soad konserinde türk bayrağı yakmamış türklere karşı propagnda yapmamış Holy Mountains adlı parçasında Atatürkü türkleri etiket edip kötülememiş diene SADECE GÜLERİM BEN.gel hertürlü ıspatlıyım,ya da o bu hangi müziği seviyo kim yeni albüm çıkarmış die araştırma yapıcağına bunu araştır kendin gör.görsen neki şeref gurur yok:D yaa yok öyle bişi bize diğil nalakası var diğip dinlemeye devam edersinzeurovisiona çıkıcakları parça niye yasaklandı sanıyosun;)yine aynı şeler aynı hakaretler.müzikllerindede siyasetten başka bişi var sanki.ÖN YARGIYI SADECE SANA BANA DİĞİL MİLLETİMİZE BAYRAĞIMIZA YAPIYO.nedemek bizde onlar gibi onlara karşı önyargılı olmayalım.çok komik yeri qeldiğinde en yakınınıza yapıyomusunuz bu anlayışı.araya vatan millet girdimi görmem ötesini.hadi siz devam seçmeye