maalesef bende hatırlıyorum:(:(:(...unutmak için elimden geleni yaptım ama..telkinlere gittim terapilere katıldım..yani bir büyücüye gitmediğim kaldı çikita muz içine muska yazdıracam sonunda.olmadı da olmadı unutulmuyor arkadaş...ilkokuldaki çocukluk aşkımı bile unuttum ajdarı unutamadım...allah belamı versin.