Ya siz uzayda mı yaşıyorsunuz. Türkiye'de o kadar kaliteli müzisyenler var ki,o kadar iyi gruplar var ki..
İddia ediyorum bu anketi yapanlar ve aşağılayıcı şıklara oy verenler, Bülent Ortaçgil,Yavuz Çetin,Bora Uslusoy,Akın Eldes gibi ve daha da çoğaltılabilir müzisyenlerin bir parçasını dahi çalamazlar. Ukala Türk gençliği!! Bu ülkede yaşıyorsan,önce bu ülkenin müziğini bilecek ve çalacaksın! Ağzınızın suyu aka aka dinlediğiniz o,çoğu basit yabancı gruplarınız da emin olun işe kendi müzikleriyle başladılar..