Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yorumlar

Yazdığı son 6 yorum
  • Anket Hangi Slayer daha iyi? Dave Lombardolu mu?,Paul Bostaphli mi?

    Paul Bostaph da gayet teknik ve hayvan bateristlerden biridir.Lakin Dave Lombardo'nun gonlumuzde ayri bir yeri vardir...
    Üye
    Jeff213
    Tarih
    7 Temmuz 2006
  • Anket SLAYER'in en güzel sarkısı sizce hangisi?

    MICK_BU kardesim,

    Benim anlamadigim olay su: kimi metalci,metal dinleyenler neden Slayer'a laf atmazsalar rahatlayamazlar?Lars Ulrich teknik bi bateristtir.Lakin dave lombardo ve Paul bostaph Teknigin otesinde suratli ve komplike calan vatandaslardir.
    Jeff Hanneman iyi bir solo gitarist degildir ama bana gore mukemmel bir muzisyendir.Orjinal Riff uretme manyagidir.Daha 2. saniyede hangi Sarki caliyor anlarsiniz.

    Herkes Malmsteeni tercih ederken Ben Kirk Hammeti tercih ederim.Buldugu melodiler bana gore daha hostur.To live is to D.e'da akustik bolumunden once caldigi solo beni koparir.

    Ancak Grunge,gotik metal,black metal sevmem, lakin can sikintisindan sentilyum,craddle of filth gibi bu tarz gruplarla ilgili yapilan anketlere laf atmam.Isteyen dinlesin kardesim.

    hayret bi sey cik cik cik

    icerim ben bu aksam
    Üye
    Jeff213
    Tarih
    23 Haziran 2006
  • Anket SLAYER'in en güzel sarkısı sizce hangisi?

    bir slayer dinleyicisi parça ayırt edemez çünkü her şarkısı aynı,değişik şeyler yaratamamış bi gruptur slayer...yine de saygı duyulası bi grup,o ayrı
    arada güzel parçaları çıkar,rastlanıldığı zaman istisnasız dinlenir ama pc'de büyük alan işgal etmez;o alanı hak eden daha büyük gruplar var.....evet evet......o işte..
    22 Haziran 2006 Perşembe | Yazan: kirk_metallica

    Sekil 1-A ) Gitar calmayi bilmeyen ya da hayatinda Slayer dinlememis kisi yorumu.........


    saptamam yanlis ise ozurlerimi sunarak su soruyu sorarim

    Slayerin Hangi Sarkisi Hangisine benziyor?
    Üye
    Jeff213
    Tarih
    22 Haziran 2006
  • Anket Blind Guardian ???

    nothing else,but laughter is around me
    forevermore no one can heal me
    nothing can save me no one can heal me
    i've gone beyond the truth it's just another lie
    wash away the blood on my hands
    my father's blood
    in agony we're unified
    ----------------------------------
    Blood Tears I Cryyyyyyy
    Endless grief remains insideeeeee!!!!!!!!!!!!
    ------------------------------------------
    Welcome Toooo Dyiiiiiiiiiiinnnnnn'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ------------------------


    ohooo saymakla bitmez
    Üye
    Jeff213
    Tarih
    21 Haziran 2006
  • Anket SLAYER'in en güzel sarkısı sizce hangisi?

    Bir Slayer dinleyicisi parca ayirt etmez.Hepsinin ayri bir guzelligi ,ayri bir tadi vardir.Hepsi gerekli adrenalini verecek kadar korkutucu parcalardir.
    Üye
    Jeff213
    Tarih
    19 Haziran 2006
  • Anket SLAYER'in en güzel sarkısı sizce hangisi?

    Dead skin mask riff olarak gelmis gecmis en iyi 3-4 parcanin basinda yer alir.
    Hallowed point in sololari da en iyi solo yazilmis slayer parcasidir bana gore
    Parental Advisory Explicit Content madalyasini her zaman kapaklarinda bulabilirsiniz.
    rock dinleyip Slayer dinlemeyen vatandaslara pek sozumuz yoktur.Lakin Heavy Metal dinleyip Slayer dinlemeyenlere de akil fikir diliyoruz sadece.
    Üye
    Jeff213
    Tarih
    24 Mayıs 2006