bence sahne şovlarıyla -şarkılarıyla - solistiyle- gitaristiyle- bu grubu tanımayanların bile söylediği WE WİLL ROCK YOU'su ile her şampiyonluk kutlamalarında çalınan WE ARE THE CHAMPİONS'u ile ayrılan sevgililerin şarkısı LOVE OF MY LİFE'ı ile her şeye rağmen hayat devam etmeli diyenlerin şarkısı SHOW MUST GO ON'u ile ve insana böyle bi şarkı olamaz dedirten ağızları açık bırakan bi insan böyle şarkı yazamaz dedirten sözleriyle insanı hüzünlendiren rock tarihinin en iyi şarkısı olduğuna inandığım BOHEMİAN RHAPSODY'si ile QUEEN'dir