerde , müziğin konumunu merak ediyorum . bunu ögrenebileceğm insanlar da olmalı bu sitede . grup çalışmaları düşünülebilir . merak edenlerle stüdyoya girebilirim ,eğleniriz takılırız . mikrofona dokunmayı özledim çünkü ben ! önümüzdeki yıl için bar programları düşünüyorum . bu sadece akustik bir çalışmadan da oluşabilir death metalin çığlıklarından da . uç noktalarda yaşıyorum kısaca . tarz problemim yok sadece senfonik için uygun değilim soprano benden çıkmaz .
ilgilenen herkese açığım kafalar uyduktan sonra hiçbirşey problem değil . iletişim bilgilerinizi mesaj atmanız yeterli . msn olursa daha iyi olur ayrıca .
müzikle kalın !