merhaba!biz 2 kişilik bir grubuz,adımız ''flower room''
müziğimizin tarzı ise tamamen deneysel
önceden punk rock,grunge rock ağırlıklıklı gruplarda çaldık
fakat artık daha ılımlı özsel kafalarda takılmaya karar verdik..
tarz olarak bir şey söyleyemiyorum çünkü biz yaptığımız müziği hiç bir şeye benzetemiyoruz
,tamamen kalıplaşmış müziklerin yanı sıra biz tek bir tarza sınırlı kalmadan
sadece içimizden gelen melodilere yöneliyoruz..
bize ulaşırsanız size kayıt gönderebiliriz ve eğer sizde enstrumanınıza güveniyorsanız
ve müziği her şeyden çok seviyorsanız bu işi beraber yapabiliriz,biz çalıyoruz...