Selamlar, şimdilik 3 kişiyle çalan, işi gücü olan naçizane insanlarız. Ticariden ziyade keyfi belki ileride ciddi işler yapmak istiyoruz. Ekibimize katılacak bas gitarist arıyoruz. Genel olarak mesai çıkış saatlerinde yada hafta sonu prova olacaktır. Amacımız professyonellik değil tamamen içimizdeki müzik aşkının yitip gitmesinin önüne geçmek. 3'ümüzde Avrupa yakasında ikamet ediyoruz. Provaları bakırköy -taksim civarı yapmayı düşünüyoruz, prova için şimdilik bir kaç şarkı bırakıyorum; tout le mende, killing in the name , psycho, make me wanna die. Devamı gelecek, kalın sağlıcakla