1. albümü tam olarak harikadır çıkalı yaklaşık 10 yıl oldu ama hala dinlerim sürekli. Son albüm ise büyük hayal kırıklığı, sadece ilk single olan Hollywood Whore çok güzel. Böyle değişik, manyak bi vokali var > Jacoby Shaddix. Kötü bi grup hiç değildir.