Metallica niye bu kadar sevilir hiçbir zaman anlayamicam herhalde. Tabii ki çok güzel şarkıları var ama burdaki hiçbir grupla rakip olacak düzeyde değil bence (Megadeth ve Blind Guardian hariç,Dire Straits de pek dinlemediğim için pek bişey diyemicem). Eskiden saygı duyardım en azından ama, artık sadece acıyorum. MTV nin maymunu olup çıktılar maalesef. Yazık oldu gerçekten. Hele son albüm tam bi fiyasko oldu bence.
Ayrıca bu ankette bence Deep Purple eksik. Led Zeppelin ve Pink Floyd tabii ki efsane ama benim oyum DT ye gider.
Son olarak bu heavy metal hastalığı bence de ürkütücü. Heavy metal bence, rock müziği yeni yeni tanırken bi süre dinlenip vazgeçilmesi gereken bi tür.
Herkese güzel müzikler dilerim...