Bir senedir kullanmakta olduğum gitar setimi satıyorum. Gitara yeni başlayacak arkadaşlar için çok uygun olan Cort X-2 ve Boston GA-15 amfiyi set olarak satmaya karar verdim. Bildiğiniz üzere Cort X-2 genelde yeni başlayanların tercihi. Yeni başlayan arkadaşları uygun bir seviyeye getirebilecek bir gitar. Amfim ise 15 wattlık, üzerinde bass, middle ve treble ayarları bulunmakta. O da giriş seviyesi sayılabilir.
Gitarın uzerinde herhangi bir vuruk, çizik ve benzeri kozmetik sorunlar olmadığı gibi işlevsel bir sorunu da yok. Amfide de herhangi bir vuruk veya çizik yok, aynı şekilde çok güzel bir tonu var. Gitar ile beraber çok hoş bir uyum yakaladılar. Tonları yeni başlayanlar için gayet tatmin edici. Ayrica gitarın yanında kılıf ve askı da benim hediyem.
Bana gelince ise, bu gitarla gidebileceğim maksimum seviyeye ulaştığım için daha üst düzey bir gitar ve amfi alabilmek için gitarımı ve amfimi satıyorum. Fiyat olarak ise ikisine beraber 250 TL gibi bir fiyat düşünüyorum. Teker teker satmayı düşünmüyorum. İletişim için 0538 357 12 56 no'lu telefonumu ya da
[email protected] msn adresimi kullanabilirisiniz.
Müzik dolu günler hepinize.
Resimler için:
http://img256.imageshack.us/gal.php?g=img0062td.jpg