Adım Ahmet Ali Cebesoy. 25 yaşında, İzmir' de yaşıyorum. Yaklaşık 10 yıldır müzikle uğraşıyorum. Elektro gitar, bas gitar, az biraz da klavye çalıyorum. Guitar Pro' da yazdığım parçaları canlı şekilde çalıp, söyleyebileceğim bir grup kurmak istiyorum. Tarz olarak kendime özgü olduğumu düşünüyorum. Gitarist, Solist, Baterist, Basist ve Klavyeci arkadaşlar arıyorum. Parçaları eğlenerek çalalım, kaydedelim, performans yapalım, kopalım kopartalım diyorum (: Parçaları vereceğim Linkten indirip az çok bilgi sahibi olabilirsiniz.
http://www.fileserve.com/file/fndgjZ4
*Parçalar midi formatında ve çoğu henüz tamamlanmamış durumdadır.
Gsm- 554 400 23 32