selamlar.
malum biraz yaz için geç kalınmış gibi görünse de gitaristiyle sorun yaşamış, henüz grubunu toparlayamamış vs. gibi nedenlerle sorun yaşayan gruplara veyahut sıfırdan kurulacak olan bir orkestraya gitarist olabilirim. 27 yaşındayım ve yaşıma uygun kişilerle çalışmayı hedefliyorum. çok uzun süredir müzik işinin içindeyim; sahne, konser ve stüdyo tecrübelerim sayısızdır.
eğlencesine değil de bir yerlerde sahne alabilecek, bu işten para kazanmayı hedefleyen kişilerin ulaşması daha iyi olacaktır.
[email protected]