Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yorumlar

Yazdığı son 6 yorum
  • Anket Sizce Papa Roach nasıl bir grup?

    1. albümü tam olarak harikadır çıkalı yaklaşık 10 yıl oldu ama hala dinlerim sürekli. Son albüm ise büyük hayal kırıklığı, sadece ilk single olan Hollywood Whore çok güzel. Böyle değişik, manyak bi vokali var > Jacoby Shaddix. Kötü bi grup hiç değildir.
    Üye
    ReckLess-3DG
    Tarih
    27 Ağustos 2009
  • Anket Three Days Grace?

    bir dünya var bu tarz grup..sıradan abd li bir grup işte..
    5 Ocak 2007 Cuma | Yazan: FUNKY SOUL


    Amerikalı değil, Kanada çıkışlı bi gruptur.
    Üye
    ReckLess-3DG
    Tarih
    27 Ağustos 2009
  • Anket Three Days Grace?

    Sağlam şarkısını isterseniz 2. albümün tümü sağlamdır ve hepsi listelere girmiştir. İlk albümdende 3-4 şarkı hariç hepsi sağlamdır. Tavsiye edilicek bi grup kesinlikle.
    Üye
    ReckLess-3DG
    Tarih
    27 Ağustos 2009
  • Anket Three Days Grace?

    En sevdiğim gruptur ve kötü şarkısı gerçekten yoktur. Tam olarak benim tarzım diyebilirim. 22 Eylülde yeni albümleri çıkıcak. İnşallah çuvallamazlar :)
    Üye
    ReckLess-3DG
    Tarih
    27 Ağustos 2009
  • Anket Three Days Grace'in en iyi parçası hangisi?

    On My Own
    I Hate Everything About You
    Never Too Late
    Pain
    Animal I Have Become
    Take Me Under
    Overrated
    Wake Up
    Let You Down
    Get Out Alive
    Scared
    Time Of Dying

    Bu şarkıların hepsi çok iyidir hepsini hergün en az 5er kez dinlerim :D Sizde bi göz atın pişman olmazsınız :)
    Üye
    ReckLess-3DG
    Tarih
    27 Ağustos 2009
  • Anket Three Days Grace nasıl bir grup?

    En sevdiğim 3-5 gruptan biridir kendileri :) 22 Eylül.de yeni albümleri çıkıcak sabırsızlıkla bekliyorum.
    Üye
    ReckLess-3DG
    Tarih
    27 Ağustos 2009