portugese demiş ki;venom ne zaman thrash metal oldu?
Bak yavrucum,sen daha doğmadan uzun yıllar önce Petrozza diye bi amca vardı ki hala var.Bu Petrozza amca Kreator'u kurdu.Kreator extreme-old school-german speed/thrash metal grubudur ve ilk 3 albümleri Venom etkileşimlidir bana göre.Git bi dinle istersen sonra yorum.çoğu kişi bu hataya düşüyor.Bilip bilmeden yorumlar yapıyor..Herneyse.O sıralar öyle çok grup Venom(babalar)'dan etkilendi ki bunların başlıcaları;Slayer,Megadeth,Anthrax,Overkill,Destruction,Sodom ve dahası.Senin black metal diye bahsettiğin şey 15 yıllık müzik türü.Venom şurda 32 senelik grup.Madem Venom Black Metal idi neden o yıllarda black metal grupları yoktu ve thrash metal efsaneleri Venom'dan etkilendi?Hiçbişey bilmiyorsunuz emin olun.Dinlemiş olmak için dinliyorsunuz.Kreator'un Pleasure To Kill albümünü dinlemeni isterim.Gör bak ne kadar aynı tarzda..Bunu sadece sana değil black metal diye düşünen herkese söylüyorum.