yo, link error vermiyor. tekrar denemelisin bence siyah8 arkadaşım ;)
ayrıca, her ne kadar grup dağılmış bile olsa, grubun sitesinde diğer parçaları da dinleyebilirsiniz...
herkes acemi oldu bu işte. şimdi ben de çaldığım o iğrenç parçalardan ekleyebilirim buraya ama ben bu kadar cesur değilim. valla şahsen ben arkadaşları tebrik ediyorum, medeni cesaret istiyor. Bence onların siteden" iğrençi çok kötü" gibi olumsuz eleştirilere değil, şöyle yapsanız, böyle etseniz daha iyi olur gibi yorumlara ihtiyacı var. fakat bu konuda öyle eleştiri yapma hakkını ben kendimde görmüyorum. bizlerden daha tecrübeli olanlara bırakıyorum sözü