boss gt6b ayarında bas prosesör
| İlan no |
Kayıt tarihi |
Güncelleme tarihi |
Okunma |
Cevaplanma |
Mesaj gönder |
| 594512 |
14 Mart 2012 |
14 Mart 2012 07:42 |
505 |
4 |
|
Cevabınız üyeye GaRaJ mesajı olarak gönderilecektir.
|
elinde roland boss öncelikli olmak üzere orta kararda bir bas prosesörü olan varsa (ucuz bhringer ve zoom lar hariç) bana ulaşsın... Aletin synt'lerinin sağlam olmasında ve dahili looper'ının olmasında yarar var...
Lütfen alışverişlerinde tam olarak kimlik bilgilerini, iletişim bilgilerini almadan, satıcıya tam olarak güven duymadan para transferi yapma!
| Yaş |
Şehir |
Kayıt tarihi |
Son ziyaret |
İlan sayısı |
| 37 |
İzmir |
12 Şubat 2009 |
28 Haziran 2014 18:05 |
3 |