Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yorumlar

Yazdığı son 13 yorum
  • Anket En iyi metal gitarının markası nedir

    Bana göre Caparison ve Schecter
    Üye
    Moot
    Tarih
    1 Mayıs 2010
  • Üye
    Moot
    Tarih
    1 Mayıs 2010
  • Üye
    Moot
    Tarih
    1 Mayıs 2010
  • Anket Seçim yapma şansınız olsa kimin gibi çalmak isterdiniz?

    Mattias IA Eklundh,Olof Mörck,Chris Amott ya da Niko Tsonev
    Üye
    Moot
    Tarih
    1 Mayıs 2010
  • Anket En İyi Bas Gitarist

    Michael Manring..
    Üye
    Moot
    Tarih
    20 Mayıs 2009
  • Anket En iyi basist hangisi?

    Jaco Pastorius... Bas gitarın tarihini degistirmis bir adam olarak bence bu anketin yapılması bile komik...
    ayrıca Stanley Clarke,John Patitucci, Stanley Clarke, Anthony Jackson, Pino Palladino gibi ustalarıda unutmamak lazım..
    3 Ocak 2009 Cumartesi | Yazan: sheehan


    Kesinlikle katılıyorum...
    Üye
    Moot
    Tarih
    26 Ocak 2009
  • Üye
    Moot
    Tarih
    23 Ocak 2009
  • Anket En beğendiğiniz Türk Halk Oyunları hangileridir?

    Güney Doğu Anadolu Bölgesi'nin Halay Tekniği Çok Gelişmiş..
    Üye
    Moot
    Tarih
    23 Ocak 2009
  • Üye
    Moot
    Tarih
    23 Ocak 2009
  • Anket En sağlam kadro sizce hangisidir ?

    Bana göre Helloween'nin şuanki kadrosu (Sascha Gertsner,Michael Weikath,Andreas Deris,Dani Löble,Markus Grosskopf); 1984-1989 (Kai Hansen,Michael Weikath,Michael Kiske,Markus Grosskopf,Ingo Schwichtenberg), 1989-1993 (Michael Weikath,Roland Grapow,Michael Kiske,Markus Grosskopf,Ingo Schwichtenberg), 1993-2002 (Michael Weikath,Roland Grapow,Andreas Deris,Uli Kusch,Markus Groskopf) çeşitli sebeplerden dolayı Stefan Swerzmann ve Mike Cross gibi davulcular yer almıştır.. Özellikel Sascha Gerstner ve Dani Löble'nin katılımı gruba çok şey katmıştır.. bunun en büyük örneklerini Rabbit Don't Come Easy,Keeper Of The Seven Keys - The Legacy ve son olarak Gambling With The Devil gibi 3 baş yapıtta rahatça görebilriz.. Roland Grapow bence Masterplan'da Helloween'de olduğundan daha başarılıdır,Uli kusch ise Beautiful Sin ve Ride The Sky projeleri ile güzel işler yapıyor,Michael Kiske'nin ise çıkarttığı akustik albbümü pek içime sinmedi ise de Revolution Renaissance kısmen Place Vendom'da ise gayet başarılı olmuştur..
    Üye
    Moot
    Tarih
    21 Ocak 2009
  • Anket Sizi En Çok Etkileyen Bayan Vokal Hangi Grubun Vokali?

    The Ottoman Empire - Mary Zimmer
    Avalanche - Elize
    Beautiful Sin - Magali Luyten
    Üye
    Moot
    Tarih
    21 Ocak 2009
  • Anket Power metalin en güçlü temsilcisi ?

    Son olarak hala Manowar diyenler gitsin Mercenary,Raintime,Sinergy,Avalanche,Brainstorm,Axenstar,Ganleryus,Outworld falan dinlesinler Power Metal nasıl yapılır görsünler..
    Üye
    Moot
    Tarih
    21 Ocak 2009
  • Anket Power metalin en güçlü temsilcisi ?

    Manowar'ın Power Metal yaptığını savunanlar ne akla hizmet ederler anlamıyorum.. Özellikle Power Metal'i ''Gay müziği'' diye adlandıranlar bağnazın önde gidenidir.

    Öncelikle Manowar için; Power Metal dediğimiz olay sadece epic konuları ele alan bir tarz değildir. Hatta tam tersine oldukça güncel konuları işler
    bkz. Agonizer,Almah,Beautiful Sin,Crown of Glory,Darwater,Khallice

    Zannedildiği üzere belirli kalıplar üzerine de yapılan bir tür değildir, oldukça çeşitli öğeleri içerisinde bir çok farklı türü barındırır.. Bunlardan en başlıcası Progressive Metal'dir
    bkz.Angra,Evergrey,Shaman,Heaven Raind,Andromeda,Hangar,Grendel,Circle II Circle,Nocturnal Rites,Pagan's Mind hatta Helloween

    Manowar,Iced Earth,Nevermore,Savatage,Sabaton,Epica,Circus Maximus,Arthemis gibi gruplar Power Metal yapmıyorlar öğelerini barındırılar

    Sonuç olarak Power Metal bilgisi sadece Blind Guardian,Stratovarius,Helloween,Gamma Ray gibi gruplarla sınırlı olanların burada da olduğu gibi abuk sabuk yorumlar yapmaları gayet normal...
    Üye
    Moot
    Tarih
    21 Ocak 2009