Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yorumlar

Yazdığı son 3 yorum
  • Anket Dream Theater'ın en sevdiğiniz şarkısı?

    Alttaki iki arkadaşa da kaılıyorum. Ayıp olmuş yaw. Bi kere Metropolis Pt.2 dan tek şarkı yok... Gerçekten ayıp olmuş. Benim favorilerim Home, Finally Free, Change Of Seasons, Glass Prison, Disappear, Honor Thy Father, Wait For Sleep, Metropolis Pt.1 ... daha vardır ama şu an aklıma gelenler bunlar :D Bu arada Liquid Tension Experiment ı da katarsak When The Water Breaks ve Hourglass da süper şarkılardır
    Üye
    ThunderStorm
    Tarih
    2 Ağustos 2005
  • Anket En Kalite Müzik Yapan Hangisi ?

    Metallica niye bu kadar sevilir hiçbir zaman anlayamicam herhalde. Tabii ki çok güzel şarkıları var ama burdaki hiçbir grupla rakip olacak düzeyde değil bence (Megadeth ve Blind Guardian hariç,Dire Straits de pek dinlemediğim için pek bişey diyemicem). Eskiden saygı duyardım en azından ama, artık sadece acıyorum. MTV nin maymunu olup çıktılar maalesef. Yazık oldu gerçekten. Hele son albüm tam bi fiyasko oldu bence.
    Ayrıca bu ankette bence Deep Purple eksik. Led Zeppelin ve Pink Floyd tabii ki efsane ama benim oyum DT ye gider.
    Son olarak bu heavy metal hastalığı bence de ürkütücü. Heavy metal bence, rock müziği yeni yeni tanırken bi süre dinlenip vazgeçilmesi gereken bi tür.

    Herkese güzel müzikler dilerim...
    Üye
    ThunderStorm
    Tarih
    2 Ağustos 2005
  • Anket Jimi Hendrix hariç en sevdiğiniz gitarist?

    Joe Satriani yi nasıl John Satriani yazdığımı hala anlayabilmiş değilim. Kusura bakmayın.
    Ayrıca bence Blackmore daha fazla oy almalıydı. Neyse ilgi için teşekkürler.
    Üye
    ThunderStorm
    Tarih
    27 Temmuz 2005