üzgünüm ama birinin bunları söylemesi gerek. Öncelikle şarkı söylemek kolay iş değil. Ama kayıt sırasında heyecanlanmış olduğun açıkça belli. Kayıtı kim yaptıysa gerçekten işini de biliyor denebilir. "Be with you" kısmında müslüm gürses tadı aldım, delikanlı gibi söylemişin helal olsun.:) Birde ingiliz dil kurumuna rapor verecekmişçesine kelimeleri düzgün telafuz etmeye çalışman abes olmuş. Dido dinleseydi gözleri yaşarır seni ruh ikizi ilan ederdi. Hiç mi olumlu bişey yok? olmamı.. sokaklarda bikaç seneni şarkı söyleyerek harcarsan dadından yinmez bi ses tonuna sahip olacağını düşünüyorum. Bu arada bu işi cidden yapmayı düşünüyorsan sana iyiliğimin dokunduğunu düşünüyorum. Profesyonel çalışmalarda adını duymak isteriz. Yolun açık olsun..